som ju uz dlho nevidel, tak som nevedel...:)
inak, mozno sa to tu uz rozoberalo, ale ako je mozne, ze tak stary (ale zachovaly!) 2voz 7610+7602 este stale jazdi... vzdy ked nim cestujem, akoby som sa vratil minimalne o 10 rokov spat:) odkedy je v premavke? ostatne 76xx boli uz asi davno vyradene, nie?
re ma: nic, vsak ta jazdi a papiere ma. alebo mas chute a kacirske myslienky spojit kotasa s kardausom? elektricky by to slo, len to nema zasuvky a kable viacnasobneho riadenia, ale predpriprava v rozvadzacoch (aspon podla dokumentacie) je. len nie dost dobre si dokazem predstavit, ako by ten superpasqiul vyzeral. ale ak to niekto takto spriahne, tak ihne podam zlepsovak hodny dpb a budem ziadat hyperpasqiul v zlozeni kotas7303+kardaus7304+kotera7305. ze nemame koterov vlecnak? nejaky vrak od pana kyselu z muzea dp praha uz len splasime a jeho modernizaciu potom zverime skusenej slovenskej firme. akej? to je jedno, najlepsie takej, co da vsimne pri konkurze. co tak zos trnava. vsak z cisternami a dobytcakmi uz nejake skusenosti maju a aj na plesnive behacka vedia farbu naniest, aj ked na kardan od dynama len z jednej jeho polovice. ale to sa casom zmeni, vsak taky koterov vlecnak ziadny kardan ani dynamo nema...
tak damy a pani bacha! venujte mi prosim sekundu pozornosti. od vcera, od 13:30 ma vozidlo t3as evidencneho cisla 7303 (ex. t3cs, 7707, cest jej pamiatke) plnohodnotny preukaz sposobilosti. prave sa nou vezieme, zatial ako cvicna jazda. od pondelka najblizsie dva tyzdne, mozno aj viac bude jazdit ako dvojkostvorka, prekluzivny kurz 4/10+2/7.
vsevedko si rad?
lebo ja moc nie a pridelenci (pp. sinalko & smolko) su akosi nazvime to zfobusteni, ba az zruteni.
Ja na SIEMENS nenadavam, pretoze som spokojny s tym, co vidim. Napr. nocne osvetlenie, ktore je neporovnatelne lepsie ako to torzo predtym, semafory, ktore riadne funguju (dokonca ich SIEMENS umyva - comu som sa sam cudoval) ...
Pozerajte sa na veci aj z tej lepsej stranky ?
K tym podzemnym parkoviskam - v piatkovej Pravde su ceny za parkovanie v cente BA. Je zaujimave, ze parkovanie na povrchu je casto drahsie ako pod zemou, kde su omnoho vyssie naklady na prevadzku (osvetlenie, vzduchotechnika, navratnost investicie ...)
Na to sa treba pozriet z tej inej stránky. Ako by to bolo, keby SIEMENS nedostal v tomto meste ročne aspoň dve zákazky. Táto je v cene jedného 15metrového autobusu. Tá predtým - čiže stále nefungujúca preferencia v Dúbravke sa šplhá do trohu iných čísiel. Tuším to je, bude za 12 NP sólo busov.
Ale nebuďme pesimisti a dúfajme, že to niečomu pomôže. Možno tomu turistovi, ktorý nevie kde hľadať podzemné parkoviská a je mu ťažo nechať svojho 900.000 Pasata napospas bratislavskej mafii na ulici.
Re #35321 Ludovit Stur: Ja neviem, mna to len napadlo ako jedna z moznosti. Ja som tu dieru nekopal, ani kopanie tej diery nenavrhoval, takze neviem, ale zdalo sa mi to ako logicka moznost. Ved VaK opravuju vzdy len havarie.
neviem co sa s tou elektrickou stalo pred mesiacom ale to co je na tej fotke je z pred vyse dvoch rokov..a garantujem ti ze ta elektricka jazdila aj s predmetnou cmaraninou tak som len upozornil na to ze je pod tou fotkou napisany nezmysel ked je tam napisane ze nevysla z vozovne..vysla..a bola pomalovana..nie vycistena.
re #35330, otazka:
pred dvoma rokmi ta suprava jazdila. jazdi od roku 1986. asi pred mesiacom bola vo vagonovni pografitena "umeleckym prejavom" a popis znie (mal by, neviem, necital som, mozno je nejasny) v duchu myslienky, ze supravu nevypravili aj s predmetnou cmaraninou, ale az po tom, comu vravia "cistenie". nemaj obavy, oni to zas streknu...
Hmmm, skoda, ze tieto obrazky su ulozene v adresari, ktory obsahuje slovo SHIT a moj laskavy administrator filtruje taketo slova. Uz minule som mal problem si pozriet nejake casti tychto iMHD stranok, prave kvoli tomuto adresaru. Pani webmasteri, nedalo by sa to zmenit? Dakujem ?
Odbocenie k inemu topicu:
Svojho casu mi dost vela ludi velmi presvedcene tvrdilo, ze Ikarus 263 nikdy neexistoval a nevyrabal sa... je tu niekto, kto si to mysli?
ale, ale, pani trabustici... coze nam to zas vykolajilo seba sa za oblukom vyhybky 048 technicka univerzita smer florianske namestie? to zas tie zle elektricky tu rozjazdili vysoko kvalitny obluk, vsak? tfuj, svine jedny
Asi tolko, co si o tom myslel uz nejaky navstevnik bratislava.sk predo mnou. Naco su komu zachytne parkoviska uplne na periferii, z ktorych cesta do centra MHD trva (s vynimkou Auparku) dobre cez 20 minut?
Okrem toho pochybujem o zmysle tejto investicie ako takej. Ako Ti napriklad pomoze v hladani miesta na parkovanie system, pre ktory je historicke centrum jeden celok? Maximalne tak moze cezpolnych navigovat do podzemnych garazi (kde je zatial miesta dostatok), ale to by rovnako dobre zvladli staticke tabule za par korun. Mozno dany system bude mat skutocne zmysel az po dalsom zahusteni IAD v centre, ked aj miesta v podzemnych garazach zacne byt pomenej.
Inak na margo Dna bez aut: Bol som asi jeden z mala, co som vyzvu zobral vazne a cely den do auta nesadol. No, len som si potvrdil zasle skusenosti, a sice, ze pre kazdodennu cestu do a zo skoly je pre mna gumokol jednoznacne vyhodnejsi a budem ho pouzivat aj nadalej. Pokial mi to z Petrzalky na matfyz trva IGK nieco cez 10 minut, pricom (zatial) neprechadzam ziadnymi zapchami a zastanem rovno pred skolou, MHD je to v idealnom pripade 35 minut (vratane 7 minutovej prechadzky do kopca). Idealny pripad je vsak v spicke kvoli zapcham v okoli Noveho mosta nerealizovatelny a realna doba cesty je zvacsa okolo 45 minut. Pri ceste naspat pocas sedla pri redsich intervaloch nadvaznej dopravy je to este exkluzivnejsie. Najdlhsie som cestoval tusim vyse hodinu -- niekedy vecer, ked som nestihol pripoj... Dufam, ze sa to po vystavbe elektricky do Petrzalky zmeni. Nielen, ze sa mi prieci sprosto spalovat taku drahocennu surovinu ako je ropa (som fakt zvedavy, ako po jej minuti vzrastu ceny uplne beznych liekov, ked sa vsetka organika bude musiet narocne syntetizovat), nie je to ani prave financne vyhodne robit len na benzin... Cestovak vsak vyse 30 minut v najvacsej spicke v MHD, to sa mi skutocne nechce.
Na cestu do CMO (mimo exponovanych vecernych a nocnych casov) ale budem asi nadalej pouzivat MHD. Parkovanie v centre a poskakovanie v zapchach jednoducho neznasam.
Podla BPS a ich stranky http://www.bps.sk/infobps1.htm sa tato spolocnost snazi znizovat objem neziaducej automobilovej dopravy tym, ze podporuje system mestskej hromadnej dopravy. O chvilu je polnoc, no tym to asi nebude, ze mi to vobec nejde do hlavy ?
Ten cas ale leti ... Dunaj to predsa so svojim stavom prehnal pred dvoma rokmi, nie ako som napisal nizsie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Okrem toho pochybujem o zmysle tejto investicie ako takej. Ako Ti napriklad pomoze v hladani miesta na parkovanie system, pre ktory je historicke centrum jeden celok? Maximalne tak moze cezpolnych navigovat do podzemnych garazi (kde je zatial miesta dostatok), ale to by rovnako dobre zvladli staticke tabule za par korun. Mozno dany system bude mat skutocne zmysel az po dalsom zahusteni IAD v centre, ked aj miesta v podzemnych garazach zacne byt pomenej.
Inak na margo Dna bez aut: Bol som asi jeden z mala, co som vyzvu zobral vazne a cely den do auta nesadol. No, len som si potvrdil zasle skusenosti, a sice, ze pre kazdodennu cestu do a zo skoly je pre mna gumokol jednoznacne vyhodnejsi a budem ho pouzivat aj nadalej. Pokial mi to z Petrzalky na matfyz trva IGK nieco cez 10 minut, pricom (zatial) neprechadzam ziadnymi zapchami a zastanem rovno pred skolou, MHD je to v idealnom pripade 35 minut (vratane 7 minutovej prechadzky do kopca). Idealny pripad je vsak v spicke kvoli zapcham v okoli Noveho mosta nerealizovatelny a realna doba cesty je zvacsa okolo 45 minut. Pri ceste naspat pocas sedla pri redsich intervaloch nadvaznej dopravy je to este exkluzivnejsie. Najdlhsie som cestoval tusim vyse hodinu -- niekedy vecer, ked som nestihol pripoj... Dufam, ze sa to po vystavbe elektricky do Petrzalky zmeni. Nielen, ze sa mi prieci sprosto spalovat taku drahocennu surovinu ako je ropa (som fakt zvedavy, ako po jej minuti vzrastu ceny uplne beznych liekov, ked sa vsetka organika bude musiet narocne syntetizovat), nie je to ani prave financne vyhodne robit len na benzin... Cestovak vsak vyse 30 minut v najvacsej spicke v MHD, to sa mi skutocne nechce.
Na cestu do CMO (mimo exponovanych vecernych a nocnych casov) ale budem asi nadalej pouzivat MHD. Parkovanie v centre a poskakovanie v zapchach jednoducho neznasam.