Dakujem ,,milemu,, vodicovi elektricky c. 9 voz. c. 7837, ktory 8.4.2004 o 8.05 hod pred Blumentalom radsej pockal dalej, pred zastavkou , aby jeho cestujuci ani nahodou neprestupili do el. c.3. , ktora bola na zastavke . Normalne tu stoja 2 elekticky a ludia prestupuju. Zelam mu pekne sviatky.
Nemyslel som konkretne prazske metro so svojimi maratonskymi prestupmi, ale samotny fakt, ze tri linky sa maju krizit v troch miestach a nie v jednom. Okrem toho, kde musis chodboeskalatorovy maraton absolvovat dvakrat? To myslis akoze nastup a prestup, alebo co?
fobust:To nie je zla myslienka,lenze by sme prisli v sedle o novoziskane spojenie NM-smer ZP.A to nechcem,hlavne ked to stoji 500 vozometrov a 3 minuty. Vladimir:Vidis,na to som uz aj zabudol.Ale kedze je to uplne zhodne s tym,co som splodil teraz,tak opat s Tebou suhlasim:-).Myslim,ze kvoli priem.zone netreba tahat vsetky spoje v sedle na ZP,priem.zony maju narazove naroky na dopravnu obsluhu.
Ako som napísal, pod tou bombou rozumej aj výkoľaj, poruchu vozňa a iné viac pravdepodobné problémy. Porovnanie s diaľnicou alebo nejakou žel. traťou podľa mňa nie je na mieste, pretože v celej sieti železníc a v celej cestnej sieti SR neexistuje bod, kde by sa strtávali všetky spoje.
Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.
Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.
Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.
Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.
Ale tak ma napada,ze na obsluhu JD mimo spicky by mohla stacit ta 1 celodenna linka,takze napr. 4 celodenne na ZP cez NM (obojsmerne),2 mimo spicku NM,v spicke na JD cez NM.O vyjadrenie by som prosil najma Vladimira.
tr3mp:Je tam Mierova kolonia,po xxx autosalonov-kupovat auto nemozem ist autom:-),budu aj akesi obchody,je tam v pesej dostupnosti to sidlisko v dimitrovke...A naco budovat otocku,ked je tam triangel?
No, nikdy sa mi nezdalo, že by bol úsek Zátišie - JD taký vyťažený, ale to by samozrejme chcelo seriózny prieskum, nie len moje pozorovanie. Čo sa týka otáčania na JD, v územnom pláne (alebo to bol iba nejaký jeho návrh?) je za križovatkou Bojnická - Vajnorská, vľavo v smere z mesta rezervovaný pľac na otočku ... takže triangle by neboli ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0