Ten Ik620 klbovy ma zadny vlek dlhy asi ako prednu cast, takze jedna naprava by nevydrzala take osove zatazenie, preto su tam dve otocne ihned za sebou
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
dufamze to tu cita aj naky kompetentny clovek z centraly mhd, lebo to co sa mi stalo vcera (12.6 2004) sa asi nema stavat. naky ujo sofer z linky 39, ktory mal ist ako posledny o 23:05 z konecnej na slavicom, sa proste na to vykaslal a odisiel prazdny bez cestujucich prec, nam co sme tam cakali nam ostali len otvorene usta a nadej ze to bol len zart a ze naky bus este pojde ale uz nesiel a tak sa vacsina musela pobrat dom taxikmi, ale iba ty co na to mali, ty co nie sa museli uspokojit s pesou chodzou. No a este som sa dopocul ze to nebolo prvy krat co sa to stalo, tak jedine co xem aby bola urobena naprava!!!!!! ?
pretoze L79 vypravuje 2 DPA a do lamaca jazdi 3 DPA, okrem toho uz chcem vidiet ako lamac vytrhne z biedy ta jedna jedina karosa (alebo serbel415) ktora obsluhuje linu 79
[tym som ale nechcel povedat ze na linku 79 nepatri SOR ]
Take lahke nevies? Lebo sa to tak nikdy nerobilo a cestujuci by to nepochopili a boli by s tym komplikacie a neviem co este si najdu, aby odovodnili, preco to nejde
Ale je to prinajmenšom paradox v tom, že sa jedná o vetu, ktorú viem vysloviť a ako taká má význam a zmysel. Akurát sa nedá gramaticky správne napísať.
A konečne sa dostávame ku kľúčovej otázke -> --> ---> Prečo sa cestujúci do Lamača tiesnia v Sore, keď do Lieskovca ide polprázdna až prázdna Karosa?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír