Obzvlast ta moja... Prekvapivo zachovala... Samozrejme ze ma miestami koroziu, ale na embecku je to az zazrak v akom stave je. Nic co by sa nedalo vyvarit. Mozno lavy zadny blatnik by mohol byt komplikovanejsi, ale ten sa da zohnat. Karoseriu vsak budem robit ako poslednu. Najprv treba brzdy (tie uz prekticky su), riadenie, prevodovku. Potom sa to moze cele odstrojit, vyvarit, nastriekat, zmontovat. Este by to chcelo nove zadne svetla, ale 520 za jedno nedam. Treba este kuknut inde ako v Stupave. Dalej odvzdusnovaky na brzdy, pripadne nove oblozenie, este ho musim kuknut. Pneumatiky su OK, tie vydrzia este dost, profil je uplne v norme. Riadenie nema ani taku velku volu ako by sa dalo cakat, geometria je spravna, netaha do ziadnej strany, vracia sa do stredu, pneumatiky su rovnomerne zjazdene... Cakal som horise ako toto. Som az milo prekvapeny... To auto ma velky potencial stat sa kvalitnym veteranom. A planujem do neho vrazit 15 000 Sk, co bude bohate stacit, stacilo by aj 10 000, ale ja to chcem mat poriadne. Inac, stalo 16 000.
Povodne je vsetko, akurat nema termosytic, je tam mechanicky a rozdelovac sa tvari byt neoriginalny. Taktiez to dynamo sa podoba viac na alternator (vzhladovo). Inak je uplne povodna. Nevedel som ze mas rada veterany. Elektroinstalacia je uz kadeako poprepajana, miestami je cudesna, ale kupodivu to ide. Elektirku vsak bude treba komplet prerobit, niekedy blbne, ale je to vcelku vypocitave. V zime nebola jazdena, stala na spalkoch v garazi, korozia minimalna, na 38 rocne auto je to priam vynikajuce. Havarovane udajne nebolo. Ma aj tazne zariadenie, ale to si akosi vo velkom technicaku nevsimli, takze v malom to chyba... ? Zatial som s tym nic nerobil, iba som doladil brzdy, brzdi velmi dobre, aj mrtvy chod pedalu je teraz OK, premazal som capy riadenia a vlastne vsetky tie pohyblive casti. Najazdenych ma 145 000 km, motor mal go pri 110 000, je to na nom vidiet. Akurat treba trosku dolatid predzapal, ale ma vcelku kultivovany chod, ziadne strielanie a pod. sa nekona. Fraba: modra.
Jéééj, také som mal. Ale ja som mal 1969, vyrobené ako posledná séria pred Š100, už malo napr. penový vrch prístrojovky a na prednej náprave kotúče.
Niekedy predvedieš. Stav?
Neexistuje žiadna 25Tr bez akéhokoľvek pomocného pohonu. A dvojmotorové Trollino bez pomocného pohonu nebude a s ním rozhodne nebude stáť menej, ibaže by Solaris, DPO a Alstom boli dobročinné firmy. A v zime bude mať problémy akurát tak v necivilizovanom balkánskom meste, kde neexistuje zimná údržba ciest ? .
Blázon???? ? Veď MB De Luxe je kus histórie na kolesách! ? ? A 1966 je pre tento typ silný ročník..veď je to krása, ochhh! ? Čo všetko má pôvodné? ...a 10. séria...joooooj... ? ?
Smiem prosím vedieť, čo si za to dal? Prípadne kde si to zohnal?
Kebyze mam vodicak skupiny B, tak si jazdim normalne po silnici A na parkovisku nemaj strach. Ked som neotrieskal Ik280, 15TrM a podobne hebeda, tak ti neotrieskam ani tvoju tisicovku.
Kazdopadne by som sa minimalne rad pozrel a pokritizoval ti to
Skoda 1000 MB De Luxe, 10. seria, 1966. Som blazon, ja viem. Akurat v malom technicaku zabudli napisat tazne zariadenie, akosi to vo velkom prehliadli, takze papiere sice mam, ale maly technicak bude treba vymenit... Tych 150 Sk mi nevadi, ale ten cas... ?
Neviem posudit. Nemohla by mat v zime problemy, ako kazdy iny klbak so zadnym nahonom?
No islo mi skor o to, ze jednomotorova 25 Tr bez akehokolvek pridavneho pohonu bude stat asi tolko, co stala dvojmotorova 22 Tr (aspon zhruba tak sa zatial o cene 25 Tr hovorilo). Neviem, kolko bude priplatok za plnohodnotny diesel agregat, ale urcite to nebude zadarmo. Za tu cenu sa uz mozno bude dat zaobstarat aj dvojmotorove Trollino 18. Len to by musela existovat trat cez Slavicie udolie na Mudronovu... ?
To ako chceš povedať, že jednomotorová Š25Tr s pomocným dieselagregátom, ktorá má výkon elektromotora nejakých 280kW trvale a cez 500 kW hodinovo, by tam nevyliezla alebo čo?
Nie, nemyslím, že by stanovisko dráhového úradu bolo odporúčacím, zamietavým a iným, myslím si, že by tak či tak vôbec nebolo brané do úvahy. Viem totiž, ako prebieha zákonodarný proces na Slovensku v realite.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko