Reakcia na: yale #36903:
V podstate s tebou tiež súhlasím. Hlavne s tým, že máme množstvo liniek a blbé intervaly. Ak by sa zaviedla tr3mp-ho dogma, už teraz s L1(Hlavná stanica - Petržalka) a L2(Rača - Petržalka) v obmedzenej miere po Šafko, tak by tie intervaly mohli byť lepšie.Aj keď keď sa tak pozerám na tú schému, tak som našiel jeden veľký mínus toho návrhu. Dúbravčania, Račania a Ružinovčania by nás zabili, že sa nedostanú priamo na Obchodnú (tým na Hodžko) a na Kapucínsku (tým na Zochovu). Ja viem, že prestup by mali do 2minút v špičke, ale vysvetlite to im. A páni starostovia a poslanci chcú byť predsa znovu v úrade...
No možno by to však ľudia pochopili. ?
S čím nesúhlasím je most. Ako aj to čo máme teraz hovorili, že bude maxi na 10 - 15 rokov. stojí to už takmer 60 rokov.
Most Košická je postavený na 100 rokov. Preto ho nemalo zmysel stavať, veď čo je to 100 rokov v živote mesta. Som si istý, že keď most zrekonštrujú, tak vydrží viac ako 15 rokov. Určite do tých 40.
Prosím vysvetli, čo si myslel vetou: "vozidlá umožňujúce rýchly nástup v úrovni podlahy (alebo aspoň s nízkou podlahou)" Myslel si na ULF? Trochu drahý špás, hlavne keď jednu elinu preplatím o 15miliónov a za 30 miliónov môžem po celom meste zvýšiť obrubníky na zastávkach na 350mm od t. kolajnice a vybudovať k nim bezbariérové prístupy.
Andy