Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #34412:
A čo myslíš, kde bude jazdiť? ?
Solaris vyrobil prototyp Urbino 15 CNG ? predpokladam, ze DPB ho uz ma naplanovany na testovanie ?
Reakcia na: S499.1023 #34407:
Skor 99% z nich tak len vyzera.
Reakcia na: Andy #34409:
Ty RAKOVINA! ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #34407:
Ja som nikdy netvrdil, že dôchodcovia sú problematickí. Istý čas som večer nosil plne naloženú tašku na kolieskach zajtrajšími novinami a šplhal sa s tým do busu a tiež na mňa čumeli a raz sa mi to celé vydrbalo v Ik283 na schodoch pri nastupovaní do 21ky, tak sa zdržal odchod asi o minútu kým som noviny pozbieral. 🙂 A všetci čumeli ako na nejakého dôchodcu. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #34407:
Zeby "mierne" zdrzovali dopravu?? ?
ufo,Andy:Však tí návštevníci "kultúrnych" stánkov sú tiež z 99% študenti?.A dôchodcovia sú čím problematickí?
Čo si myslíte o tomto? Bolo by to vhodné aj pre Bratislavu alebo nie?

"Od 1. júla 2004 vstúpil do platnosti dodatok k Prepravnému poriadku, ktorý upravuje výšku pokuty za cestovanie bez platného cestovného lístka, resp. bez označenej čipovej karty. Ak cestujúci zaplatí pokutu priamo v autobuse, alebo do 3 pracovných dní v doplatkovej pokladni, jej výška je 500 Sk. Ak pokutu cestujúci zaplatí v doplatkovej pokladni v rozmedzí od 4 pracovných dní do 30 dní od porušenia prepravno-tarifných predpisov, jej výška je stanovená na 1000 Sk. V prípade, že cestujúci nezaplatí pokutu ani do 30 dní, prepravca bude vymáhať od cestujúceho doterajšiu výšku pokuty, t.j. 100-násobok základného cestovného, čo predstavuje 1400 Sk."

Našiel som to na nitrianskej mutácii imhd.sk
Reakcia na: S499.1023 #34392:
Ja ti dám, že študenti nie sú bezproblémoví... 🙂
Reakcia na: S499.1023 #34392:
nie ze by som chcel velmi obhajovat studentov,i ked aj ja som, ale problem linky 517 bol v navstevnikoch istych nocnych stankoch na kulturne vyzitie,ktori sa potom podgurazeni cinili. Nie v studentoch, ubytovanych ako potkany v spine za drahe peniaze.
Tak konečne som sa viezol v 24Tr. Takým rýchlym trolejbusom som ešte nešiel, no trochu divoko jazdili vodiči, takže možno to bol len dojem. 🙂 Potom keď som sa domov vracal 21Trkou, pripadala mi jazda menej divoká. Je to asi vec vodiča. 🙂 U tej 24Trky sa ako u každého NP vozidla testovaného v Bratislave vyskytujú problémy s dverami... Klasika, niekedy nejdú otvoriť a zatvoriť... A to aj keď vo dverách nik nestojí. Bola na linke 201, pričom na Dolných honoch trochu pobehala sídlisko na diesel 🙂 Potom šla na stanicu a odtiaľ 204 na Rádiovú. Potom na diesel z Rádiovej niekam do mesta po Rožňavskej. Bude jazdiť s ľudmi do 7.9.
Kto by mi vedel poradiť wap adresu na dispečera. Na diskusné fórum mám, ale na dispečera neviem zistiť. Chcel by som cez víkend ponahánať 24Trku a nechce sa mi behať po celom meste a kde premáva tam určite niekto hodí. Dík.
Reakcia na: TeBeCe #34400:
Tie posledne 2 su cool 🙂
Reakcia na: Spectre #34399:
ani vecernik nie je najhorsi ?

zopar citatikov z dnesneho vecernika:

"Novy Duobus ceskej vyroby zapozicali Dopravnemu podniku na niekolko tyzdnov"

"Bezny autobus sa nedostane do vysoko polozenych miest ako su Dlhe diely, preto by sme tam vyuzili trolejbusy"

z rozhovoru so Zacharom (bez upravy chyb):
"Asi najdôležitejšie je spojiť mestskú časť Dlhé Diely trolejovými drótmy s Autobusovou stanicou Nivy"
Dalsie hlody z http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1738736 (Na Dlhé diely pôjdu trolejbusy o dva roky)

"Zatiaľ sem jazdia len autobusy, ktoré sa do kopca trápia a v dopravnej špičke nepostačujú. Ľudia si ale zaslúžia poriadnu dopravu" - vlkovi je jedno, ci sa tlaci v smradobuse bez bakul, alebo v duotrombeluse s bakulami. vysledny efekt je rovnaky a zlepsenie intervalu v DPB optimisticky neratam 🙂 Pokial bude ten duobus 12metrovy, tak s panom bohom...
Zrnko mudrosti z clanku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1738794

"kým súčasné električky vypúšťajú teplo pri brzdení a rozbiehaní do okolia, modernejšie vozidlá ho vedia čiastočne využiť." - taka kachna vyuziva teplo od zrychlovaca v zimnych mesiacoch IMHO velmi dobre 🙂

""V budúcnosti bude potrebné pouvažovať o rozchode koľajníc. V Bratislave používame úzky rozchod, na prepojenie s prímestskou dopravou sa inde používa širší rozchod," povedal Zachar." - bueeeeee
Reakcia na: S499.1023 #34391:
V podstate rozumny napad. Doplnim, ze niektore radoby-nizkopodlazne autobusy, ako SOR BN12 su pre vozickarov vonkoncom nevhodne. Este taky Soplaris 15, keby sa v NP casti vytrhali sedadla by bol relativne pouzitelny, nakolko ten tam ma (aspon co si ja pamatam) dost vela miesta.
Reakcia na: Ronald #34394:
Tu by pomohlo gumene kladivo alebo stary vypusteny olej. Staci si z vozovne vyzdvihnut. ps posun soferovi ? ?
TeBeCe: Nechapem naco d3 letel az za mlaku, ved kludne stacilo prejst par sto metrov na Odstepny zavod Americka a poziadat ma o ubytovanie 😉
V linkách 198 sa vôbec nedajú otvoriť okná,sú úplne zahrdzavené,a zadrhnuté.Dá sa v nich zadusiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.