A dalsia vec k CD:
Pokial ma niekto v umysle ist sa povozit hore-dolu po CD, ci uz za ucelom trati, alebo vozov, najvyhodnejsie je jednoznacne kupit si tzv. "sitovou jizdenku".
Su k dispozicii 2 dnove, 7 dnove, mesacne a stvrtrocne..
Za tymto ucelom su zaujimave 2 a 7 dnove, pricom:
2 dnova je za 500,- CZK,
tyzdenna je za 810,- CZK.
Platia na R, Ex, Os. Na EC je mozne si kupit priplatok, ale len vo variante tyzdenny a vyssie, cena je 250,- CZK.
Vyhodou je, ze funguju tak, ze clovek moze kedykolvek vystupit/nastupit. co dava moznost variability ak cloveka nieco zaujme na trati a chce si to aktualne odfotit (ak nema tu smolu, ze dalsi vlak ide az o 24 hodin (neverim) tak je to zaujimave).
☺ Poznamka: ked chce niekto cestovat do Prahy, mozno viete, mozno nie, na useku PHA - BN je relacna zlava, pre obycajne rychliky za 130 CZK, pre EC 160 CZK... tusim az na niekolko malo vlakov (exoticky medzinarodnych) sa da pouzit kedykolvek...
Ona tá vástava je vo vinárni:-). Ale majú tam aj fľaškovú Przeň, ak by Tvoje vredy vraveli vínu nie.
Inak ja som to myslel na včera a hneď, lebo to sme tam boli aj s autorom, ale môžeme samozrejme zájsť kedykoľvek inokedy. Ja som fanatický elektrofil ale parné mašinky sú krásne a dokonalé a Ondra je fotograf aký sa len tak nevidí.
I.
Na nebezpečenstvo krachu Ostrova som ing. VTSN a ing. MTMIS osobne upozorňoval v lete 2002. Bolo mi odpovedané, že oni o tom vedia, ale nejaký momot si vynútil, že to musí vyhrať Škoda.
Samozrejme, samozrejme. Dnes uz nema zmysel vyrabat len trolejbusovu skrinu, pretoze odberatelia nechcu take mnozstvo vozidiel, ako tomu byvalo kedysi. Nase stredoeuropske trhy su relativne nasytene a vychod (rozumejte ex-CCCP) na nove NPT nema a este dlho nebude. (az na vynimky)
Takze 21Tr konci. Bude mi za nou smutno, ziadne ine nizkopodlazne vozidlo nemalo tak stedry priestor pri sedeni na nohy. Ziadne ine NP vozidlo nemalo tak genialne vyriesenu svoju klbovu verziu. A okrem bratislavskej 6401 sa nikdy nepodivalo na Slovensko. (Ze toto vozidlo konci, je vina Skodovky samotnej. Funkcne vzorky 21 i 22 Tr boli k dispozicii uz v roku 1992, vtedy sa mali chytit rozumu a predavat ich na zapad, malo by to uspech. Ale kaslime uz na to.)
Inak ako su na tom 7783+4 a 7785+6? Nema niekto nejake podrobnejsie info -- ako pokrocili skusky, ci boli nejake problemy a kedy asi ich mozeme ocakavat v premavke s cestujucimi?
No neviem, nejaky clovek z Ostrova sa na K-Reporte vyjadroval o pripadne vyrobe 21Tr/22Tr v Plzni dost skepticky. A tusim Jenki dodal, ze to nie je o nemoznosti tie trolejbusy v Plzni vyrobit, ale o neefektivnosti vyrabat kvoli nim specificku trolejbusovu skrinu pri tak malych poctoch zakazok. Co sa tyka tej 24Tr: nepopieram, ze by som z nej mohol byt prijemne prekvapeny. Ja sa len bojim, ako ten trolejbus bude vyzerat po par rokoch... ?
Re #27528 Darro: Asi mas pravdu, ale mozno o tom skutocne nevedeli. Skoda Ostrov cakala relativne velku zakazku pre Afganistan -- mozno dufali, ze ta ich postavi na nohy...
Človeče-veď Ty si takto zachvíľu úmyselne vypestuješ anorexiu... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
DzurO
dnes temn trolejbus rannu spicku nazvladol