Pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sme pre Vás pripravili spolu s Regionálnou správou osobnej prepravy štajerského regiónu Rakúskych spolkových železníc, Železnicou Győr – Sopron – Ebenfurt v Maďarsku, Českými dráhami a Maďarskými štátnymi železnicami v dňoch 1. a 2. mája 2004 bezplatné cestovanie
v priamej cezhraničnej preprave vo vlakoch v priamej cezhraničnej preprave vo vlakoch EURegio a regionálnych vlakoch na nasledujúcich tratiach:
• Wien Südbf – Marchegg – Bratislava hl. st.,
• Wien Südbf – Kittsee – Bratislava Petržalka,
• Wien Südbf – Retz,
• Wiener Neustadt Hbf – Břeclav, Wiener Neustadt Hbf – Břeclav,
• Wien Südbf – Györ, Wien Südbf – Györ,
• Wiener Neustadt Hbf – Györ, Wiener Neustadt Hbf – Györ,
• Wiener Neustadt Hbf – Szombathely, Wiener Neustadt Hbf – Szombathely,
• Wien Südbf – Fertöszentmiklos, Wien Südbf – Fertöszentmiklos,
• Wien Südbf – Ebenfurth – Sopron – Deutschkreutz, Wien Südbf – Ebenfurth – Sopron – Deutschkreutz,
• Graz Hbf – Szombathely. Graz Hbf – Szombathely.
Upozorňujeme vážených cestujúcich, že uvedená ponuka sa nevzťahuje na vlaky EC, IC a EN.
Pri ceste mimo určené trate je potrebné zakúpiť si platný cestovný lístok.
No ale veď samozrejme! Každý príchod na konečnú zastávku a odchod z východzej zastávky musí vodič zaznamenať. Pri mimoriadnej udalosti sa zapisuje aj trasa, odklon atď. Ja som to však videl vo viacerých mestách, takže to nepovažujem za nič mimoriadne.
Was? Vy zapisujete reálnu dĺžku prestoja do výkazu vozidla? Na toto už nevládzem reagovať, hoci je ešte len ráno...
Re #28577 Kami: Áno, do 1.4.2004 bolo možné (tuším od 1.7.2002) prestávku na obed (nazvime ju takto skrátene) deliť. A tak sa aj delila - na dve min. 15 minútové.
Netradičné vlastivedné prehliadky Bratislavy v kombinácii s historickou električkou a historickým autobusom zamerané na bratislavské kuriozity, legendy a pikantérie, každú celú hodinu z Hlavného námestia
V BB platia podľa vzoráku takže môže na meškanie použiť aj celú BP/obed a nič to vodičovi nepomôže. Myslím, že aj teraz boli platené len kratšie prestávky a prestoje neboli platené.
No, ako už napísal Vlado, prestoj je len na konečnej. A v KE nebude platený ak bude dlhší ako 10 minút+neplatí sa 30 min. prestávka, ako podotkol d3k0. Takže vodiči po tom, čo nadávali na otrasné chronometráže teraz sú nielenže ticho, ale naopak, namiesto veľkých nadbehoch začínajú vytvárať umelé meškania do tej miery, aby vo výkaze zapísali napr. 9 min. prestoj... Vskutku úžasné, čaká nás návrat do čias rýchlostí dvojnápravových vozidiel a viacminútové vetrania na zastávkách...
Re #28571 Vladimír: Platený bude na 60%, ak prestoj bude trvať do 10 min. Nad 10 min. bude platiť 0, slovom nula. A aby dielo skazy bolo dokonalé, DPMK to vodičom uplatní spätne ku 1.4. , takže z májových výplat im mieni ešte aj strhnúť. A odbory akosi zaspali...
To viem, nemyslel som klasicku zapchu, kde sa to posuva po centimetri, mal som na mysli zapchu salin, ked sa stane mimoriadka, naskladaju sa vozy do strudly a hodinu sa nehnu z miesta - ak v takomto pripade podla nich ja nie som v sluzbe, tak podla mna oni nie su v dusevnom zdravi
Teraz len rypem do DPMK, kedze tu v BA to dufam takto nepochopili, ako v KE
Re #28570 d3k0: Nemozem nic ine len smutne suhlasit... ?
No ja viem, že sa už od apríla deliť nesmie. Ale tá po šiestich hodinách. Alebo mi hádam chceš povedať, že DPB vytvára vodičom každé 4 hodiny nedelenú 30 min. prestávku?
Re #28560 Kami: Na odpočinok? Prešov ju delil určite.
Re #28566 Beus: Pod pojmom prestoj sa predsa nerozumie uviaznutie v zápche ? Aj naďalej môžeš spávať pokojne.
Re #28564 Sarko: Jéééj? DPMK sa rozhodol, že prestoje už nebude platiť vôbec? Veď doteraz ich platili na 60%, nie?
Ahojte, neviem, ci ste tu o tom nahodou uz nehovorili (ak ano, sorry), len sa chcem spytat, ci neviete niekto, ze by cez vikend mala premavat zadara historicka elektricka (aj s odbornym vykladom...) Dik.
Cool...takze ked mam prestoj a stojim v zapche alebo bez stavy, tak nie som v sluzbe, cize kludne mozem ist domov, ak sa stihnem vratit kym sa to pohne... dalsi komentar si odpustim. ?
Dufam ze v BA si to takto nevylozili...
no neviem, ale ja si skor myslim zeby bolo rozumnejsie davat jeden typ vozov do jednej, max. dvoch vozovni a nemiesat v kazdej vozovni vsetko, zbytocne musis mat rozhodene veci pre jeden typ voza po viacerych prevadzkach, zaskolenych ludi na vsetko mozne a pod...
Okrem toho, že sa prestávka na odpočinok už nesmie deliť, do výkonu služby sa ani nezapočítava (=nehradí mzdou) prestávka počas prestoja, ak je tento dlhší ako 10 minút. Aspoň takto si nový zákon vyložil napr. DPMK...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juro
Pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sme pre Vás pripravili spolu s Regionálnou správou osobnej prepravy štajerského regiónu Rakúskych spolkových železníc, Železnicou Győr – Sopron – Ebenfurt v Maďarsku, Českými dráhami a Maďarskými štátnymi železnicami v dňoch 1. a 2. mája 2004 bezplatné cestovanie
v priamej cezhraničnej preprave vo vlakoch v priamej cezhraničnej preprave vo vlakoch EURegio a regionálnych vlakoch na nasledujúcich tratiach:
• Wien Südbf – Marchegg – Bratislava hl. st.,
• Wien Südbf – Kittsee – Bratislava Petržalka,
• Wien Südbf – Retz,
• Wiener Neustadt Hbf – Břeclav, Wiener Neustadt Hbf – Břeclav,
• Wien Südbf – Györ, Wien Südbf – Györ,
• Wiener Neustadt Hbf – Györ, Wiener Neustadt Hbf – Györ,
• Wiener Neustadt Hbf – Szombathely, Wiener Neustadt Hbf – Szombathely,
• Wien Südbf – Fertöszentmiklos, Wien Südbf – Fertöszentmiklos,
• Wien Südbf – Ebenfurth – Sopron – Deutschkreutz, Wien Südbf – Ebenfurth – Sopron – Deutschkreutz,
• Graz Hbf – Szombathely. Graz Hbf – Szombathely.
Upozorňujeme vážených cestujúcich, že uvedená ponuka sa nevzťahuje na vlaky EC, IC a EN.
Pri ceste mimo určené trate je potrebné zakúpiť si platný cestovný lístok.