Reakcia na: S499.1023 #32111:
Nechcem byt zle chapany. Nie som nejaky militantny odporca 24 Tr/25 Tr. Naopak. Mam pocit, ze je to celkom slusny trolejbus. No jeho najvacsou devizou je podla mna aspon ciastocna unifikacia s Agorou, a teda moznost pouzitia istej casti nahradnych dielov a servisnej siete Karosy. Tato vyhoda ma ale v Bratislave nulovu hodnoty, kedze Citybusy tu zatial nemame a kvoli roznym okolnostiam dufam, ze ani mat nebudeme.Viem, ze na 21 Tr/22 Tr uz mozem zabudnut. Napriek tomu mam pocit, ze 24 Tr/25 Tr toho za rovnake peniaze poskytuju v konecnom dosledku menej.
Nevedel som, ze ST18 planuje mat vyzbroj na streche. S tym CNG motorom si to myslel vazne? Bola by to zaujimava alternativa, na druhu stranu -- kde by boli flasky? V priestoroch palivovej nadrze autobusovej verzie?
S499.1023
Dynamo od alternátora rozoznáš tak, že je asi dvakrát dlhšie a o niečo tenšie. Dynamo je pripevnené priamo na náliatku bloku, alternátor cez taký medzikus v tvare dvoch U zvarených chrbtami k sebe. Ale ak budeš chcieť, aby Ti to aspoň ako-tak svietilo a nemusel si každý deň dobíjať batériu, tak aj tak tam budeš musieť dať alternátor. V akom stave je chróm?
Náhradné diely, ktoré som mal, som už bohužiaľ všetky rozdal, takže Ťa už nemôžem obšťastniť ničím ? .