Dnes sa stala na predstanicnom namesti havaria, do elektricky c3 narazil nitriansky terenny mercedes a zlahka elektricku vykolajil. elektricka smerovala zo stanice, mercedes ju trafil kusok za prvou napravou a zlahka vykolajil. Proste inteligent.
DNV bude mat od noveho grafikonu o jeden par nocneho spoja naviac cez vikendy.
R7381
Bratislava hl.st. 0:32 R 7381
Devinska Nova Ves 0:45 0:47
Marchegg 0:54 1:01
Gänserndorf 1:15 1:16
Wien Floridsdorf 1:33 1:34
Wien Nord 1:39 1:40
Wien Mitte 1:43 1:44
Wien Rennweg 1:46 1:47
Wien Südbahnhof (Bstg. 21-22) 1:50 1:50
Wien Südtiroler Platz (S-Bahn) 1:52 1:52
Wien Meidling 1:56
Verkehrstage:
fährt 12. Dez bis 11. Jun Sa, So; auch 6. Jan, 28. Mär, 5., 16., 26. Mai
R7380
Wien Meidling 0:01 R 7380
Wien Südtiroler Platz (S-Bahn) 0:06 0:07
Wien Südbahnhof (Bstg. 21-22) 0:08 0:09
Wien Rennweg 0:12 0:12
Wien Mitte 0:14 0:15
Wien Nord 0:19 0:20
Wien Floridsdorf 0:24 0:25
Gänserndorf 0:42 0:43
Marchegg 0:57 1:04
Devinska Nova Ves 1:11 1:12
Bratislava hl.st. 1:25
Verkehrstage:
fährt 12. Dez bis 11. Jun Sa, So; auch 6. Jan, 28. Mär, 5., 16., 26. Mai
Vo Viedni to ide po trati S1, v BA ako BID ?
Na BA hl.st. budu musiet cez vikendy predlzit otvaraciu dobu stanice ?
Bigmac: Ja s Tebou suhlasim da sa povedat vo vsetkom. Pozri, tu vedla mna na stole mam novy predpis Z1, ktory ma od 1.1. nahradit D1 a D2 a dalsie. Myslis, ze sa nieco kvalitativne zmenilo? Bojujem aspon za tie najblbsie veci aby sa upravili. Ved na ZSR nikto z kompetentnych detailne nerozumie takej zakladnej veci akou je rychlostna navestna sustava! Majma ak su tie navestidla na nedostatocnu zabrzdnu vzdialenost. Kedysi boli tabulky navestenia v TNZ 342620, do novej sa nedali a v novom predpise tiez nie su. Takze bude este vacsi chaos ako som videl na vchodovych navestidlach v Ba hl.st., kde sa navest "Opakovanie navesti Vystraha" meni na "Rychlost 40 km/h a vystraha". Dojde normalne k dodatocnemu znizeniu rychlosti na 40 km/h pocas priblizovania sa vlaku k navestidlu. Na zeleznici ako aj na celom tomto Slovensku sa stale kraca vpred, len nikto nevidi, ze ide opacnym smerom (vzad). Hlavne ze je vyzadovane VS vzdelanie pripadne vplyvny strycko. Ze k tej praci dotycny nema vztah, ze ho to nebavi, to predsa nevadi... Preto taki ludia ako ja hoci ako tu robotu maju radi, musia zial len trpiet.
Esicko: bolo naozaj nutne zastavenie dopravy na lokalkach? Nemaju to na svedomi rovnakym dielom ako ZSR, tak aj ZSSK? ZSR cenou za pouzitie dopravnej cesty a predpismi neumoznujucimi doprevadzat vlak osobnej prepravy catou 0/0-R? ZSSK svojou tarifnou politikou, ktora vypudzuje ludi z vlakov, zlym pristupom k cestujucej verejnosti a neschopnostou racionalizovat prevadzku?
Re#38167, Esicko: taktiez by som vedel cosi napisat o tom, ako sa 1950tonovy vlak zostaveny z ruskych kotlov a spriahacich vozov (mimochodom oba prazdne plosinaky) lozeny v normative U, nechava vchadzat od Bhl z 2.tk do kriza na 3.dopravnu priamo pred dopravu v Lamaci cez vypinacku v strede stanice aby hned na to substrat mohol cez tie iste chlorove kotle nastupit do osobneho vlaku iduceho v rovnakom smere... Dobra organizacia, hlavne ked v DNV je prave v rovnakom case volnych 5 kolaji. To sa ako nazyva?
Re#38167, Esicko: zst. Ukrutna Rit v Slovenskom raji, z troch kolaji vsetky tri dopravne, bez odchodoveho navestidla, po prvej zavedena pomala 5km/h, vsetky tri volne. Kade pojde zmeskany R Horehronec? Riesenie vypravcu: po druhej alebo po tretej. Riesenie modrej gumy: po prvej, ved to by bola hamba, aby siel rychlik do boku! Uvedena situacia je skutocna, riesenim bola jazda priamym smerom. Vies aky käkät som bol, ked celo vlaku zastavilo pri namedzniku odchodoveho zhlavia smer ZV?
Re#38167, Esicko: Nechcem byt zly, hlavne to prosim, neber osobne, ale tie vyrazy ako MODRA GUMA, TRETI SPOSOB BRZDENIA, NACESTNA BRZDENKA a pod maju stale cosi do seba a obavam sa, ze este dlho mat budu. A taktiez hlasky NIKDY SA TO TAK NEROBILO (var: VZDY SA TO TAK ROBILO), NA TO JE/NIE JE PREDPIS a mnoho inych. Zial Juro mal pravdu s tvrdenim, ze predpisy zaspali dobu. Ja doplnam: aspon 30rokov. A ziadnym predpisom zdravy rozum a schopnost usudku (zial nikomu) nedodas. Ale hlavu hore, u DP je to rovnake!
Re#38167, Esicko
Taktiez mi je jasne, ze podobna hlaska netesila nikoho z akokolvek zucastnenych (doprava, cestujuci, rusnove a vlakove caty, tratovy, spojkovy, zatazovy a stanicny-BaV dispecer, elektrodispecer, monteri, ja atd) a bolo snahou vsetkych co najskor to odstranit a obnovit. Zato na strane druhej, pri reviziach sa sralo na vsetko, "VED TO ESTE VISI"! Takze tak nejak... A verim tomu, ze zas az tak vela sa toho este nezmenilo, aby to dnes nebolo velmi podobne, ak nie IDENTICKE!
o povodnych predreorganizovanych ZSR viem svoje, mal som s nimi pracovnu zmluvu, pardon dve a vela dodatkov. Viem cosi aj o tom ako OTVeckari robia revizie a poruchy a hlaska elektrodispecera vo vrestibudke typu "HRZ155, TU 110, KILOMETER 42,7, ZVISLE ZAVESY A VYLOZNIKY, ASI 300METROV" vzdy vedela potesit!
He, ale ja chcem tie naše, s nimi by som sa rád odviezol a nie so zlínskymi...
Re #38138 Tatrovečka: A ktorý z Padrúnka, Slávika a Banského je tvoj foter?
Re #38152 Roca: Čiže končí tá škola štátnou skúškou a diplomom alebo nejakým certifikátom? Ja osobne si myslím, že ide o dotácie od štátu, že za VŠ študentov súkromných škôl štát DPB neplatí žiadnu náhradu za výkony vo verejnom záujme.
Re #38154 Mikimaus: A kto hovorí, že nemá, určite má, len ten človek to k tomu priložil.
Informácia pre tých čo sedia doma, majú telku a voľno: na TV Prima ide slabší pseudošpionážny česko/USA film "Strelec". Asi tak od druhej tretiny film začína mať spád, dej sa odohráva v Prahe, počas automobilovej naháňačky dobrých so zlými je krátka scénka, kde autom preletia pomedzi dve T3ky idúce proti sebe. Okrem toho uvidíme niektorú pražskú žel. stanicu a motoráky. Film beží od 22.15 ?
Re: Esicko
K tomu padnutemu vedeniu: V pohode, vase pripomienky beriem, chapem, ze to nie je jednoduche, len tento konkretny pripad, ako som ho videl, vyzeral tak, ze to padlo par 100 metrov od stanicnej budovy, kde uz boli kolaje rozvetvene, tak by sa (podla mna) tym usekom, ak by bolo vedenie odpojene a nebezpecenstvo by nehrozilo, prejst dalo.
Ale dost uz hadam toho, nic sa mi nestalo, akurat som sa hodinu mierne rozculoval na stanici.
Totiz cely ten pristup zelezniciarov sa mi nepaci - u nas v Dubnici tetka pri okienku ani nevedela povedat, co sa vlastne stalo, pricom uz to stalo najmenej stvrt hodiny - vedela len, ze je nejaka "mimoriadnost"; stanicny rozhlas som ani raz nepocul, len som od pobehujucich modrogumnikov zacul, o co vlastne islo, za meskanie sa nikto ani len neospravedlnil, co aspon v Bratislave vacsinou robia, a podivil som sa, naco je v takej stanici, v ktorej stoja dva rychliky za den, nejake naklady sa tiez nenakladaju, a malo ludi cestuje, tolko personalu... Ved by stacil jeden vypravca/dispecer, jedna teta pri okienku a este pripadne nejaky zalozny chlap, keby bolo nieco treba...
No nic, nechcem zelezniciarov urazat, ale maju naozaj co zlepsovat...
Neviem , ale nick viem ze mas Vseved. ale mail adresu neznam! Ja mam adr. Becher1807@orangemail.sk a je to aj moj nick. Mozno si ho pisal, ale niekomu inemu. Tak ta prosim napis ho este raz alebo ho posli na moj mail. Esickovi sa ospravedlnujem, zle prelozeny a narychlo precitany clanok od Esicka. Ma uvedene nad clankom Sorry!Vsevedko ak myslis pisat tu tak to dajme na inkognito na email adresy. Uviedol som ju a mas ju aj vyznacenu! ?
Este raz! veriiime chmelovemu zateckemu!!!
? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bigmac
Taktiez mi je jasne, ze podobna hlaska netesila nikoho z akokolvek zucastnenych (doprava, cestujuci, rusnove a vlakove caty, tratovy, spojkovy, zatazovy a stanicny-BaV dispecer, elektrodispecer, monteri, ja atd) a bolo snahou vsetkych co najskor to odstranit a obnovit. Zato na strane druhej, pri reviziach sa sralo na vsetko, "VED TO ESTE VISI"! Takze tak nejak... A verim tomu, ze zas az tak vela sa toho este nezmenilo, aby to dnes nebolo velmi podobne, ak nie IDENTICKE!