Boze ja som tak dufal ze konecne dostanete rozum a ten prispevok zostane NEZODPOVEDANY. Bohuzial doteraz ste nepochopili ze blbcov inak ako ignoranciou neodradite. Zajtra sem pride znova, uvidi ze ste mu odpovedali a zacne sa vysmievat a hadat. Mat3j a Max, "dakujem" ? Toto nam vazne netreba...
Daniel počuj. Trápny si tu jedine ty! A žiadam ťa aby si my vysvetlil výraz slova trápny, tak ako je to v slovníku, ked ho tak používaš! Inak neviem ako môžeš odsudzovať ľudí ktorých ani len trošku nepoznás! Sem chodia ľudia super ľudia, ktorý sa vedia baviť aj o inom, ako o doprave! A este by som veľmi rád chcel vedieť o čo sa zaujímas ty, aby som ťa mohol za to pod*ebat!! Ďakujem!
Niekedy sa neoplatí byť príliš stručný. Takže rozšírená verzia:
Ten lavór na koľaji smerujúcej na Nám.SNP pri vyústení Laurinskej nevznikol včera - dal sa voľným okom pozorovať už najmenej týždeň. A stav dlažby na trati od Manderláku po Jesenského napovedá, že to asi nebude lavór posledný.
Súhlasím s Vami, že prepady dlažby sa dali pozorovať už dávnejšie. Prepad koľaje na prechode pri Laurinskej je ale pomerne čerstvá vec a evidentne je súvisí s prácami na kanalizácii - i keď máte pravdu v tom, že príčin môže byť viacero.
ma,Beús,COLOR:Trošku inak to bolo.Pôvodné súpravy boli 7610/09 a 7602/01.7610 mala nehodu,takže vozňová skriňa bola nahradená skriňou z vozidla 7716.Súprava aj naďalej jazdila ako 7610/09.Pri CO bola zistená celková schátranosť vozňa 7609 v miere,ktorá neumožňovala vozidlo už opraviť.Súprava 7602/01 jazdila takto až do konca.Pri poslednej VP bola taktiež konštatovaná neopraviteľnosť skríň,takže 7602 dostala vozňovú skriňu zo 7712 a 7601 sa kvôli vyhoretému meniču a kondenzátorovej batérii už neopravila vôbec.Výzbroje z ostatných T3M boli premontované do skríň T3SU bez zmeny inventárnych čísel,aby v tom bol väčší chaos.Vozidlo 7607 bolo zachované v ÚD kde s ním posunujú ale oficiálne neexistuje,nakoľko nemá preukaz spôsobilosti,čo ešte v budúcnosti spôsobí veľké problémy,nakoľko sa s ním počíta ako s muzeálnym.
Z jednoducheho dovodu - povodne vozy 7602 a 7610 (r.v.1964-1966) mali kedysi havariu (nie naraz), takze zobrali dva neskorsie vozy - 7712 a 7716 (r.v.1976) a zabudovali do nich vyzbroj z tych dvoch naburanych vozov, a ocislovali 7602 a 7610. Potom premavali spolu s ostatnymi 600-vakmi, a ked sa vyradovali, nastastie si niekto vsimol, ze tie dva vozy su akosi novsie, tak sa chvalabohu zachovali Zjednodusene, strucne, ale snad vystizne
ja som nehovoril, ze mi vadi, prave naopak, tesim sa, ze este existuje. Len by ma zaujimalo, ci na rozdiel od ostatnych 76xx presiel nejakou generalkou, resp. preco jediny este premava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR