To Florianske namestie je fakt zabavne. Myslim, ze napad s tym, ze 2, 8 a 9 idu cez Americke nam., Florianske nam., Radlinskeho a Vazovovu nie je prave najlepsi, lebo sa strati zbytocne vela casu. Taktiez zastavovanie na Americkom namesti je srandovne. Vsetky vozy 2, 3, 5, 7, 8 a 9 tam stali ako na normalnej zastavke, iba voz c. 7829 sa rozhodol, ze cez Americke nam. prefrci styridsiatkou a ludi pusti von v strede krizovatky pri Florianovi... Aby to nestacilo, na Spitalskej 7079 oskrabala akehosi taxikara, takze tam bola nadherna elektrickova zapcha...
6617 bude vyradeny, pretoze sa mu natiahla kostra... momentalne nepojazdne 15trM: (tusim...)6612, 66?? (ty koxo, to bolo udajov...:-))
tulenique: moze, lebo ked vlecny vozen nema vystroj ani zberac ani nic... ale to bola len taka mala fikcia
Spectre: Ja dotertaz lutujem ze som zmeskal ten sanos ktoremu sa rozondila naprava.. To robia ti skoroiduci vodici.. To ma nastvalo, ze idem a pozeram ze trolik predomnou je nejak divne na tej ceste...
Doktor> Sanosy boli vyradené kvôli tomu, že vozu 6510 sa zlomila (doslova) hnacia náprava. Ostatné Sanosy vyradili z čistej opatrnosti. Problém bol v tom, že tieto trolejbusy neboli nikdy ošetrené proti korózii, a tak vek, ktorý vydržali (karoséria aj rám bol z autobusu) je ajtak chválihodný. Bohužiaľ, je to veľká škoda, pretože to boli inak veľmi dobré trolejbusy (kapacitné, tiché, rýchle).
15Tr-ky: O 6616 sa dá s istotou povedať, že vyradený je (fyzicky existuje v kontajneroch). 6617 by snáď bol po výmene vleku opraviteľný, ale informácie o ňom už nemám dosť dlho.
A vyraďovanie? V tom by nebol problém, ale v DPB sa vyraďovanie fyzické mierne odlišuje od vyraďovania papierového. Snáď k tomu nemusím hovoriť detaily, dá sa domyslieť, ako to chodí.
#3543 Doktor: Myslim ze islo u unavove zlomenie napravy (alebo klbu). Preto boli povyradovane. A myslim ze bol problem aj s nahradnymi dielmi. Taktiez mam info ze po poziari 6616, sa vsetkym 15Tr kontrolovali a upravovali kable v klbe, preto neboli vyradene. #3529 V.: No toto hovori o uplne minimalnej urovni legislativy na slovensku. Daco podobne tu uz raz bolo, vtedy nesmeli revizori vyberat pokuty v elinach, lebo im to neumoznoval zakon o drahach. #3539 Color: Co to znamena ze elektricka je pripravena tlacit/tahat? Moze byt nepripravena?
Cital som nejake clanky o trolejbusoch v Bratislave a v jednom sa pisalo citujem:
"Trolejbusy Skoda-Sanos boli vyradene po nehode c.6510."A teraz sa vas pytam: o aku nehodu vlastne slo?Dve 15TrM-ky myslim ze 6616 a 6617 mali nehody (jeden zhorel a druhy havaroval na kryte kanala(!)) a nevyradia ich!Takze mozete mi niekto presne opysat ze co sa vlastne stalo?Dakujem.
Hmm pan COLOR ja sice valmi chapem vase hlboke pohnutie ale je skutocne potrebne zabrat tuto stranku s Vasim prispevkom 4x zopakovanim?
Tak teda vraj 15TrSF no to je dopopuku...
Color:Škoda Ostrov ještě nebyla vůbec schopna 22Trku
uvézt do výroby. Takže do USA šly trolejbusy ani né
15Tr, ale 15TrSF, které se moc normálním patnáctkám nepodobají. Mají úplně novou výzbroj a je na nich
plno novinek, které se mají uplatnit na vozidle 23Tr
s novou maskou. A hlavně USA mají úplně jinou dopravní politiku, která není zaměřená na nízkopodlažní vozidla. Jestli nějakou nízkopodlažku v USA uvidíš, tak je to náhoda. Doprava v Evropě
je na daleko vyšší úrovni než v USA.
povie mi niekto preco mame v supravach obidva vozne pripravene na to, aby mohli tahat/tlacit?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0
CeCo: Nakresy B731/2 su hotove (vdaka BEUSovi), len musime dat dohromady vsetky informacie a hodit to na web.