hello! na tvojom priklade pekne vidiet rozdiel medzi tvrdym kapitalizmom a ceskoslovenskym postsocializmom.. pritom niekedy staci len pridat blokovaci kondik na vhodne miesto alebo 100kg ? tlmivku, ktoru neni kam dat (ako si pisal) ..
systém vznikol v časoch,keď ma ešte železnica vôbec nezaujímala a o nejakom Kryšpínovom značení som ani netušil,priviedlo ma to k záveru,že ing.Kryšpín bol úplne geniálny:).Kazety sa zásadne nevyraďujú,jedine v pripade straty sú nahradené rovnakým typom aj rovnakým záznamom.Ak už niečo z toho nie je k dispozícii,miesto sa už neobsadzuje a takáto kazeta sa v databáze označí vyfarbením riadku na červeno ale v evidencii ostáva.
Jenki:Hezky a lapidárně popsané?. ufo:Práve idem EC133 a je tu zaradený jeden Beer.O čo má akože byť lepší než Bpeer?Sedačky také isté,miesta na nohy menej,úchylná modrá farba interiéru.Nie zlý vagón ale budem aj naďalej uprednostňovať Bpeer.
protože Škodovka s KO počítá už od prvopočátku projektu, zatímco u Siemensů nikoho nic takového nenapadne, protože to v životě KO neviděli. Takže to probíhá asi takto :
Škodovka : vyrobí se prototyp, kde to o nějaké procento nevyjde, ale nic není ztraceno, provede se pár úprav na které je vozidlo připraveno. Po použití metody výpočet - pokus - omyl se to nakonec povede.
Siemens : vyrobí se moře lokomotiv a pak se zjistí, že existuje něco jako východní Evropa a v ní kolejové obvody, a že tam to nevychází ani omylem. No a protože na nic takového stroj není konstrukčně připraven, zbývají tyto 3 možnosti :
a) na východní Evropu se vy****
b) úplně náhodou na to stačí 1 tlumivka a je ji do mašiny kam dát (pravděpodobnost 0,001%)
c) přesvědčit východní Evropu, že je vlastně všechno v pořádku, a že barevná hudba na návěstidlech a náhodně se zvedající závory jsou způsobeny východní Evropou, nikoliv lokomotivou.
no tak to je zas dost rozdiel, na predstacne to je tak kusok viac ako dlzka vlaku, kedzto zo zst NM na L2 al. L4 je to troska pozehnanejsia streka . A da sa vsetko, ale zst NM je uz trocha excentricky od centra a viac nez polovicu ludi by si potom musel vozit (dominantne smradobusou trakciou) krizom cez mesto a cez zacpy...
si: No ja na linkové vedenie nie som žiaden odborník, to rád prenechám na úvahu pre iných, ale všetko sa dá, čo by nie. A ako vravíš, s ťažkými batožinami sa na Predstaničné, či Sokolovskú vláčiť nebudeš. To je skoro ako ísť pešo zo zšt. NM na L2 alebo 4.
tak mi skus napisat ako by si zmodifikoval siet MHD tak, aby sa dalo rozumne dostat zo ZST NM na vacsinu casti mesta... pretoze z hlavnej stanice ti idu spoje do takmer vsetkych koncin a ak aj nie priamo z hlavnej stanice tak z predstanicneho nam./SAV co je este v relativne pohodovej pesej dostupnosti (aj ked s 2ma ruksakmi a 3ma kuframi by som to velmi slapat nechcel )
No ja osobne pokladám za zástavku hlavnej stanice aj Sokolskú Ale pre menej mobilných ľudí môže byť zdolanie 1,5 metrovej rampy prekážkou, to je pravda.
No Ty vravíš, že by nebola ochota prestupovať, ale ak by sa presmerovala časť výkonov na žst. NM, tak by tam chodilo/zachádzalo aj viac linkek, nie? Z hlavnej stanice nepremávajú priame linky všade, takže tak-či onak sú potrebné prestupy.
Však tam idú priame 34 a 83. A teda z tej Dúbravky na NM by som nešiel, keďže už len na samotnú hlavnú stanicu je to električkou dlhšie, a z autobusu sa tam na jeden prestup dostať nedá.
Na hl.st. musíš aj tak z väčšiny liniek prestupovať, predsa tam nechodia linky odvšadiaľ. No a ak by sa radikálnejšie zmenil objem cestujúcich cez žst. NM, tak by tomu mohla zodpovedať aj zmena linkového vedenia. O koľko výkonov by bolo treba menej na hl.st., o toľko by sa to zvýšilo na žst. NM.
ale vies aka je asi ochota substratu iduceho na vlak s kopou batoziny prestupovat a cakat s tou batozinou niekde na zastavkach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko