na autosalone NITRA pravdepodobne bude k zhliadnutiu SOR X7.5, o ktorom som nedavno pisal - biely, klima, displaye. Zaujimave je, ze skoro celu pravu stranu tvoria dvere...
no ja byt na mieste tych robotnikov a narazim nahodou na neaky kabel, ak ho nemam zakresleny v plane (kazdy kabel ktory niekde vedie ma byt nakresleny, druha vec je ako sa to dodrziava..) tak ho tiez s kludnym svedomim urvem, sak dnes sa uz v zemi nachadza tolko odpadu (starych kablov nevynimajuc) ze ak by som to mal vsetko obchadzat... a okrem toho, ked niekde ryjes abgrom tak to ani nevidis...
Karosa 319 je po GO, 311 je perfektne udrziavana od jej dodania v r.1990. Ona totiz ta 311 ma plosinu pre invalidov. A okrem toho mala ako prva digitalne displeje (uz ich zase nema), ako prva mala elektronicke oznacovace listkov a aj zvukove hlasenie zastavok. A kedze sa pomerne casto vyuzivala na rozne vozickarske aj medzimestske podujatia, ma aj zaclonky (!) a rozne podobne prijemne drobnosti.
Papyr: Karosa už kloubové nízkopodlažní Citybusy
vyrábí, někdy v Listopadu (11 měsíc), k nám do Prahy
přijdou 3 na zkoušku. A od příštího roku počítám s
dodávkami 15-25 těchto kloubových nízkopodlažních
autobusů. Ale ta cena je dost přemrštěná, jen za 1
autobus dá DP. hl. m. Prahy asi něco málo přes
10 milionů Kč, takže asi 12 milionů Sk
pan Papyr k tej Karose/am v PO,viete mna by zaujimalo ci su rekonstruovane alebo po GO alebo ci su v povodnom stave a ich dobry stav je vysledkom vynikajucej udrzby.Pytam sa Vas to preto lebo v KE mame takisto Karosy (asi3-4ks.) vo vynikajucom stave ale tieto Karosy su po GO.Pricom v ramci tejto GO boli uvedene do stavu v akom boli dodane az na detaily ako napr.nove madla,ina farba madiel a drzadiel a modernizacia systemu otvarania dvery (teraz tam mozete stlacit to tlacitko a tie dvere sa Vam otvoria).
Pred casom som pisal na dispecera ze 6276 je nepojazdna ale vcera som ju videl na 201. A SAS je vypravovana aj na 11...
Co sa to robi s vypravcami? Skoro vsetky linky su zmesou roznych typov vozidie...
Pan doktor, ked chcete vidiet na Slovensku perfektnu Karosu (a to je prosim pekne z roku 1991!) tak nech sa paci do Presova a pozriet si vozidlo c. 319. To je vskutku nasa pycha. Ale aj vozidla 320, 321 nie su zle. Len 318-ka ma nieco s motorom. To su Karosy b741. Z kratkych Karos velmi vrelo doporucujem b732 ev.c. 311. Ta vyzera a jazdi ako v den, ked ju vyrobili. A vyrobili ju v r. 1990.
(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
a vobec, neak posledny tyzden blbnu maily co mi chodia z diskusneho fora, neviem ci to len mne, ale chodia uplne rozhadzane oproti diskusnemu foru a niekedy aj s vyse 24-hodinovym oneskorenim...
Ale teraz vazne pan Vladimir mozete mi objasnit kedy pan Richard V. fotil fotky s kosic do fotogalerie?Viete napr.Ikarus s reklamou "Saris" som naposledy videl zhruba pred 2 rokmi.
Ako to myslite ze v Karose 731/2 mate male pohodlie pri stati.Ved v kazdom autobuse stojime (alebo sedime) a nemyslim si ze v Karosach je statie niecim odlisne.
Doktor: Nemyslim, ze je to len v Prahe. S Kosicami velke skusenosti nemam, ale napriklad v Brne alebo v niektorych SADkach sa stretavam (t.j. nie "su tam aj take", ale "zvacsa su tam take") s Karosami v, hm, prinajhorsom stave zodpovedajucom ich veku. Prazske su sice fakt (na Karosy) velmi dobre, ale v tychto rozbitych bohuzial jednoznacne vedie Bratislava (a najma vozovna Krasnany).
A okrem toho mam voci Karosam (B731/2) vytky kvoli nedostatocnemu pohodliu, ked stojim.
PS: Nazory vyjadrene v tomto prispevku su _ciste_ moje sukromne a mozu byt ovplyvnene aj tym, ze z 95% jazdim na autobusovych linkach obsluhovanych 1. a 3. kolonou.
Skoro som zabudol:Vsimli ste si ze na chat-e uz nie su tie spinave politicke narazky?
Frank:Laskavo vylievajte svoje bolave srdce na DPB alebo u nas na patologii (my so srdciami pracujeme neustale) ale nestazujte sa tu!Kontaktujte DPB a.s..
Papyr:
Vazne!Mame vsetko ine,suhlasim.Ale poviem ti ze na slovensku som este nevidel Karosu ktora by nebola srotom.A nie je to udrzbou.Totiz v ramci toho ze u nas v KE je vsetko ine sa starame o autobusy a nie o elektricky.Ale ta karosa...Ja by som ju neobhajoval okrem Ax (Praha) Karos.Inac ako si to myslel s tou Fakultnou Nemocnicou?Deju sa tam cudne veci netvrdim ale to ze je ina ako ostatne nemocnice je prehnane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bon-cu