Ja som testoval 28 ročnú Ladu 1500 na Moste Lafranconi, dalo mi to niečo tesne nad 160 km/h. Dalo by sa aj viac - podľa otáčok motora, ale už mi končila rovinka - odbočoval som na Einsteinovu a na ten nadjazd som si v takej rýchlosti netrúfol ... Aj keď musím priznať, že hluk v aute bol podobný štartu lietadla ?
fobust: ja som uplne kludny a voci tvojim vylevom az obzvlast apaticky. len ma trosku mrzi, ze clovek tvojho rozhladu dokaze taketo momotiny vziat do uvahy
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.
Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.
Nebudem s Tebou ďalej diskutovať o tejto problematike, pretože by som nutne skĺzol k oplzlosti a bolo by mi zase nadávané, že som sprosťák. Takže dobre, spriahaj si podľa vlastného uváženia vlnitopleché káčery s SU-čkami.
Prečo postaviť človeka? Prečo si rovno nevytiahnuť štatistiku z palubákov? Majú ich predsa všetky vozidlá, nie? Monitorujú aj otváranie a zatváranie dverí, nie?
re fobust, spriahanie t3+k2:
treba ti zas vulgarne vynadat do niecoho: to mas od koho t ieto pateorie? aky rovnaky radic? ake zosuladenie vyzbroje? ty rura plynovodna a ten tvoj povodny nick (turbo) to nebol nahodou preklep (TRUBO)?
takmer vsetky zastavky by mali byt na znamenie minimalne po 20:00 alebo 21:00 a pred 6:00; pokial mas na treti zastavky na znamenie 2, tak ti to jasne ze narobi bordel ako pises, ale ked ich tam mas 15, tak sa ti (ne)zastavenie troska statisticky rozlozi...
Samozrejme som to myslel tak, ze by ten kacer a T3 presli minimalne celkovou opravou pred tym nez sa daju do supravy, aby mali dobre predpoklady k spolupraci. Nastavit vyzbroj je mozne, a neberiem argumenty "proste to nejde". ? A v Düwagu nevolis jazdny stupen, ale tak isto ako na kachne alebo T3 prud. A ono ti to same hadze jazdne / brzdne stupne, iba s tym rozdielom, ze ich citis, ale na zrychlovaci nie. Dalsi rozdiel je ten, ze tam mozes drzat aj trvale zaradeny odpor. Ale tym to konci. Nevidim realny dovod preco by to nemohlo fungovat. Radic maju oba vozy rovnake, staci zladit vyzbroj Tr37 s UA12, ci ako sa ta kacicova oznacuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bigmac