Myslím, že prečíslovanie všetkých trolejbusových liniek 23.12.1999 úplne iným spôsobom bolo jasným signálom, že od dvojciferného označenia trolejbusových liniek sa upustilo.
Re #35641 m.r.: Nie, centrum mesta nemalo mať znakové číslo 10, ale čísla 0 a 1. Takže žiadna linka 100! Číslice 0 a 1 mali na mieste jednotky obsahovať čísla liniek končiace v cetre mesta. Taký pôvodný predpoklad zrejme bol, že "0" bude juh centra a "1" bude sever centra. Takže nie je náhodou, že pod Novým mostom končia linky ako 30, 70, 80, 90, či pôvodne na Šafku linka 50. Taktiež na Hlavnej stanici nápadne končia linky ako 41, 61, 81, na Trnku 31, 51, na Autobusovej stanici 21. Ale počet liniek sa nepodarilo zredukovať až tak ako sa pôvodne myslelo a systém oblastného označovania v pôvodnom význame je už nepoužiteľný.
Malá poznámka k zlému snu, ktorý mal prednedávnom EMO, písal, že v sne videl IK 400 rady na CNG.
Ver tomu, že to bol dosť reálny sen lebo prvý IK 415 z 1. DPTA(e.č. si nepamätám) je v SPP už asi 2 mesiace a skúšajú možnosť jeho prerábky na plyn, takže dosť možné, že sa plynových 400 vkových Ikov v blízkej budúcnosti dočkáme.
Ked som stratil elektricenku a mam potvrdenie(ten papierik co vam daju) musim si zaostarat rychlo aj tu kartu, alebo mozem cestovat aj s tym papierikom?????
v trolejbusovni trnavka je dalsi novy skelet 14trm. vysokokvalitne zprzneny. cast zvarana, cast lepena... la isla bonitaaa. hin sa pokaze, co z toho bude. tipujem tak 6222, 6226, pripadne stara skola 8141, ale mozno medzicasom zhnilo aj 2osi ine. rydzo teoreticky by mohli prekopat aj vsetky vozy po 6254.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
201 -> 171
202 -> 170
203 -> 44
204 -> 46
205 -> 61
206 -> 40
207 -> 64
208 -> 60
209 -> 140
210 -> 100
212 -> 104
?