Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bon-Cu>noooo... d2k0 mi nahral stare prispevky ev.c. 1-1600, tak tak. A tie obrazky sa mi asi nahrali do cache len take polovicne a potom nic. A som refreshoval ostosedem ale nic, skusim teraz
d2k0>NIE 7927+28 ale 7727+28!!!
Doktor #3742>podla mna:
K741:slaby motor, ak je plna tak do kopca smer Kramare to taha 5-10 km/h maximalne
K732:hrdzavy srot, ale aspon ma dobre vykonny motor
Ik280/3:motor extremne vykonny, serbel extremne hrdzavy 😞
Ik412:viezol som sa iba raz, podla mna je to krpate
Ik415:no, som na vazkach, podla mna je to dobry voz ale prevodovka sa mi nepaci
Ik435:jeden z najlepsich vozov v blawe (bohuzial)
SOR:pip-pip-pip-pip-vrrrrrrrr-pip-pip-pip-vrrrrrrr(prevodovka)-pip-pip-pip(neviem co ale je to hnusne) ale inak dobry voz, aj ked sa nevozim casto
TAM 232:velmi vysokopodlazny, inak do kopca tahat vie...
TAM 272:dobry voz, vykonny, len ta vnutorna architektura je na ho...
Solaris: len keby tu nejaky bol, vsak?
---
Ten hnusny Ik280 ma riadiacu aj zadnu napravu, co? ten parchant vodic mi skoro jednu vrazil tou vleckou na prechode pre chodcov... bol na linke 94 a tam ako sa zataca z Vazky na Radliskeho...
Preco je to na Trnku tak, ze ked ide trolik zo zastavky smer Racko, tak mu na tom blbom semafore naskoci cervena? a preco ten semafor nie je na dopyt?
Vvšimol som si nový dizajn. Je super ;-))
Andy: pri ruzinovskom cintorine je to ok, tam su tie troleje namontovane od vystavby trate na dolne hony (teda tie, po ktorych sa chodi z mierovej na gagarinovu). ale na centralnom trhovisku sa troleje len jednoducho krizuju + sa da z mileticky odbocit doprava smerom na trnavku. a prichystane droty su aj zo zahradnickej na mileticku, ale doprava smerom na trnavske myto. ale uz som tade davno nesiel, vela sa mohlo zmenit. ale urcite bude stat za fotku ako bude trolejbus odbocovat na tej krizovatke, lebo to bude premiera.
tr3mp> Ked jazdila 202 a 201 cez mierovu, tiez sa nikto nepytal ci tam na krizopvatke su troleje, doteraz neviem ako tam mohli prejst...
citam, ze v 10.11. bude 205 na obchadzke v smere z trnavky do mesta odbocovat zo zahradnickej dolava na mileticovu. ale tam predsa neboli troleje !!! odkedy tam su? (alebo sa trolebus bude musiet rozbehnut a prejst krizovatku zotrvacnostou? 😉 viete mi niekto odpovedat?
tbc - OK, zajtra sa tom pojdem mrknut...ci to uz je 🙂
aj rucne to vytrham :))
tbc - ak chces, zicnem ti pilku:-) abo mas recej sekerku? Aj tu mam...;-)
bon-cu> paradne oskrety lak po tom ostava...si zabudol doplnit...
Doktor - Ja zo SORov stastny som...akurat maju svoje muchy...ale to ma asi akzdy bus...

TBC #3743 - to neeeeee...To sa pouziva ako umyvacka...paradne utiera prach 😉
Inac, som strasne zvedavy co bude DP robit, ked budu musiet aj Dieslove motory absolvovat emisne kontroly (neviem presne odkedy). Potom asi Ik280 skoncia, aleo bude vymena motorov.
cafte, pacienti! 🙂
dolezita informacia: Nevolajte ani neposielajte SMSky na moj mobil, nakolko dnes definitivne dodychal. Vlastne volat mozete, ale dvihne to odkazovka. SMSka dojde, ale neprecitam si ju a neodpiseim vam.
Toto obmedzenie plati az do odvolania (teda kym si zozeniem nejaky iny debil)

Tulenique #3744:

Toto je dalsia konstrukcna chyba Karosy B 741/941. Ten autobus nemoze mat silny motor, leby ho mal a vodic by dal kotol, tak by sa zadok oskrel o zem. Niekedy staci, aby bol ten Liaz ML 636 (ci aky to tam je) dobre nastaveny a ked vodic da kotol tak sa zadok nebezpecna priblizi k zemi. Toto sa kedysi stavalo bezne, ak si pamatate. Ale casom sa Karosy "zsrotili" (nie, to nieje preklep, zsrotili myslim) a teraz to uz nehrozi. Nech mi tvrdi kto chce co chce, ale osobne si ako strojar a konstrukter myslim, ze keby mala 741tka motor o vykone 250kW, tak by to s dobrou prevodovkou a plnym vozom oskrelo zadok o zem - a v Karose to dobre vedia, preto tam monovali same slabucicke motory.
Doktor #3742), nikto tu tusim nenadava na elektricky, tak asi by sa mali rozsirovat tie :-))

Tulenique #3744) - karosa ma motor umiestneny vzadu, dost daleko od napravy, takze je to vcelku logicke, inac to pri rozbehu v zakrute robi v zime aj take srandy, ze sa ti odlahci 2ha naprava a potom ju len tak mozes tlacit doboku :-)) ale nech sa karosa prehyba ako chce, este som nepocul ani o jednej ktora by sa v klbe aj rozpadla, co o ik435 povedat nemozem :-))
hehe...ja som minuly tyzden videl takmer rozlomeny Ik283 151x na linke 39 pri FEI, ale opacne ako byvaju Karosy...tu sa harmonika takmer dotykala zeme pod tiazou studentov :-))
Tento tyzden som viac ako obycajne cestoval MHD (linka 78) a vsimol som si rozdielne vlastnosti klbovych autobusov. Kym Karosa 741 sa pri robiehani dost "prelomi" v klbe (dakedy mam strach ci sa zadne celo nedotkne cesty), tak taky I435 zostava stale rovny. PRECO je tam taky rozdiel? Ako je na tom TAM (tym som tento tyzden nesiel).

p.s. tymto prispevkom nexem rozputat flame war KAROSA vs. IKARUS, poprosim len rozumne odpovede.

dik
all>to sa fakt nenajde nikto kto by odstranil alebo aspon ostrihal ten krik pri vyjazde z tunela na kapucinsku, ktory nici lak na elektrickach???
Aj ja drzim DP palce ale po precitani predchadzajuceho prispevku sa mi v mysli vynara otazka ci jestvuje v BA vobec nejaky autobus ktory by vam vyhovoval.Ved sa na to spolocne pozrime:
Ikarusy 28x-moralne i technicky zastarane
Ikarusy 4xx-Podla vas "serbeli"
Karosa 73x-mozno povedat podla niektorich "srot" podla inich "nieco co sa da nazvat autobusom"
Karosa 741-Minimalne moralne zastarana
TAM-o nich sa casto nehovory takze ich oznacme ako "vyhovujuce"
SOR-Mam pocit ze z nich nie ste velmi stastny...
Dnes som si po dlhom období vyskúšal, ako sa cestuje 83 počas špičky. Išiel som mojim obľúbeným autobusom 2881 ( odchod niečo po 15:30 h. z Ovsišťa ). Všetko by bolo ok, až na to, že kríza pre nedostatok miesta v autobuse nastala na Patrónke. Na Lamačskej som už videl na semafore za nami stáť ďalšiu 83 ( 2938 ), ktorá ako sa ukázalo pri predbiehaní našeho autobusu ( na Brestovke ) nebola ani zďaleka prázdna ( na moje prekvapenie ). To naozaj musel DP zdvojnásobiť interval medzi spojmi, aby boli kĺbové autobusy doslova a do miesta vyťažené? Po Hodžovo nám. sme išli podľa harmonogramu, ale potom, sme začali strácať. Ešte pripomeniem, že medzi dvomi 83 - mi chodí aj 34. Ale toto tu už bolo veľa krát omielané. Na jednej strane buďme radi, že nám vôbec niečo chodí, ale na druhej sa nečudujme, že sa nám kazia autobusy. Iba pre zaujimavosť prišli sme neskôr o 9 min., síce 2938 takmer načas ( o 1 minútu čo je prakticky načas ). Ďalšou otázkou ostáva, či sa na také dlhé trate musia vypravovať tie najstaršie vozidlá, ktoré na to už svojim výkonom jednoducho nestačia. My tu s tým síce nič neurobíme, ale som rád, že som si mohol povedať názor. Viem, že situácia v MHD je veľmi zlá, ale snáď sa raz dočkáme. Ak si to náhodou prečítali aj zainteresovaní z DP, ďakujem a držím im palce.
Vcera okolo od pol stvrtej do pol piatej nechodili linky 202, 205, 206, 207, 208, 212, pretoze ma 29. augusta sa strhlo vedenie, odpravovali to dva vozy, v meste bola super zapcha atd...

d3k0: takze host zostava?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement