Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #32702:
velmi rad, len sa este do tej Prahy dostat... (v sucasnosti akosik neoplyvam prilis financiami 😞 )
Reakcia na: fobust #32709:

To som si mohol mysliet. A vies kedy to bolo?
re s499.1023: a nemohlo by to b1k2yucssu? ja len tak, ze ked u toho zazraku nikdy nevies, ci to nie je nahodou aspon ciastocny vlecniak. alebo tlacniak? vsak aj tak to treba tlacit, ked to zdechne. ledaze by prisla z rychlodrahy nejaka nova high technology, podla ktorej by zdochnuta tramvaj ani vlastne nebola zdochnuta a po vypnuti reverzu by sa skratovany samo opravil pripravou 360A, co by malo za okamzity nasledok v pripade vykolajenia samonakolajenie a tym pripravenost do premavky. no a preto je to priprava, lebo bud pripraveny! vzdy pripraveny?
terazky uz tomu rozumiem? rozumiem! sice gulove, ale ked o tom cosi napisem, tak budem dojit budny, ze ano.
Reakcia na: Andy #32706:

Mozes prezradit GDO sa tak vyjadril. Staci SMS. Dakujem.
Reakcia na: Dispecer #32690:
Ale stanice sú označené DB.
Reakcia na: Lenka #32691:
To je tak... Údržbu zastávok majú na starosti veľmi ochotný ľudia(okrem šéfa), vylepovanie cestovných poriadkov tiež veľmi ochotní(tiež okrem šéfa), len problém je v tom, že medzi nimi neexistuje komunikácia. Takže síce si každý tú svoju prácu vykonáva, ale napríklad pri výmene zastávky sa jednoducho o tom to vylepovacie oddelenie nedozvie. Takto to funguje v celom DPB. No čo už len my pre to môžme urobiť? Nič. Maximálne môžme zatelefonovať na to oddelenie, nech to prídu vylepiť. To ale nie je systémové riešenie a je to aj dosť nákladné. 🙂
Kým v DPB budú na vyšších miestach robiť ľudia, ktorí na oznam dispečera o chýbajúcom cestovnom poriadku zareagujú citujem: "To je *****, má riadiť dopravu, nie sa zaoberať nejakými strhnutými poriadkami.", nič sa nezmení k lepšiemu.
Reakcia na: S499.1023 #32704:

To je jedno. Nazvime si to ako chceme. Prepravny ci prepravovany, substrat ako substrat. A cital si aj lamparen na www.bratislava.sk?
Reakcia na: fobust #32681:
Prečo prepravný substrát? To je nejaký špeciálny lovenčin? Hádam prepravovaný, nie ? ?
Re: s49.... Pocuj ale mozno niekto pride podla usporiadania sedadiel a smeroviek, ze to nie je k2yucs, ale k2yusu 😉
Reakcia na: si #32647:
Ak sa chceš zoznámiť s autorom, príď do Prahy, je veľmi komunikatívny.
No tak som tu napísal pár svojich všetečných otázok na Sarka. Nevysvetľuj si to tak, že by som proti Tebe niečo mal, len sa snažím vyriešiť logické rozpory v Tvojich odpovediach.
Btw., čo si zistil o bratislavských K2YU? Používame označenie K2YU oprávnene alebo by sme mali prejsť na označovanie K2YUCS ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #32456:
Veciznalé "žraloky" pravdepodobne pomlčali preto, že netušili o tom, že KE vozy majú špeciálnu úpravu. Keď sme boli v roku 1992 v KE na oficiálnej návšteve v DP, nikto nám neprezentoval pri jazde po rýchlodráhe žiadne vypínanie reverzu...
re lenka, grafikony: urcite mas pravdu, ale kym sudruhovia, co to maju na starosti zistia, ze to tam nie je, tak to este vela vody hladina kuchajdy odpari.
k tej tabuli: bud bez obav, coskoro ju writeri pocmaraju.
ak mas moznost vytlac si grafikony od nas.
Reakcia na: Sarko #32413:
To bude asi ďalšie špecifikum KE zapojenia, keď pri zapnutí NJ sa zatvoria čeľuste...
Reakcia na: Sarko #32421:
Tak a tu sme pri tej hlavnej otázke - prečo si sa nás pýtal a žiadal o vysvetlenie, keď si to celý ten čas vedel?
Reakcia na: Sarko #32427:
Pár príspevkov späť si tu písal, že električka je tesne po VP, takže 15 rokov prevádzky na rýchlodráhe je akosi irelevantných. Alebo v čom, podľa Teba, spočíva princíp VP?
Reakcia na: Sarko #32428:
A on je predsa len toška rozdiel v tom, či neiekoh trafíš v päťdesiatke alebo v štyridsiatke, či máš brzdnú dráhu 100 m alebo 150 m, alebo nie?
Reakcia na: Sarko #32428:
Zapnutie reverzu je optázkou sekundy, vodič akiste celú dobu jazdy s vypnutým reverzom má oči na stopkách, ruku na prepínači reverzu a prúd prípravy na KE vozoch vďaka špeciálnej úprave nabieha okamžite ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.