Ja som niekde čítal, už neviem kde, že pravdepodobne to jazdiť ani nebude, lebo to nie je kompatibilné s českými traťami a drážny úrad nemôže dať povolenie. Je to blbosť alebo je na tom čosi pravda?
Len aby ho vám tam zajtra neodfúklo. Ja som aj uvažoval nad cestou, ale na to, aby som sa len pozrel, ako okolo mňa prefičí vlak 230 km rýchlosťou je to trošku ďaleko ...
Nie som od trolejbusov. Miro Banský robí s mojím otcom v Bratislavskej teplárenskej, Slávik je môj sused a Padrúnek bol riaditeľ na ZŠ, ktorý jazdil aj trol. ?
Inak tak som to aj myslel to, že či ti nie je blbé napísať sem, že aby si nerobila problém otcovi ak ešte robí v DPB.
Re #38245 Ike: Minimálne Francúzi sa učia o Bratislavskom miery. ?
Re #38244 Zdenko: No presnejšie to bolo jedenásť kráľov, medzi nimi aj Mária Terézia (korunovaná ako kráľ nie kráľovná) a osem kráľovských manželiek.
Dnes byl na trati Brno-Břeclav překonán rychlostní rekord na území ČR. Od úterý do pátku se zkouší na zmiňované trati Pendolino při rychlostech vyšších než 200 km/h. Dnes byl naměřen rychlostní rekord 237 km/h. Testovací jízdy Pendolina budou probíhat do zítřka, protože to máte kousek, tak se zajeďte podívat.
Jezis ty si ma zas nepochopil... Myslel som to tak, ze sa o nej ucime len pre to, lebo je to sucast nasich narodnych dejin, kdezto o takom Parizi, kde sa konala Versaillska dohoda, Viedni (viedenska arbitraz) a napr. Mnichove (Mnichovska dohoda) sa ucia aspon vo vsetkych inteligentnych krajinach, lebo je to sucast svetovych dejin...
Inak ked sme pri tom, americania su pekne vymlety... minule som kecal s jednou americankau cez ICQ a nevedela CO JE europa!!! to je vazne sila...
No tak to ste zavahali. Ale nikdy nie je neskoro. ?
Re #38231 Ike: Prepac, ale mam pocit, ze je ich viac.
Re #38240 Ike: Aj mne sa paci to obdobie. ?
Re #38241 Ámos Keynes: Tusim 15, ak sa nemylim, zacalo to Maximilianom, ktory ma fontanu na hlavnom namesti.
No to zas nie, nemám sa za čo hanbiť, skorej nechcem narobiť zbytočnú popularitu môjmu internetu neznalému, tudíž pred ostrými jazykmi na iMHD bezbrannému fotrovi ? ?
Re #38239 Ike: Bratislava nebola dôležitým mestom? A ty si sa s koňom zrazil? Keď si len zoberieš koľko Uhorských kráľov a kráľovských manželiek bolo korunovaných v Bratislave a koľko v Budapešti. Samozrejme nebola dôležitá ako Londýn, Paríž či Viedeň ale má svoje významné miesto v histórii. Môžme začať Keltským opidom, Gerulata, Devín, stredoveká Bratislava a úpadok nastal po roku 1848 do roku 1918.
Mimochodom Bratislava mala len 2 (vlastne 3) slovenske nazvy: Prešpork, Bratislava, a Wilsnovo. A nebola az takym dolezitym mestom dejinach do roku 1918 ked o nu nastal spor, a to uz idem do zaujimavosti...
ŽSR ako vlastník dopravnej cesty neprepravuje cestujúcich. Tých vozí Železničná spoločnosť, a.s. Bratislava. Táto je na pokraji krachu a od Nového roka chce táto "slovenská" vláda odpredať nákladnú prepravu spoločnosti Cargo za pár miliárd korún. Z osobnej prepravy vznikne nová spoločnosť, ktorá bude voziť po dopravnej ceste patriacej ŽSR.
To je text paradox!!! Slovenské železnice nemajú na to aby vozili ľudí na regionálnych tratiach z/do práce a rakúske OeBB má na to voziť mladých v soboty a nedele na/z diskoték/-y...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zdenko
Re #38231 Ike: Prepac, ale mam pocit, ze je ich viac.
Re #38240 Ike: Aj mne sa paci to obdobie. ?
Re #38241 Ámos Keynes: Tusim 15, ak sa nemylim, zacalo to Maximilianom, ktory ma fontanu na hlavnom namesti.