Nechcel by som byt vodicom nocaku. Vcera som isiel nocakom o 1:05 z mesta, vsetko v pohode, len na Damborskeho nastupil taky poloozraty debil. Zacal vyblakovat na vodica, ze mu zavrel dvere pred nosom a ze musel potom cakat dalsiu hodinu v Luvre. Vystupil na Drobneho - co je chodzou asi 15 min. z Damborskeho. Vodic mu slusne odpovedal, ze to nie je jeho starost, ze mal cakat na zastavke. Toho to tak vyhecovalo, ze zacal viest nasledovne reci: "Vies s kym hovoris, ty h****? Ty ..., si zavolam syna na teba, ti hlavu ..., ty bastard. Ta ani v rakve nevystavia, ty ..., lebo hlavu nebudes mat na krku. Zena si bude mysliet, ze som je**l, ako jej to vysvetlim?" Nam cestujucim vsak povedal internu informaciu, ze syna nema, debil. Pre vodica vsak, myslim, celkom neprijemny zazitok
![😞](/data/img/emoji/1f61e.png)
d3k0
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
All: Co bolo na schodzi?