Dneska som bol s Mikeon vo Viedni, takze som este cerstvo nabruseny z S-Bahna.
Prekvapujuco som bol v niektorych veciach znechuteny aj nad viedenskou MHD - posudte sami:
Do ziadneho menejcenneho pomocneho dopravneho prostriedku (=gumokol naftovy, resp. plynovy), ktory spravuje Wiener linien neodporucam nastupovat. Gumokoly su totalne spinave, horsie ako nase vozy. Kupodivu v nich nic nesmrdi. Inak pozitivne hodnotim konstrukciu np gumokolu Graf and Steyr, v ktorom aj ked prazi slnko sa citim super pohodlne, dobre sa mi dycha a pod.
ULFy chodia klasicky ogrcane a spinave, aj ked to je este v pohode a na spominane gumokoly sa to nechyta.
Sokovalo ma to, ze stare serble, ktore su krizence Sanosu a Ik280 maju automatiku. Inak celkom pekne vozy a v ramci nostalgie dobre zvezenie. Mimochodom kupodivu starsie vozy boli menej spinave, ako tie nove np.
Nachytal som na U6ke paskvil zlozeny zo starych a novych tramvaji, ktory kupodivu plynule akceleroval aj brzdil. Normalne som bol sokovany
Poznatok tykajuci sa cestovneho: Keby sme si dali s Mikeon pobliz Pistaplajcu zmrzlinu, vyslo by nas to cca. tak draho, ako spiatocny listok na zug BA-WIEN Znamena to teda ze zlocinecka spolocnost ma cestovne super lacne
Jo a stretli sme po ceste dve individua - jedneho ozrana v tramvaji, a jedneho co zobral peniaze (naco mu bolo povedane "I haven't any Euro", ale po anglicky asi nechapal)
Odporucam skvele vyhliadkove miesto .... HGK tam chodi na taky kopec k televiznej vezi a je tam super vyhlad, aj panorama by sa dala nafotit...
Vo VOR magazine bol kratky clanok, z ktoreho som svojou chabou klingoncinou pochopil, ze nejaky 16-rocny typek spravujuci fanusikovsku stranku o viedenskych S-bahnoch dostal od generalneho riaditela OeBB rocny sietovy listok.
Dostal niekto z vas niekedy rocnu elektricenku od DPB? ?
Podla coho usudzujes ze je ta trat nekvalitna? Co som par krat isiel okolo tak som mal pocit ze to robia vcelku dobre. Neviem v akom stave to bolo ked si isiel okolo, ale asi tam boli iba poukladana kolajove polia, mozno uz zvarene, ale nepodbite. Divil by si sa aka je taka trat ohybna a ako sa posuvat. Som presvedceny ze ju este podbiju a po nejakom case prevadzky, ked trat "sadne" sa podbije znovu, pricom bude dufam aj dalsie pravidelne podbijanie a brusenie, ako tomu je v kaznom normalnom meste. Len na to treba nejake peniaze a pokial ich nemas, tak to akurat cele chatra.
Peter...T: dalsi problem pri priamom vyjazde supravy do regionov je v tom, ze stanice MHD su stavane na kratkodoby pobyt cestujucich - ak bude v podzemnej stanici na Kamennom namesti cakat 20 minut skupina ludi na zaradenie supravy do Pezinka, zaberaju priestor, ktory je v podzemnej stanici drahsi ako na nastupisti S-bahnu, a najma je potrebny na rychlu vymenu cestujucich. Je jednoduchsie, ak sa odvezu najblizsim spojom do prestupnej stanice a cakaju tam na najblizsi takt primestskej dopravy. Treba skratka kvalitne vyriesit prestupove uzly roznych druhov dopravy.
Ty si asi nepochopil srandu... Ved stych voznov co tu juraj spomenul bol len gool do vlastnej . Viem ze tych drizdov bolo dost, ale treba sa aj odreag. caf
To, ze na smer Pezinok budu supravy obsadenejsie je 100 % pravdepodobnost a tym sa moze interval odchodov na tuto trat zdvojnasobit. Ak by sme ostali pri klasickom prestupovani, ako navrhujes ho pokojne zachovat, ostava mi myslienka, ze na taky komfort aky navrhujem, asi si este dost pockame ?
Co Ťa vedie ku konštatovaniu, že "trať na krčacoch je zatiaľ zrekonštruovaná na nič" ? Veľmi by ma to zaujímalo, ako si na to prišiel....Či je to pohľad odborníka, alebo len obyčajného vlka, ktorý vie len to, že električka chodí po koľajniciach.
Tak na takéto hovädiny tu ja míňam kredit?Metrodráha z Komárna do Pezinka?A takto odbočka ku Krajskej Psychiatrickej Liečebni,po odvezení všetkých autorov takýchto bludov naveky znesená?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust