Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Shorty #39282:

Pre vydanie potvrdenia potrebujes doklad o navsteve nejakej tej skoly v Bratislave. Tlacivo maju v predajnach elektriceniek, tusim stoji jednu korunu (aspon tak tomu bolo ked som bol sam student). Na zaklade tohoto tlaciva ti vystavia potvrdenku, ktora ta opravnuje k pouzivaniu zlavnenych cestovnych listkov. Jednoduche, nie?
Achojte vsetci
potreboval by som od vas pomoc, niekto mi pomozte. som tu cital ze STUDENTI S POTVRDENIM mozu cestovat na zlavneny, aj ja studujem na strednej ale nie v Blave , je to mozne aby som si tu zlavu uplatnil??? ? A co znamena ze studenti s potvrdenim, co si mam brat so sebou aby som dokazal revizorovi ze som student? ? Diki moc Caute
mozte mi odpovedat na mail dik
Reakcia na: n3r0 #39277:
To bolo vtipné..
Reakcia na: Re Bigmac (WAP) DG #39275:
Ked sa naucis pravopis
Reakcia na: Bigmac #39273:
Hééj. Tak to som nevedel. Nie som Vševedko, ten je tu jediný, nemôžem vedieť všetko.
Ale zase tie čítačky by boli tak na štyri roky, pretože potom by sa platidlom malo stať Euro a tak sa naspäť vrátime k mešcom.
Ale čo sa automatov týka, ja som skôr myslel na niečo také ako majú vo Viedni, že rovno s dotykovou obrazovkou a kompletnými informáciami o MHD vo viacerých jazykoch. Ono aj také by bodlo na Hlavnú stanicu. A nielen tam, ale aj na letsiko, ASMN a ostatné železničné stanice či miesta kde by sa uživili.

Re DG: Ževraj by sa mal rekonštruovať tento rok. Také som počul naposledy, tak možno potom, ale asi to DPB vypne. Veď načo platiť za toľko elektriny. Električky majú vlastné svetlá.
To viem ale bi som poteboval vediet kedi bude tunel visveteny
Re DG, tramtunel: unikova chodba je len jedina, v sucasnosti nepouzitelna, uzavreta a v havarijnom stave. Vstup z tunela je asi v polovici, na pravej strane v smere jazdy dolu. Vystup je na ulici Palisady, za malym parkoviskom medzi zastavkami Tbus Partizanska a Zamocka, linky 203 a 207, v smere jazdy Budkova, resp. Valasska.
Re Amos, automaty: keby si zas nepisal polopravdy, aj by dobre bolo. Ziadny automat na to, aby bral bankovky menit NETREBA. Staci len doplnit modul s citackou bankoviek a nakonfigurovat ho do zostavy. Pokial mas k dispozici tlf.linku, tak to iste plati aj pre platobne karty.
pOTREBUJEM TU ODPOVET
NA STVRTEJ STRANE JE OTAZKA




prrrr
Reakcia na: BMko #39270:
Hmm, smutna pravda o turizme na Slovensku ?
Reakcia na: Ámos Keynes #39266:
Veru, automaty na bankovky by sa hodili, pretoze nie kazdy je taky gambler, aby nosil plne vrecka minci. Esteze mam elektricenku ?
http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=12710 Co JoJka nevymysli, za blbost.
Ved vdaka favoritke sa Ikac vznietil
Reakcia na: Emo #39264:
Ale možno by mohli odstrániť štyri automaty na mince(po dvoch na násupišti električiek a autobusov) a inštalovať po jednom na každom nástupišti aj na bankovky. Respektíve ak by sa o ne báli, tak by ich mohli dať do staničnej budovy.
Cestovné v prímestskej doprave ostane v prvých mesiacoch roku 2005 bez zmeny



Bratislava (TASR) - Cestovné v prímestskej autobusovej doprave ostane minimálne v prvých mesiacoch budúceho roku rovnaké, ako je dnes. Zmeny by nemali nastať ani v rozsahu študentských a dôchodcovských zliav. V prípade mestskej hromadnej dopravy (MHD) avizovala rast cien, konkrétne o 3 Sk, napríklad banskobystrická SAD, čo súvisí s neposkytnutím dotácie na MHD zo strany mesta.

Regulácia cien a zliav v prímestskej autobusovej doprave prechádza od 1. januára 2005 z Ministerstva financií (MF) SR na vyššie územné celky (VÚC), ktoré budú od tohto dátumu v rámci fiškálnej decentralizácie zodpovedné aj za jej financovanie. V oblasti mestskej dopravy disponujú regulačnými právomocami VÚC, ktoré túto kompetenciu delegujú k 1. marcu 2005 na mestá a obce.

Podniky SAD budú na vykrytie výkonov vo verejnom záujme v prímestskej a mestskej doprave potrebovať v budúcom roku približne 2,5 miliardy Sk. V rámci prenesených kompetencií by mala samospráva v roku 2005 na uvedené účely dostať zo štátneho rozpočtu 1,3 miliardy Sk. Dofinancovanie autobusovej dopravy bude závisieť od politiky a finančných možností jednotlivých krajov. Niektoré z nich, napríklad žilinský, už avizovali zostavenie komisie odborníkov, ktorá posúdi objektívnosť nákladov podnikov SAD a navrhne ďalšie opatrenia ako napríklad úpravu cien a zliav, obmedzenie spojov, prípadne zvýšenie dotácií.

Podniky SAD budú podľa vyjadrení ich zástupcov podpisovať zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme s VÚC na tri, maximálne na šesť mesiacov a nie na rok, ako tomu bolo doteraz. Ak samospráva nenájde na dopravu dodatočné finančné prostriedky, môže dôjsť k zníženiu spojov až o 30 % a k prepúšťaniu pracovníkov v približne rovnakom rozsahu, čo by predstavovalo asi 3 000 zamestnancov.
Reakcia na: sommelier #39258:
Na hlavnej stanici sa počíta s veľkou frekvenciou cestujúcich, takže asi preto je tam tak veľa automatov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.