Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #30528:
Niet kilometrov? Riešením môže byť aj zriedenie intervalu na L210 z 12 na 15 min. 😉
sorry,ze to pisem sem,ale potrebujem vediet hned ,na akej linke je 7793+94
Reakcia na: n #30532:
Lenže taká generalizácia, akú si predviedol, je tyxpickým príkladom paranoie vzor Zločinecká Spoločnosť: "Na zákalde skúseností so zločinným substrátom, ktorý si KMB vypĺňal až tesne pre príchodom konduktora (čítaj: prejdenie vlaku nášmu lenivému a opitému debilovi trvá niekedy aj dlhšie, ako je jazdná doba vlaku), sme sa rozhodli, že KMB sa musí potvrdzovať v stanici." Hlavná výhoda KMB v riti...
Reakcia na: n #30532:
Oni za to nemozu, ale mohli by si to aspon uvedomovat...
Reakcia na: Vlado #30525:

Zdravim spriaznenú dušu.
Hlavne ma zaujíma história Bádenky, výstavby podzemných úsekov a ich prestavby na metro, stadtbahn a dráhy do Bratislavy jak z viedenskej strany tak "POHÉV".
Základné dáta sú mi známe, z literatúry jak našej tak rakúskej aj inej. I tej podrobnejšej.
Dodnes neviem, kde bola vozovňa POHEV v Bratislave, (v Kopčanoch?) a bola spoločná pre jednosmernú trakciu včetne vozov tramvajového typu aj lokomotív ,alebo boli oddelene. Tie dlhé štvorosé osobné vozy pre priame vlaky do Viedne vlastnil aj POHEV alebo len Viedenská strana? Kde boli vozovne tejto dráhy vo Viedni ?

Ponúkam tiež niečo z historie mhd v KE, včetne histórie nákladnej dopravy na mestských vlečkách.
Re Andy & S499.1023: ano iste, je to pravda, ale bohuzial moje skusenosti s menovanou skupinou prepravovanych osob su hlboko negativne a osobne ju poavzujem za menej inteligentu..
Hej, druhe lave sedadlo v rade ma minimum miesta na nohy.
Reakcia na: Beus #30528:
zrejme myslel to sedadlo za piesocnikom, lebo urcite v tych vozoch jedno take sedadlo bez priestoru na nohy je 🙂
Reakcia na: Beus #30528:
Mám taký pocit, že na pražských T6 je to prvé okno (u vodiča) šúpacie. Dnes sa na to pozriem, ak do večera nezabudnem ? .
Reakcia na: Mikimaus #30519:
Ta skrina na lekarnicku je tam na to, ze je otvaratelna z oboch stran, takze nie je problem sa do nej dostat 🙂 A ten priestor na tom sedadle na piesocniku si asi pleties s nejakym inym typom, lebo na T6 je prave tam najviac priestoru na nohy 🙂 (myslim 3. piesocnik, ten nad 2. podvozkom) Horsie je to napr. s tym, ze nasi si objednali tu velku skrinu pod stropom v kabine za chrbtom vodica, kvoli ktorej sa potom neda otvarat ten vyklopny vetrak na bocnom okne v kabine (na zadnych vozoch poslednych T6), preto maju predne vozy plne sklo, bez vetraku.

Re #30527 TeBeCe: Tak nejak, len 3 a 9 su obratene 🙂 Ale Murphyho zakony pracuju na 100%, a vzdy ked pridem na Racko a chcem ist na Nivy, tak musim cakat prave tych 12 minut, lebo mi tesne pred nosom zdrhli obidve 🙂 Potom sa vzdy pesi prejdem ku Steinovi (do 3 minut som tam) a pockam na 78-cku, ktora aj tak zvycajne ide necelu minutu pred tymi dvomi 🙂 Riesenim by bolo urobit na 21-cke 12-minutovy sedlovy interval, tam by sa to aj uzivilo, len kde na to vziat vozokilometre... (basnicka otazka) 🙂
Reakcia na: Jana #30526:
v sedle su rozostupy medzi spojmi z ASMN v hodine (v min.) 3, 9, 6, 6, 9, 3, 12, 12. nechce sa mi to pocitat, ale vzhladom na to ze 21 ide 4x za hodinu a 210 5x za hodinu, myslim, ze ovela lepsie sa to spravit neda.
Všimol si niekto z kompetentných v DP ako je vyriešený harmonogram na linke č. 210 a 21? Obidva spoje chodia takmer súčasne a potom čakáte mimo špičky aj dvanásť až štrnásť minút a znova prídu obidva spoje súčasne.
Ahojte, je tu okrem mna aj niekto iny kto sa zaujima o historiu a fakty viedenskej elektricky? Rad by som si vymenil nejake fotky a fakty, mam dost zaujimave veci. Diki! Dalsia komunikacia moze byt mailom. ?
My teba tiez... Lebo toto nie su stranky DPB.
Ahojte. len chem v medziach slusnosti povedat: MHD a teda dopravny bratislavsky podnik su zlodeji. zarabaju tazke peniaze ludia hore, a preto nemaju na opravy busov. spojenia su otrasne, busy su otrasne a ceny???? 18 sk pol hodina? vazeni, ratajte, lacnejsie je jazdit vlasntym autom a clovek ide kedy che, dostane sa mak chce a hlavne sa netlaci a nehrka v tych krabiciach ktorym hovorite autobusy
howg,
p.s.: aj ja vas
Reakcia na: n #30517:
Pôsobil si na mňa doteraz inteligentnejším dojmom ? . MHD je pre všetkých. Kto to nechápe, môže s takýmito argumentami ísť pracovať na Olejkársku, tam zapadne.
Reakcia na: n #30517:
No ale ta pani praveze nebola dochodkyna. A aj keby bola, tak preco by sa nemohla vozit MHD? Ona za to nemoze, ze je to zadarmo. Mozno by bola ochotna vozit sa MHD, aj keby platila. 🙂
Naco je v T6 z poslednej dodavky ta "skrinka" na hasiaci pristroj a lekarnicku, ked ju blokuje tyc co drzi dvere. Opodstanie mala ,ked tam boli este skladacie dvere ,ale pri vyklapacich dverach... ? Je to riesenie a la CKD ako su napriklad sedadla pri(na) piesocnikoch , kde sa zmesti tak 6 rocne dieta ?
Reakcia na: Papyr #30511:
ze v Bratislave take nepozname. u nas ked niekomu umyju cez prestavku voz, tak mu este strhnu premie........

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.