Takze elektricka sa otaca do prava a lava strana kolajnice je o nieco viac zatazena na BA uzkokolajku pri vlastnej sirke elektricky a vtom je znacny rozdiel vplyvu naklanania sa ci zatazenia na 1 z kolajnic a ich opotrebovanostou. Ak nesuhlasis s mojim nazorom, kludne len sa vyjadri , ale bez výbuchu!. Otázka... Preco to potom viac hadze aj na rovnej trati??? Nesnaz sa ma zhadzovat, ked su tie kolajnice viac opotrebovanejsie ako pri tych sirsich. Nebudem uvádzae
ísla lebo tu sa nad mnoh. vecami pozastavuje ruzum. A preco ne renovacia v BA??? Sirsí voz , uzka kolaj, kam to vedie...?
ísla lebo tu sa nad mnoh. vecami pozastavuje ruzum. A preco ne renovacia v BA??? Sirsí voz , uzka kolaj, kam to vedie...?
S499.1023
Váš príspevok je zemsou bludov a je jednoznačným dôkazom toho, že sa tu snažíte poučovať ľudí o niečom, o čom nemáte ani matnú predstavu. Vezmime si to bod po bode:
1) Normálna širokorozchdná, to je čo? 1524 mm? 1668 mm? 1676 mm? Ak máte na mysli 1435 mm, tak to nie je ŠIROKÝ rozchod ale normálny. Všade na svete. Aj v ExSovietskom Zväze.
2) Akým spôsobom sa pri normálnom rozchode znižuje trenie pri otáčaní?
3) Aká vykolajiteľnosť sa zníži? Akým sklonom? Akou šírkou? Aké naklonenie električky?
Záverom: Ak chcete s nami diskutovať, prosím, diskutujte. Radi si s Vami pokecáme. Ale neprezentujte tu, prosím, svoje bludy ako pravdy.