Nie každá červená značka v Malých Karpatoch je nutne aj Štefánikova magistrála. V tomto prípade ide o značku Vojenská nemocnica - Mariánka - Borinka - Pajštún - Košarisko.
Keď si chceš zopakovať trasu Štefánikovej magistrály, môžeš sa realizovať už túto sobotu na 31. ročníku Trnavskej stovky - http://www.elf.stuba.sk/~soula/kal2004mk.htm#j%FAn ?
Hehe, to je fakt uroven... Nejaky Rakusan napisal, ze pride s 18 ludmi o 21.30 na Hlavnu stanicu. Chce pre kazdeho kupit 48-hodinovy listok, ale kedze su vsetky predajne DPB zavrete, nevie, kde ich zozenie... Co mu mam odpisat... V stankoch (pokial viem) 2-dnove listky nemaju... takze asi bude potrebovat hodne vela 10-korun do automatov... Fakt uroven hlavneho mesta...
Spectre: Keď môžu vyrobiť štvordverový 11,7 metrový SOR, prečo by nemohli vyrobiť taký aj Solaris. Je to len o objednávke, no neviem či by sa prípadný vývoj výrobcovi oplatil. Ale možno by potom po tých busoch hrabli aj iné DP.
Otzáka je či by to bolo možné. Technik, ako som už viackrát deklaroval, nie som, ale ako sa tak pozerám na exteriér SU15, tak si viem predstaviť prvé dvere tam kde sú, druhé hneď za prvou nápravou, tretie pred druhou nápravou a štvrté tam kde sú. Keď pozrem na fotky interiéru, tiež sa mi vydí, že by to šlo. Ale vo vnútri by to vyzeralo divne ako v SORe. BN 12 a za obeť by padlo zopár sedačiek a niektoré veci by sa museli nejako inak zrejme porobiť.
» že pokles denných teplôt pod bod mrazu znamená netechnologické podmienky pre vylepovanie cestovných poriadkov liniek MHD na zastávkach. Vzhľadom na túto okolnosť sa môže stať, že nové cestovné poriadky budú vylepené až pri vyšších teplotách.
15m na akejkolvek vytazenej spickovej linke je blbost (napriklad aj 208, okrem ktorej chodia aj ine linky plne - 204 napr.). Totiz je tam hrozny problem s nastupovanim a vystupovanim, co by cisto teoreticky mohlo viest k nutnosti upravit chronometraz.
Preto by som 15m vozy (ked uz) daval vyhradne na linky, ktore chodia mimo mesto, resp. nemaju moc nahusto zastavky. Napriklad by sa to hodilo do takeho Cunova... Tie kratasy tam chodia dost narvate, aj ked tam by som skor zmenil interval, ale to sa neda, pretoze DPB
Ako vytah k eline 15m vozy je podla mna blbost prave z tychto dovodov.
Mimochodom pokial by niekto vyrobil normalny 15m autobus (cize nie predlzene kindervajce), ktory by mal 4 dvere, tak by som ho ihned bral, pretoze potom by tieto argumenty padli a bol by z toho super bus na vytazene linky, kde sa z roznych dovodov neoplati dat klobasa.
Tie busy niesu zle ale od tých z prvej,druhej a tretej serie majú iné dvere,dole už nemajú zaklapačku ale majú tam gumu ako IK435 , 415 naťahovaciu určite sa opotrebuje ako na Ikarusoch a potom to bude vyzerať strašne.
Presne tak, myslím si, že práve Petržalka bude potrebovať ako výťah k eline 15m vozy. Možno aj 12m. Veď uvidíme ak uvidíme. Ale ja verím, že uvidíme.
Áno máte pravdu 25 minútový interval je zvrhlosť nad zvrhlosť. Berte prosím do úvahy čas, v ktorý som to písal. Hádam len to ma môže ospravedlniť.
Asi ste ma presvedčili, že 15m vozy do tohto mesta nie.. Zrejme to bude, tým, že v tomto meste sa nejaké zlepšenie vzkm nechytá. Keď niekde pridajú, musia niekde ukradnúť. Takže 15m vozy na L50, na L32 a L33 nie bo tam bude kĺbový trolejbus, aspoň dúfam. Ale možno ešte na L90. Ja sa tým vozím pravideľne a chodil som ním aj do školy. Ak prišiel ráno kraťas boli sardinky, ak prišiel kĺbak, bolo to akurát. A preto zmeniť začiatok vyučovania na gym. Eisteinova na 8:30, čo je 2/5 voza. Tým aj ráno bude 15m voz na L90 stačiť bez nároku na zvýšenie vzkm.
Ešte trol na 208 15m.
Ale inak je podľa mňa 15m voz dobrý výmyseľ. Už len preto, aby si mohol mať intervaly delitele 60. Čím lepší výber v kapacite vozidiel (9, 12, 15, 18 metrov) tým ľahšie napasuješ vozidlá, aby to bolo kúltrúrne a efektívne.
tak dik, idem na ten cp (peso po modrej sa mi moc
nechce.....)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Furčan