Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Lubos #37994:
ŠPZ sa kadejako vymieňali, takže podľa toho sa to určite určovať nedá. 🙂
resp. aspon papiere mal ten bus z ineho vozu...
Inak.... podla mna 3007 nemohla byt 1106, lebo 3007 mala uplne inu SPZ - pokial sa dobre pamatam, bola to BAB 31-49
Dakujem tym, co zhruba odpovedali na "zvedave" otazky.
Konkretne ako funguje rozbeh elin a trolejbusov, ake su pritlaky zberacov na trolej, preco niekedy stava sa po pri elinach,ze sa nerozbehne hned, ale je pocut iba roztocenie motora naprazdno.
Nemam cas konkretizovat otazky, ktore by ma zaujimali. Idem na 6h do roboty do RD BA hlavne. V depe net nemame a mame robotu elekt.strednej ES ozivujeme masinu so 4 motormi na kazdej osi, s 2 chladiacimi ventilarormi TM /trakcne motory/ , strecha 2 zberace + odporniky + 4 motory chladenia odpornikov atd. Samozrejme kazde hnacie vozidlo to ma trosku inac v strojovni aj v systeme.
Ak by mal niekto zaujem tak nech sa paci.
Vsetko OK Ti , co dnes pracuju. Hura konecne sa mozno dockame aj fajrontu do 17hod. ? ? ? ?
ELEKTROMECHANIK: ad1: DPB nie je statny podnik, aj ked by sa to podla toho bordelu, co tu vladne mohlo zdat. Mozno aj narodny! Napr.: CO VYDRZI CESTUJUCI, CO VYDRZI VOZIDLO?, narodny podnik, Olejkarska 1, 814 52 BRATISLAVA 1. Pekny nazov by to mohol byt, nie? Ad2: konkretizuj otazky do podrobna, dostanes konkretne odpovede.
BMko: Ty si myslis, ze sa z nedostatku inej cinnosti ucim servisne intervaly a technologicke predpisy vyrobcu naspamät? Vyhladat ich viem, ale urcite nie v hlave co sluzi ako zatka protidazdova, aby do krku nezatekala zrazkova voda. Dalsia vec: ovplyvnuje to (malo by) vela veci. Napr: typ vozidla, pocet stykacov v trakcnom obvode, sposob regulacie, druh kludovej brzdy, atd...
Reakcia na: Spectre #37984:
Sklamem ta zabezpecovacie zariadenie je vlastne bdelak, u nas vravene mrtvola alebo mrtvy muz. Maju ho len urcite typy elektriciek. Co sa tyka dverneho mechanizmu, je ich viac druhov. Stare klasicke znacku neviem povedat, potom su nove mikroprocesorove IGE. Vsetky dvere su ovladane dialkovo z panela vodica, tlacidlom uvolnenia alebo otvorenia dveri, deto aj zatvaranie dveri. najlepsie je to ukazat na zivo
Reakcia na: Max #37980:
Hmm, neako mi ten email neprisiel.
Reakcia na: ELEKTROMECHANIK #37983:
no presne kilometraze neviem ale na elektrickach sa robi kazdodenna revizna kontrola (motorove skupiny, zberace, spriahadla, karoseria...). strucna kontrola + upratovanie vozidla /zametanie. (cca cas 5 - 6 minut). Potom sa raz za cca 2 mesiace robi KPcka, kde sa kontroluju podrobnejsie casti vozidiel + velke upratovanie(ta trva asi 2 hodiny).
Po 120000 km sa by sa mala robit SP (stredna prehliadka), to je kontrola, ktora sa robi uz v ustrednych dielnach a je to tazka udrzba. ta zvykne trvat mesiac - dve
Po 2 SPckach nasleduje VP (velka prehliadka), to je kompletna kontrola elektricky do sroubu a dratiku. Niekedy trva aj 3-4 mesiace.
Este sa zvyknu robit tkz. CO-cky, ale tie sa robia dost dlho a ake kriteria su na nu, to presne neviem, mozno by to vedel BigMac, K2YU alebo Quekaman.
Reakcia na: Emo #37985:
to je ok, tam je jazdna doba naozaj 0 minut, ale medzi PSM a SU je to okolo 3 minut (samozrejme pri zapche aj do 10)...
Reakcia na: TeBeCe #37971:
Podobne aj medzi zastávkami Antolská a Nemocnica Antolská. ?
Reakcia na: ELEKTROMECHANIK #37983:
Predovšetkým nabudúce prosím vypnúť Capslock ?

Motory:
-Autobusy majú vždy jeden vzadu okrem Ik280 a 283 ktoré majú motor pred druhou nápravou.
-Električky majú 1 motor na každú os.
-Trombelusy majú 1 motor (14Tr a 21Tr) a 2 motory (15Tr)

Električky:
Hádam ti odpovie BM, alebo niekto znalý

Zabezpečovacie zariadenie:
Kde žiješ, v BA na MHD nič také nie je 🙂

Jo... ostatné otázky skús formulovať trošku presnejšie.
PROSIM LUDI, KTORI VOZIEVAJU LINKY ALEBO DEPAROV : ELEKTRICKY, AUTOBUSY, TROLEJBUSY Z COHO SA TO CELE SKLADA?
ELEKTRICKA MA KOLKO MOTOROV, A OSTATNE VECI NA POHYB? TROLEJBUS? AUTOBUS?
CO SA VYKONAVA , AKE UDRZBY NA LINKACH MHD, A PO KOLKYCH KILOMETROV IDE DO TZV. NULKY, REVIZIE A VELKEJ REVIZIE-REDUKOVANEJ.
ZAUJIMA MA TO!
JA PRACUJEM NA ZELEZNICI A ASPON POROVNAME 2 ZATIAL STATNE PODNIKY NAVZAJOM.
DAKUJEM ZA OCHOTU AJ ZA NEOCHOTU TZV. ODPIS!
SAMOZREJME AKO JE SPREVODOVANY KOKPIT S DVERAMI A CELKOVO , KED JE SPOJ POROZOBERANY SKORO NA SUCIASTKY? PREVODY? VZ-ZABEZPECOVACIE ZARIADENIE?
ESTE RAZ VDAKA AK NIEKTO ODPISE! ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Max #37977:
Tak potom by bolo dobre keby sa vodici vzburili (lebo dpb ich vystavuje nebezpeciu ze ohrozuju cestujucich) a prost nechali dpb krachnut. Potom by nasledovalo to ako si hovoril ty, verejna sutaz, pomer kvalita/cena a ideme...
Reakcia na: Andy #37974:
Mne je jedno koho budem vozit! ?
Reakcia na: Andy #37979:
poriadne si to rozmysli! ?
Reakcia na: Max #37978:
Tá výluka je už dosť bežná, takže kvôli tomu sa mi nechce ísť von. S tým počasím si to uhádol. No napriek tomu asi pôjdem, lebo sedieť doma celý deň nie je moc zdravé. 🙂
Reakcia na: Andy #37967:
dobrá poznámka ?
bol si pozrieť 202ky na Hodžovom? (že sa vôbec pýtam, pri takomto počasí...)
Reakcia na: m #37965:
Nechápem, podľa čoho usudzuješ, že by som mal byť vodičom autobusu ? možno niekedy v budúcnosti, ale v tomto podniku radšej nie. Ale trafil si presne to, na čo som poukazoval: keby som bol vodičom, tak tiež neviem, čo by som robil - vyhadzovať ľudí z vozu za to, že stoja na schodoch je nereálne, to mi potvrdí ako každý vodič (česť výnimkám, niektorí by to určite robili radi), tak každý cestujúci, ktorý pozná bratislavské pomery pri cestovaní, napr. takou linkou 21, ale platí to v špičke na väčšinu liniek. Takže ľudí by som vyhadzovať nemohol, ani by som nechcel a nerobil by som to keby som aj mohol, nedokážem si to predstaviť, aj zrealizovať to by bolo dosť obtiažne, tým pádom by som nerobil nič a každý deň by som jazdil a prepravoval stovky cestujúcich s tým, že kedykoľvek sa môže niekto prepadnúť cez schodíky, ja ako vodič by som to sotva zbadal a následne by som čelil viacerým obvineniam, došiel by som o vodičák a vykopli by ma z práce. Keby som si dovolil povedať niečo na adresu nevyhovujúceho technického stavu vozidla, tak by ma policajti udupali s tým, že som nemal s takým vozom výjsť z vozovne. Lenže prax v tomto podniku je holt taká, že dostaneš akýkoľvek voz schopný pohybu a môžeš byť rád, že to má volant a brzdy. Nemá zmysel sa niekde sťažovať, čo všetko na tom voze nefunguje, buď ťa pošlú do **** alebo ti dajú ešte omnoho horší voz, ak nejaký vôbec nájdu...
Tým som chcel poukázať len na to, že bratislavskí vodiči MHD to nemajú také ľahké ako sa niektorým cestujúcim môže zdať. Amen

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.