Akurát, že ja teda nepoznám poriadny rýchlodrážny systém (čo by asi petržalská električka mala byť) s nízkopodlažnou električkou. Síce občas sa niekde v Germanistáne Rozhadzovačnom niečo také objaví ale normálny rýchlodrážny systém má vysokopodlažné električky a vysoké peróny.
Kokso v nedelu som sa bol kuknut na Komisarkach .. aky to tam ma zmysel ze niektore elektricky (resp. na niektorych kolajach) sa otacaju v smere hodinovych ruciciek a ine oproti? Konkretne som mal dojem ze na vonkajsej kolaji sa toci dolava a na strednej a vnutornej sa toci doprava... Kto to vobec projektoval? ?
Samozrejme že tam žiadna výhybka nebola. Električky so odovzdávali do siete cez odovzdávacie koľaje v žst. Praha-Smíchov, dnes v žst. Praha-Zličín (konečná E "Sídliště Řepy"). Prechodnosť železničných vozidiel na električkovú sieť je zachovaná v Ostrave, zrušená v Brne a Košiciach.
Videl som aj to krizovanie,co si spomenul ale urcite jednoznacne tam bola aj ta vyhybka. Nerad by som sa teraz mylil ked sme zasli tak daleko... Prehodme uz temu . Myslis ze sa k nam dostanu niekedy blízkej buducnosti tie nizkopodlazné eliny, vies o tom nieco?
Rozchod 1000 nema chybu. Poviem ti to tak. Trate su aj dobre, len ich udrzba je na holu .... lebo sudruh Ing (i nadalej glupy) Trabantik, ma k tomu taky pristup aky ma a trate su take ake su a.... nebudem to rozpisovat. Tak polroka dozadu v diskusii najdes vsetky + a -
Nie. Tam vlacik mohol len po tej jednej kolaji na Stroupeznickeho, kde sice boli zliabkove kolajnice, ktore vyzerali ako elektrickove, ale jazdili po nich len vlaky - nebola tam trolej. Ovsem, krizenie elektrickovej a zeleznicnej trate tam existovalo a dodnes existuje este jedno, trochu dalej smerom na Hlubocepy, pri zast. CSAD Smichov sa krizuje zeleznicna vlecka s tramvajovou tratou. Ale ze by vlak vysiel na tramvajovu trat... to sa mi nezda.
Nie, pri tebe nemam potuchy o sirsom rozchode kolajnic ako ty momentálne uvadzas. Ale ak je uzkokolajka taka vyhodná a stale su tu opakované nedostatky, treba temu o trochu rozsírit. Nie? a aj ked nesuhlasís s prestavbou kolajnic ci upravou v zatáckach , (nedavno spomenuty problem aj v slovenskom rozhlase) tak sa tu podla teba bavíme o asi nepodstatnych veciach. Prosimta nezatazuj sa mnou a prenechaj to tým ktorý ma poopravia bez ... ?
Velmi presne, to miesto som myslel. Velmi sa mi to lubilo ked tá masina dyzlacik tam pri výhybke stal, no nevidel som ci isiel aj po elektrick. kolajach, comu nepochybujem. Priznavam ze som v tychto veciach laik ale rad si vypocujem inych nazor. tak zajtra...
Vieš čo, ja budem radšej diskutovať s Vladimírom, Papyrom, bigmacom, ba aj s fobustom o niečom zmysluplnom. Ty si tu nešiel diskutovať ani nič podobného, Ty si nám sem prišiel OZNÁMIŤ že treba v BA "široký" rozchod zaviesť, hoci ani sám nemáš potuchy o čo ide.
Okrem toho si dysgrafik. Viem, že za to síce nemôžeš ale mňa taká diskusia nebaví. Ahoj.
pouvazuj nad tym ci tento tvoj príspevok teraz otvoril nejaku zaujimavu dyskusiu o niecom postihnutom. Nakolko sme kazdy v niecom vykolajeny urcite ho preto nedame zasa hned do srotu. Alebo to tak u teba je zvykom? Aka ti nelubia moje polopravdy tak si tvrd tvoje a pozor aby si stej vysky raz nespadol.
No, ja mám pocit, že Peter T je klonom všelijakých tých pittov32, Zdenkov, dispecerov a 3003 čo sa tu v poslednom čase množia. Môj pokročilým Alzheimerom postihnutý mozog mi bráni pochopiť zmysel ich príspevkov.
pozri bol 1 z tych mensích masiniek a urcite mal prispôsobeny podvozok, tam je aj dost strme stupanie pre tie elektr. aspon sa na to nejak pamätam. Ale to je o inom tak zitra naschle...
Pod Hradom, Pod Hradom... Nebolo to na Smichove pri Andelu? (kedysi stanica Moskevska?) tam je jednak spojenie kolajovej siete elektriciek a zeleznic a jednak tam bola zeleznicna vlecka po ul. Stroupeznickeho od stanice Praha Smichov do tovarne Tatra Smichov, ktora vyrabala elektricky. Dnes tam je Carrefour a obchodne centrum Novy Smichov. Kazdopadne, cestujuci po tychto kolajach sa nikdy nevozili a doprava po tejto vlecke mala charakter vynimocnosti.
Vlakova vlecka ide po mestskej ulici aj na Vystaviste v Brne.
Pokial sa elektricka, ktora ma "do mesta vhodny" rozmer skrine, dostane na zeleznicnu trat a bude zastavovat na zeleznicnych zastavkach, tak bud bude mat vlastnu kolaj s vlastnym nastupistom, alebo pred nastupistom bude mat svoj vlastny set kolajnic, ktore budu prisunute o nieco blizsie k nastupistu, takze pri nastupisti budu na trati 4 kolajnice. To preto, ze vdaka rozdielnej sirke vlaku a elektricky by ludia z elektricky pri vystupe inak preskakovali pomerne dost velku medzeru. Ale da sa to vyriesit. Vsetko sa da. "Tramvlaky" uz existuju. Napriklad v Zwickau ci kde zachadzaju motorove vlaciky az do ulic mesta, pricom tam maju elektricky rozchod 1000 a vlak 1435. A ide to. Vsetko sa da, len treba chciet, a najma, TREBA VEDIET, AKO CHCEME TU DOPRAVU ORGANIZOVAT V BUDUCNOSTI. A to v BA nikto poriadne nevie.
A vies o tom ze som za komunizmu v dalekej minulosti niekde v Prahe pod hradom videl výhybku s tramvaj na zeleznicu kde prave taky dyzlak bol poblíz odstavený. ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter...T