Noooo... zase ja by som to tak striktne na ten počet prestupov (jeden vs. dva) nerozpočítaval vzhľadom na frekvenciu spojov na L49. Čo z toho máš, že musíš prestúpiť iba raz, keď na prestupe budeš čakať pol hodiny?
Re #29671 lubos (!): Nechápem starostu Dúbravky, ak je to pravda. Bol som presvedčený, že takéto hlúpe návrhy so zavedením prestupnej tarify už nebudú.
Zapocul som taku informaciu, ze starosta dubravky chce linku 4 a vraj mu niekto z DPB ponukol, ze linka c. 4 pojde do dubravky, ale musia sa vzdat linky cislo 12... nevie niekto nieco blizsie ci aspon ci je to pravda ? (lebo je to totalna pakovina)
No lenze ak tu fotobunku prekrocis tak si mozes rovno slapat heh. Myslim, ze na Hlavnej stanici od elektriciek hore naslapny senzor je ale to je jedno. Ja si pamatam na prve take schody v Bruseli, kde som bol ked som mal takych 7-8 rokov a do nejakej garaze isli strasne pomalicky schody. Tak som na ne isiel, citil som ako som stupil na tu dosku pred nimi, ta sa proste pohla dole o nejaky ten centimetrik a schody sa rozbehli. Nic tazke, navyse si nemyslim ze nejako extra drahe. Problem by bol v tom, ze by bolo potrebne asi vymenit komplet schody (mozno nie, ale balsaja technika asi s takym niecim nepocitala _vobec_) - no zas niektore su uz fakt v dezolatnom stave. Mohlo by sa to vyskusat pri rekonstrukcii podchodu na Hodzovom, ktory prislubila spravit ta firma, co tam postavi dalsi polyfunkcny dom (= #vomit#). Velmi by ma totiz potesilo, ak by aj v noci a cez vikendy mohli schody ist (najma ak vidim dochodcov ako sa trapia na Trnku s taskami z Carrefouru) a mohlo by to zabranit mnohym koliznym situaciam pri prechode zo zastavky L31, 39, 78, 513 na elektrickove nastupistia - aj ja osobne radsej prebehnem cez cestu nez by som tych 10 metrov mal obchadzat hore a dole po nefunkcnych, resp. "neiducich" schodoch.
No dobre, ale podľa tvojho modelu by si cestou k NOU musel dvakrát prestupovať. Kdežto keby sa zachovala L49, či už v podobe autobusu alebo trolejbusu, by bol potrebný len jeden prestup. Tak čo je pre vlky výhodnejšie?
No ved by to viselo na delta zavesoch naco pevne svorky? Jedine, co rad uznam, ze je vyborne a zaroven "pevne", su pevne zavesene obluky na pruznych kevlarovych lanach v zakrute, krasne tie kevlarove lana to odpruzia. Vid http://www.elektroline.cz/img/main/prodprg/cat49b.jpg . Da sa po tom ist 40, ale to uz cestujuci padaju zo sedadiel. Rovne trate by som zavesil jedine na delta zavesoch tej istej firmy Lenze ja nastastie dopravu v BA neorganizujem
Este si zabudol tzv. "bratislavsky" sposob prestupu na hrane... Prides autobusom, vystupis, bezis na autobus ktory je pred tym, z ktoreho si vystupil, vodic ti zavrie pred nosom, cakas na dalsi, a nastupis.
All: ale ono vybudovanie tej druhej stopy z Vojenskej nemocnice okolo Patronky v uvedenom smere stoji zhruba tolko, ako jeden nizkopodlazny autobus. Nanajvys tolko, ako jeden nizkopodlazny trolejbus, ked uz mam pocitat v pomernych cenach. (Dokonca, kedze niektori uvazujete aj o naslednej likvidacii jednosmerneho useku od VN smerom na Kramare, tak tu je dobra sprava - mozete k tomu dokonca pouzit stare droty, ked mate financne tazkosti.) To by znamenalo, ze sa da zrusit autobusova 49 bez nahrady. No, mne to pripada, ako by som si kupil autobus, ktory nikdy nebude pytat jest
prestup na hrane je taky prestup, kde na prestup nemusis ist do ziadnych schodov a vzdialenost, ktoru musis prejst pesi, sa blizi minimu. Najtypickejsi priklad je prestup medzi vlakmi stojacimi pri tom istom nastupisti na roznych kolajach (napr. aj prestup v metre na opacny smer tej istej linky); resp. prestup na autobusovej zastavke stylom vystupim z jedneho, nikam nejdem, necham ho odist, pockam na iny, nastupim.
A, samozrejme, zabudol som dodat: ak trepem sprostosti, opravte ma, prosim. Dakujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #29671 lubos (!): Nechápem starostu Dúbravky, ak je to pravda. Bol som presvedčený, že takéto hlúpe návrhy so zavedením prestupnej tarify už nebudú.