Toto trochu suvisi aj s mojim prispevkom #28764. Jednoducho to asi DPB "zabudol objednat", lebo inak si to neviem vysvetlit. Nielen v Prahe, ale aj napriklad v Brne to maju na listku jasne uvedene. Informovanost cestujucich je tam na velmi vysokej urovni.
Jedna vec je, ze je to miestami hnusne, ale druha vec je, ako ta stranka vznika.
Musim sa v tomto zastat zamestnancov DPB. Tu stranku robi clovek, ktory s tym pravdepodobne nema ine skusenosti a nie je tam zamestnany specialne ako vytvarac stranok (inak by som si nevedel vysvetlit preco je to vo Frontpage)
Co sa DPB tyka, tak by sa patrilo, aby taka velka firma mala nejaku "kancelariu dizajnu", odkial by vychadzali oznamy a pod. Stacili by na to kludne dvaja schopni ludia. Potom by sa nemohlo stat, ze su na zastavke oznamy s hnusnym grcnym Wordovskym "I" ckom v nechutnom ramiku a pod. Jednoducho DPB ked sa chce prezentovat, mala by mat aj nejaku svoju firemnu grafiku. Napr. v takom Brne ked sa pozriem na plagatiky DPMB vo vozoch, alebo na zastavkach, tak je to oproti tomu nasmu uplna krasa. Keby u nas ludia na toto boli, tak by boli dost vyuziti, nakolko by sa mohli okrem ineho (v case, keby nepripravovali exkluzivne vylukove plagatiky) starat aj o pripravu mapky liniek a pod. a nemusela by to robit nejaka externa firma.
Jednoducho sa neda ocakavat od zamestnancov, ktori maju spracovavat len samotne data, ze sa budu serkat este s vecami, na ktore nemaju casu. Vedenie DPB totiz nechape, ze firma sa musi nejako prezentovat.
Urcite sa niektori ozvete, ze taketo veci moze z casti obsluzit Recar, ale len ked vidim to, co maju na tej ich budove, tak je mi z toho na grc.... Tam sa do dizajnu tiez nejako extra nerozumeju. . . tot moj SUBJEKTIVNY nazor.
v súvislosti s ďalším zdražením, ktoré DPB
k 1.5.2004 pripravil Vás chcem požiadať,
aby (konečne!) na novej grafike 30 a 60 min.
lístkov bola uvedená informácia o predĺžení
ich platnosti cez víkend a sviatky. Uvedenú
skutočnosť cestujúci mimo BA vôbec nevedia
a sú z nej i napriek mnohoročnej platnosti
stále prekvapení. (Prosím, neargumentujte,
že je to uvedené na výveske na zastávke, aj
tak ich nikto nečíta. Keď je to možné v Prahe,
prečo by to nebolo možné v Bratislave?)
Nechapem, preco na stranke DPB vzdy vsetky take veci su uplne hnusne. To urcite scanovali a navyse nejakym hroznym scannerom a potom zmensili a naspat zvacsili...
no mne sa taka mnam vobec nevidela videl som ju z lavej strany a umyte to bolo len tak napoly......ale ostatne su celkom pekne, normalne si na to nemozem zvyknut, ze jedna cista elektricka za druhou ide no a este jedna poznamka, interier 7302 dopadol katastrofalne
Na stránke DPB sú už uverejnené vzory nových CL a predstavte si na 30 a 60 min. lístkoch bude uvedené, že cez víkendy platia dlhšie. Však to trvalo len cca 3 roky.
Dost sa tu nadavalo na revizorov. Dnes som ich stretol az 2x. Naprv rano o 7:00 a potom poobede. Vtedy som videl zaujimavy jav. Nastupili 3 + SBS. Revizor normalne vykal 12-rocnemu faganovi. Slusne mu vysvetlil ze ma neplatnu kartu (uz 20 dni), vypytal si doklad, vypisal pokutu a vysvetlil mu co s tym (rodicia zacvakaju 1400 Sk).
Tiez si myslim, ze pokial sa stane to, ze vozy na stojanke sa cez noc posprejuju, tak by to mala zaplatit ochranka, lebo ich neustrazila. Aka zmluva je to s ochrankou spravena, ked za take veci niesu sankcie. To ako keby mi dal niekto do opatery male dieta a ja by som ho nechal vyhladovat. Je to morbidne, ale principialne je to to iste, proste nerourobil som to, co som mal. ?
Môžem sa spýtať, prečo sa teda pograffitované vozidlá vyskytujú v rámci MHD v SR a ČR takmer výhradne u DPB? A ak sa vyskutnú niekde inde, tak maximálne na pár dní a nie na pol roka?
Okrem toho, k väčšine poškodení veľkého rozsahu dochádza vo vozovniach (resp. hlavne v jednej vozovni!), tak nechápem, načo si DPB platí strážnu službu, keď táto aj tak za nič nezodpovedá?
no, mne to islo vacsinou tak, ako keby som umyval mokrou spongiou tabulu ale elektriciek s takym lakom nemame tak vela a uz ani tie sa necistia.....a iste, ked je to tam pol roka, tak to potom ide tazko dole.....
...možného i nemožného, čo sa všetko s vozňom po príchode robí, aby sa takáto paráda nevozila nadlho. Je v tom KOPA mravčej a hlavne neustále sa opakujúcej práce - a nie je to vôbec jednoduché... ?
Nejaký čas dozadu hosť účastný na jednej z klubových schôdzí podrobne rozobral problematiku odstraňovania grafitti z interiérov a exteriérov vozov - konkrétne električiek. Táto téma sa vtedy objasňovala veeeeeľmi podrobne, s vysvetlením možného i nemožného - kto sa pamätá, môže moje slová potvrdiť. Záver: ono to nie je také jednoduché tieto nekonečne prozaické umelecké diela dať z tela električky len tak dole!...
Si sa zbláznil? To sa tak nikdy nerobilo, znížili prídel čistiacich prostriedkov, umyvárka je pokazená, nemôžeme ju dať opraviť, lebo dostávame málo dotácií a okrem toho žiadne graffiti odstraňovať nebudeme, lebo si to suvbstrát zasvinil sám, tak nech sa v tom pekne vozí...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Okrem toho, k väčšine poškodení veľkého rozsahu dochádza vo vozovniach (resp. hlavne v jednej vozovni!), tak nechápem, načo si DPB platí strážnu službu, keď táto aj tak za nič nezodpovedá?