Vzhľadom na to, že si svoj názor vyjadrila nastránke fanúšikov MHD, ktorí s prevádzkovateľom MHD v Bratisalve NEMAJÚ NIČ SPOLOČNÉHO, tak sa skutočne asi nič nezmení:-P.
Skús to napísať na zachar.jan@dpb.sk, možno Ti niečo odpíše.
Nemyslite si,ze by mali dat aspon este jeden autobus smerom na Mlynsku???Aj dva by sa využili,ale to zasa musim uvažovať trochu realne,lebo ani ten jeden tam nedaju! Veď je to neúnosné pri takom množstve študentov!!! Len chyba je v tom,že sa vôbec nikto neozve. Ja som aspoň vyjadrila svoj názor,len som zvedava ci sa tým niečo zmeni... ale asi nie...
nemozem uverit, ze si svoj prispevok myslel vazne. vraj postavia metro v ramci deblokacii... ak si to myslel vazne, ta ti radim, nepozeraj reklamy, nepozeraj predvolebne klipy politikov, necitaj noviny inak budes v zivote stale zraneny a oklamany.
Nerozumiem prečo sa to metro nefinancovalo v rámci deblokácii ked nám to rusi navrhli že metro postavia v ramci ich dlhu voči SR. Najvacsi zlodeji a tunelari povedali krasne recicky: metro a od Rusov, ich technika ??? Takto nieje ziadne a mohlo byt aspon dake, a navyse v Prahe alebo Budapesti je metro celkom fajn, presne take mohlo byt aj tu, skoda ze KOKO* Mikloš a cela ***nu*a vlada to odmietla. Šuster je koko*t z vyhodu ale toto bola jedna z mala veci co myslel na navsteve asi pred dvoma rokmi dobre. Tie prachy ak sa raz aj bude daco stavat napokon zaplati štát a nie Blava lebo nikdy sama na to nebude mať. A električka kapacitne nevydrží naveky, to sa možem s hocikym stavit !
? ? ? ? ? ?
Však keď Vševedko jazdil, tak sa tam v pravidelnej prevádzke netočilo nič, občas sa tam otočil niekto, keď bol "mimo túru" ale bolo to dosť o hubu, lebo kríže boli tak jednostranne zjazdené, že zbieranie palíc bolo takmer zaručené:-). Mňa by len zaujímalo, či sa tam niečo pravidelne točilo po obnovení trate na Klamáre?
V súvislosti s ďalším premenovávaním zastávok som sa chcel dopátrať, ako to vlastne dopadlo s oným zaviazaním zástupcov mesta hlasovať za zrušenie možnosti "prenájmu" zastávok (pozri #24592). Keďže na stránkach magistrátu som žiadne takéto rozhodnutie nenašiel, požiadal som o informáciu, kto toto rozhodnutie vydal, pod akým číslom a ako s ním zástupcovia mesta v predstavenstve DP naložili. Dnes som dostal odpoveď (skrátené o úvod - opakovanie mojej otázky - a všeobecný záver):
"K uvedenej otázke Vám po zisťovaní u príslušných členov vedenia mesta oznamujeme, že uvedená problematika nie je písomne zaznamenaná v žiadnych dokumentoch vedenia mesta. V tom čase bola problematika prediskutovaná ústne s tým, že dohodnuté postoje vedenia mesta budú uplatnené pri diskusii danej témy v predstavenstve DPB, a.s. Výsledkom diskusií na pôde mesta a dopravného podniku je dohoda v tom zmysle, že komerčné premenovanie zastávok MHD pomáha dopravnému podniku vylepšovať nepriaznivý hospodársky výsledok v bežnom roku a nie je dôvod na jeho paušálne zakázanie. Určité zákazy tejto činnosti boli vyslovené len na zastávky, ktorých názov má bezprostrednú súvislosť s historický cennými názvami a v orientácii cestujúcich tvoria nezastupiteľnú úlohu. V týchto prípadoch sa bude o možnosti premenovať zastávku rokovať na pôde mesta."
Správne. Linky 11 a 12 jazdili proti sebe po okružných trasách Leškova-Stromová-Pražská-Leškova, neskôr bola trať po Pražskej zrušená a trolejbusy sa točili na Vlárskej (a nastúpili 42 a neskôr 37) - len mám dojem, že po tú Vlársku jazdila linka 12 a nie 11. Potom zrušili aj tento krátky úsek.
Pokial bude riaditelom Zachar, tak MHD nebude lepsia. Uplatky bral uz ked robil na zelezniciach. Kvoli tomu musel aj odist. Stazoval sa, ze nemoze spavat a budi sa zo sna. Keby nebral uplatky, tak by spaval pokojne.
Zase nejaky magor, ktory zrejme pouziva IGK. Potreba metra vznika na vyssich miestach jedine kvoli tomu, ze metro ide siroko daleko v TUNELI (a vieme, aky tunel to bude, vsakze ).
Súhlasím s tým, že v tomto konkrétnom prípade (zníženie prepravnej kapacity v Rači) zohrali dané objektívne udalosti svoju úlohu. Lenže problém je trošku v inom. Ľudia (cestujúca verejnosť) si platí dane i cestovné (jednorázové, či časové predplatné lístky, ktorými úveruje dopravný podnik) a za tie svoje peniaze v dobrej viere očakáva a požaduje adekvátne služby. Je to, myslím úplne korektné a uskutočniteľné. Predsa ak si kúpite nejaký tovar, či prijmete nejakú službu, tak očakávate aj adekvátnu hodnotu. Ťažko by ste z druhej strany neustále prijímali „vysvetlenia“ o objektívnych príčinách nedostatkových služieb, či kvality tovarov. Lenže v tejto sfére (a to bohužiaľ nielen v nej ) už dlhodobo rezonujú takéto „argumenty“. A odozvy sú preto také, aké sú. Ak by ste si však chceli vypočuť či už objektívnu alebo neobjektívnu kritiku, tak netreba chodiť ďaleko. Stačí sa kedykoľvek ráno previesť pomaly už hociktorým spojom (ak vôbec príde) a dozviete sa všeličo.
Okrem toho si myslím, že generálny riaditeľ by mal vedieť o všetkom a v konečnom dôsledku je zodpovedný za chod celej firmy. Je len na ňom akými kanálmi sa k nemu informácie dostávajú a akými spôsobmi riadenia zabezpečuje spätnú väzbu v prospech riešenia problémov. My nemáme a ani nehľadáme konkrétne dôkazy zodpovednosti, to nie je naša parketa, ale sme denne konfrontovaní s objektívnymi výstupmi. A s tými za „naše“ peniaze nie sme spokojní.
Nie som tak naivný, aby som nevedel, že je to všetko o peniazoch. Ale ľudí nebaví stále počúvať o nedostatku finančných prostriedkov, vysokých vstupoch, nedostatočnom vozovom parku (aj keď je to možno v niektorých prípadoch a momentoch objektívne dané), keď za poskytované služby platia značne vysoké sumy (aj z pohľadu ich zárobkov) bez zodpovedajúcej výstupnej kvality i kvantity. Veľa vecí by sa dalo v mnohých prípadoch riešiť aj ináč, k spokojnosti cestujúcej verejnosti (nemám na mysli teraz tento posledný prípad) a spätne aj vedenia DPB. Nie vždy totiž máme ten dojem, že tomu tak je.
Svojho času som sa v inej úvahe (ktorá sa k Vám možno tiež dostala – „Vážení páni Žinčicovia“ – ak nie môžem poskytnúť) zamýšľal nad týmito problémami z trochu širšieho hľadiska a záberu. Nie preto, aby som sa štylizoval do polohy ortodoxného kritika za každú cenu, ale aby sme hľadali východiská. Viem, že v štáte, kde nefungujú aj omnoho podstatnejšie veci, je to ťažké, niekedy skoro nemožné. Ale netreba sa vzdávať. A netreba sa ani báť iného názoru, iného uhla pohľadu. Samozrejme v medziach slušnosti, morálky a etiky.
Miroslav Daniš
To sa im akože prestal páčiť Zliner, alebo to znamená, že tu bude tých zelených potvôr ešte viac? Takže nie do 2015, ale 2020..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
"K uvedenej otázke Vám po zisťovaní u príslušných členov vedenia mesta oznamujeme, že uvedená problematika nie je písomne zaznamenaná v žiadnych dokumentoch vedenia mesta. V tom čase bola problematika prediskutovaná ústne s tým, že dohodnuté postoje vedenia mesta budú uplatnené pri diskusii danej témy v predstavenstve DPB, a.s. Výsledkom diskusií na pôde mesta a dopravného podniku je dohoda v tom zmysle, že komerčné premenovanie zastávok MHD pomáha dopravnému podniku vylepšovať nepriaznivý hospodársky výsledok v bežnom roku a nie je dôvod na jeho paušálne zakázanie. Určité zákazy tejto činnosti boli vyslovené len na zastávky, ktorých názov má bezprostrednú súvislosť s historický cennými názvami a v orientácii cestujúcich tvoria nezastupiteľnú úlohu. V týchto prípadoch sa bude o možnosti premenovať zastávku rokovať na pôde mesta."