Andy #3890): Dve brzdy maju z jednoducheho dovodu - elektrodynamicku (cize brzdi trakcnym motorom) a mechanicku - celustovu. Pedal EDB (pravy) je v spodnej polke zdvihu mechanicky spriahnuty s pedalom celustovej brzdy (lavym), takze v poslednych fazach brzdenia musi stlacit brzdu viac nez do polovice, alebo tuknut po lavom pedali. A preto je to tak, aby boli tie brzdy nezavisle ovladatelne, su situacie ked nie je vhodne brzdit EDB.
S tymi tlacitkami: to prave som si nie isty, ze ako to vlastne maju, neviem ci to vobec maju, a ci vobec vo vsetkych vozoch, a mozno to maju tak, ze kazdy voz inde (co bolo bezne u novoprirobenych tlacitok na SM-kach) :))
S tymi tlacitkami: to prave som si nie isty, ze ako to vlastne maju, neviem ci to vobec maju, a ci vobec vo vsetkych vozoch, a mozno to maju tak, ze kazdy voz inde (co bolo bezne u novoprirobenych tlacitok na SM-kach) :))
Kami
Ad: Aupark. Predpokladam, ze je to ako v BB, Tam si hyper Tesco prenajalo linku, BBDS tam nasadilo B732 GO, s celoplosnou reklamou TESCO. Ked sa posere, tak tam nasadia co maju volne, teda rozne 732 bez GO, posledne kilometre si tam odsluzila v dobrom zdravi aj posledna B731 bez GO. V spicke jazdi v 30 min intervaloch, inak 60. Vychadza to akurat, cesta mu trva cca 10-12 min, takze v spicke na konecnej ani nevypina motor.