Pocuj LUK, ty si ako pokazena platna. Ked je najblizsi oznacovac pokazeny, tak tam nejde listok oznacit, ale cestujuci ma povinnost pouzit len ten najblizsi a to je prave ten zadrhel.
Ved som pouzil rozum a vyuzil som hlupost toho co vymyslal ten prepravny poriadok. ALebo podla teba mam pouzit rozum na to aby som prisiel na to ako zaplatit a este proti ich vlastnym pravidlam??? Co som debil?
Lenze tato restauracia DPB, mi povie, ze pokazil sa nam jeden z troch terminalov, ale vy mozete platit len na tomto pokazenom, ak zaplatite na inom, tak vasa platba sa povazuje za neuskutocnenu (toto doslova hovori prepravny poriadok DPB).
Podla clanku 15 prepravneho poriadku
1. Cestovny listok je neplatny
b. ak cestujuci nedodrzal podmienky, ktore su urcene na jeho pouzitie.
Clanok 14 - Zakladne podmienky pouzitia cestovneho listka hovori jasne:
1. Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov; obdobne cestujúci postupuje pri označovaní cestovných lístkov za dovozné.
Cize oznacenim listka v inom oznacovaci ako najblizsom by som sa dopustil porusenia zakladnych podmienok pouzitia cestovneho listka, na zaklade coho v zmysle clanku 15, bod 1, pismeno b moj listok sa stava neplatny!!!
ale pokial by tam tie platobne terminaly mali 3 alebo 4 a ty po tom co zistis ze jeden z nich je nefunkcny by si odisiel a odmietol zaplatit, tak to nie je nemoznost ale to ze si zdrhol bez platenia
Pred sudom nemusim vypovedat, pokial by to uskodilo mne. Takze ziadne krive svedectvo. Ale ja by som vypovedal, a pravdivo ze mna nezaujimaju ziadne problemy DPB a nebudem kontrolovat funkcnost zariadeni dopravneho podniku, co som ich zamestnanec a platia ma za to???
Tvoj priklad s pokladnou nie je podobny tomu s listkami. Podobnejsie je napriklad, ze veceriam v restauracii, kde je moznost platit platobnou kartou. Chcem zaplatit a maju pokazeny terminal. Ten isty problem - ako im mam zaplatit, ked im nefunguje vopred dohodnuty sposob platenia??? - to je priklad analogicky s oznacovanim listka.
Dufam ze tam nemaju taku situaciu ako u nas, ked revizor neberie do uvahy, ze oznacovac bol pokazeny a dany clovek nestihol prejst k druhemu. Nemaju aj nasi ale nahodou povinnost po nastupe oznacit si svoje specialne Kontrolne listky najma kvoli kontrole oznacovacov (naco inak maju zmysel)?
V DP města Jihlavy je na každom označovači napísané, že pokiaľ označovač neoznačuje, tak je cestujúci povinný si lístok označiť v inom označovači, vadný nahlásiť vodičovi a ak by nefungoval ani jeden, tak mu lístok náhradne označí vodič. Asi len takto sa dá vyxxbať s oxxbávačmi...
Práve preto treba na Slovensku také detailné a imbecilné predpisy, ktoré pitvú každú absurdnú situáciu do detailu, lebo tieto koxxty lakomé len špekulujú, ako ušetriť 2,50 SKK a slušní ľudia aby potom na to doplácali, lebo dopravca hneď použijje "Cestujúci zneužívali"...
Ja som videl zatiaľ len PSEUDOrekonštrukcie (nehovorím, že na korytore, bo tam som ešte žiadnu modernizáciu nevidel) - Kysak, Kúty, Brezno, ktoré sú čírym vyhadzovaním peňazí, lebo to aj tak budú musieť prerobiť ešte raz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
alucard
1. Cestovny listok je neplatny
b. ak cestujuci nedodrzal podmienky, ktore su urcene na jeho pouzitie.
Clanok 14 - Zakladne podmienky pouzitia cestovneho listka hovori jasne:
1. Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov; obdobne cestujúci postupuje pri označovaní cestovných lístkov za dovozné.
Cize oznacenim listka v inom oznacovaci ako najblizsom by som sa dopustil porusenia zakladnych podmienok pouzitia cestovneho listka, na zaklade coho v zmysle clanku 15, bod 1, pismeno b moj listok sa stava neplatny!!!