"Miestom realizácie zámeru je pozemok ohraničený zo severu železničnou traťou, zo západnej strany bytovou zástavbou na Pražskej ulici" - hadam len nechcu zburat Muzeum dopravy?...
Civilkari spojme sa proti MHD. Aby sme mohli cestovat zadarmo ako do 1.5 2004. Alebo nech nam stat prispieva na cestovanie. Dostanem 700Sk, osatne 400Sk, 300Sk vreckove.
Ale elektricenka 600 Sk na mesiac.
Okrem ineho je aj nove trolejove krizovanie Sancova - Racianska. Robili to tak dva tyzdne dozadu, nepamatam si presne, ale isiel som neskoro v noci domov a z prejazdu na Kominarskej som videl dva vrbust vozy vedla seba ako to robili. De facto som si to ale vsimol az dnes.
Zajtra 13,05,2004 mame opat vyluku ZST Nove Mesto - Podunajske Biskupice od 10,30 - 13,30 hod.Vlaky budu nahradene klbakom DPB.Ide o vlaky 4323, 4326, 4344.
Sľúbené info Ti už spracúvam na domácom PC - mám už po niekoľkých mesiacoch konečne monitor! ? Zakončím to možno už tento týždeň, takže v pondelok Ti to môžem dať na mail. Za pozhovenie ďakujem. ? Z.
Ad:Nádherný web - plný a vďačný súhlas! ? Zlaté ruky webmajstraaaa... ? ?
Ad:ostatné
Prívlastok k ikarusom sa mi zdá priveľmi nadsadený...domnievam sa, že všetko, čo má spaľovací motor, v samej podstate tiež smrdí. A primŕzanie...ja si sadám pravidelne..hmm..ešte sa mi takáto ujma nestala...
Poslednej vete, či skôr jej významu v kontexte spomínaných súvislostí celkom nerozumiem. O Vašom výzore - tým, že asi nemáte držadlo a spomínaný tvar - vôbec nepochybujem...len obsahovo mi to neladilo s prívlastkom SPOKOJNÝ vo Vašom nick-u.
Je veľa vecí, ktoré ešte nie sú - i napriek snahám veľa ľudí v DPB, a.s. celkom ovplyvniteľné. Podotýkam však, že uvádzam iba môj vlastný subjektívny názor, podložený iba dlhoročným osobným pôsobením pri oblasti bratislavskej mestskej hromadnej dopravy. Želám veľa trpezlivosti a spokojnosti aspoň so zmenami, ktoré sa v prospech svojich zákazníkov DPB podarilo urobiť, či vybojovať.
?
To je jasne.. Ale podla mojho technickeho mienenia je konstrukcia karosy dost netransparentna. Z pohladu elektrotechnika to vnimam tak, ako keby som mal debilne navrhnuty obvod a furt by som menil tranzistory, ktore mi to odpraskne len kvoli tomu, ze som sa nezamyslel nad zvrhlostou konstrukcie. V novej verzii obvodu by som potom daval silnejsie a silnejsie suciastky, aby to vydrzalo, ale svojim sposobom by to bolo zvrhle, pokial by sa rovnaka vec dala spravit aj normalnejsie (avsak za cenu komplet novej koncepcie)
Viem, že prvé Karosy B731 trpeli všelijakými neduhmi a kruto na to aj doplatili. Prvé "béčka" sa vo všeobecnosti vyraďovali už 6-8 rokov po zakúpení ako totálne vraky. Samotnému stavu vtedy napomáhali ešte nekvalitné GO, ktoré často dostali voz do horšieho stavu ako bol predtým. Odvtedy však doba pokročila a Karosa B73x sa dožíva štandardného veku v uspokojivom technickom stave. Keď nastúpim do 14 ročnej Karosy, ako cestujúci s o obyčajnými nárokmi nemám pripomienky - odviedzol som sa rýchlo, ticho, bezpečne...
A už vôbec nemá zmysel rozoberať Karosy B950. Tie prekonali obrovský skok dopredu len oproti sériám B900. S prvými Karosami z roku 1982 to vôbec nie možné porovnávať.
Ale ani ja nie som technik, takže podrobnosti nech podáva človek v tomto fundovaný.
No vyfúknuť som použil preto, že o doménu som sa zaujímal aj ja, ale nakoniec som sa toho vzdal. A že draho? Firma, na ktorú to bolo zaregistrované za to niečo chcela? Ja som predpokladal len ročný poplatok za používanie domény. Ak to nie je tajné, mohol by si uviesť nejaké bližšie info. Dík.
Ten tvoj rošt na originálnych VRAKOSÁCH rady 7xx mohol od výroby praskať a priamo sa odporúča ho navarovať a pravidelne kontrolovať.
Píše sa to v servisnej príručke ku starým Karosám.
A čo sa týka zvrhlosti, tak za zvrhlosť považujem to, že takého konštrukčné kixy sa snažia riešiť vylepšovaním technológie. Koncepcia Karosy priamo vychádza z rady 7xx.
Nechcem sa o tom ale hádať s tebou, nakoľko ani ja, ani ty sa do strojáriny až tak nevyznáme. Hlbšiu diskusiu na túto tému by som prenechal Igorkovi a Fobustovi
1. TOTO NIE SU, este raz, NIE SU stranky DPB, a.s.
2. Nikto nas za nasu pracu neplati a robime to iba preto, lebo doprava je nasim hobby a snazime sa aspon nieco pre nu spravit.
3. My nie sme prevadzkovatelom MHD v Bratislave.
4. DPB s nami odmieta spolupracovat, lebo niektory ludia tuna prispievajuci (co ani nie su clenmi imhd) im spravili prusery a bola to dobra zamienka pre zrusenie spoluprace,
5. Vo vela veciach DPB kritizujeme, na rozidel od beznych cestujucich si ale aj uvedomujeme ze vela veci nie je takych jednoduchych, lebo ked raz mesto schvali tolko a tolko vozokilometrov tak viac ich nebude a ked raz zakonnik prikazuje take prestavky, tak tam musia byt, etc. Verejna doprava je velmi komplexna zalezitost a osobne sa divim ako je vobec mozne ze nejaka vlastne u nas jazdi, ked je vsade (v DPB ako aj na Magistrate) stale komunisticky sposob myslenia.
Inac vdaka za pochvalu na nadherny web, dizajn robil webmaster osobne. ?
Teoreticky, v idealnom pripade realnych 33 percent, v sktocnosti cca 25 percent a v praxi sa to pohybuje niekde medzi tym. Opravte ma ak sa mylim.
Tu nejde ani tak o znizenie spotreby ako o zlepsenie udrzby.
Aj ked niesom fanusikom investicii do starych vrakov, uvedomujem si ze na nove tramvaje tak skoro nebude a nebude ich tolko kolko by bolo treba. Osobne som za zachovanie Tr37 s tym, ze sa tam vmontuje miesto hlucneho MG staticky menic a ventilatory, takto to uz funguje v niektorych vozoch a funguje to dobre. Ale mal by sa pri tom aj prerobit interier, aby bol komfortnejsi. Neviem kolko stoji Progress, ale asi je to najdrahsia cast prestavby, statak je urcite sam o sebe lacnejsi. Navyse pri spravnej technike jazdy nie je ani zrychlovac taky priserny. Len to treba odnaucit podaktorych od pateorii typu "to musis natukavat" a pod.
Mozno sa Igor nastve lebo som tresol nejaku blbost, ale moze ma opravit. A to plati pre kohokolvek kto to tu cita a ma presnejsie informacie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre