a terazky pekne natrieme s499.1023. on vam to bol vela poriadkumilovny clovek. on aj podlahu v kabine kocisa 2x denne umyval, aby cista cierna bola, tak ako z fabriky. a hen, aky ma dnes bordel v aute! spytajte sa ho ktosi PRECO?
COLOR:Vies,ako sa dobre zabija nudna cesta vo vlaku:)?bigmac:Kefalin,a co si predstavujete pod takym pojmom upratat auto?A to naco?Vsak o rok dostanem novy UAZ,totiz co to hovorim,novu Fobiu,tak to sa uz upratovat neoplati:).
re S499.1023: add1)to mas pravdu, igkolom na pivo asi nie je dobre riesenie. add2)termin respektujem, add3)nesuhlasim s max.10dnami spatne, uznavam vsak, ze to mesiac nie je. add4)pokial si upraces auto, som ochotny akceptovat aj 10dni...
bigmac:1)Pxxu to bolo pred mesiacom,asi tak pred 10 dnami to bolo.2)A co si Ty uz uplna rura,budem chodit na pitky s Jenkim gumokolom?Musime dohodnut termit,bo do polovice aprila nemam cas,Jenki zase musi vyrabat Tria,Bulwy,Vytrollina a ine zvratene konstrukcie,co Rabu ani odpornu regulaciu nemaju,kladivom a krompacom sa opravovat nedaju a predsa jazdia,potom Jenki nasadne v Ostrawe do EC131 Pşia Krew,ja prestupim v Cikanove v Podyji z EC278 Friedrich Sahne-Syphilis von Apfelnixdorf a dorazime...Vazeni cestujici,prave jsme zastavili ve stanici Mestecko u Nadrazi...
re jenki: povazuj toto za pozvanie na pivo. uz asi pred mesiacom som rycal na rychlikovy laminat, nech ta nalodi do gumokolu plneho popola sackov od chipsov. a pozor na petflasky od mattonky, ked tam budes sadat
inak, oprav ma, ak sa mylim, ale nepili sme nahodou v martinove po sutazi bawora? aj luck kocmao salingradsky tam bol... mozno si to pletiem s mostom, neviem... v skratke: rad ta uvidim!
re beus: budiz ti odpusteno, ty desnej skritku. mozno som to zle pochopil, mozno si sa zle vyjadril, nechce sa mi k tomu preklikavat. wies, werry amatery product, wap... a to, ze sa dokazes ospravedlnit, to si tiez vysoko cenim. poniektori znalci dopravy spoza plota na bardejovskej ul to totiz nedokazu. len neviem, ci ich nechcu pustit dnu alebo von...
Asi si len zle rozumel, ja som mal na mysli nove (rozumej v dnesnych casoch produkovane nizkopodlazne) vozy, s pevnou montazou kolies/naprav a nizkopodlaznou vanou medzi kolesami (vid stredny clanok RT6), nie vozy typu T ktore maju otocne podvozky a plnohodnotne napravy, a ktore som uz zospodu videl, neboj
Re #27009 S499.1023: Nesmierne si ma potesil tym, ze nikto u drahovych vozidiel nechce pouzivat samonosne kysne - toho som sa totiz obaval, ze by to nejakeho zvrateneho konstruktera napadlo
re beus: to co tam pises za ptakoviny? s k2s si sa zrazil? ake solo kolieska? to je snad pokus o kulturnu vlozku, nie? od hocikoho ineho by som to cakal... ked ti budu oklepavat voz, tak vlez do kanala a pozri si to odspodu! taktiez aj 2napravaky. ako mozes byt vodicom elektricky?? alebo si len drzitel vodicaku? pripada mi to tak, ako keby tu bol sarko tvojim nickom prihlaseny... des!
Beus:Sluzi Ti nesmierne ku cti,ze sa ku svojim chybam hlasis a na rozdiel od isteho kosickeho vseveda netvrdis,ze si iba chcel vyvolat zmatok:-).Samonosne karoserie snad nikto u drahovych vozidiel pouzivat nechce.Posledny zufaly pokus v podobe zvratenych polosamonosnych motorakov M240.0 a ich rovnako zvratenych privesakov Balm-k/Bix/Btx761 bol snad dostatocne preukazny...a u gumokolov ma samonosna karoseria svoje nevyhody aj vyhody.
bomba příspěvek, již 10 minut se dusím smíchy a celou scénku si představuji live!!! Vysoké bodové ohodnocení for bigmac & S499.1023!!! A samozřejmě cena diváků pro ing. Pertinaxe. Myslím, že budu muset zas někdy do Blavy zajet.
Za ziadneho odbornika som sa nikdy nepasoval a dobrovolne sa priznavam ze napriklad takemu S499.1023 svojimi vedomostami nesiaham ani po kolena, ale to "prd vies" si snad trochu prehnal. Niektore veci co som napisal, pramenili z informacii, ktore sa ku mne dostali este davnejsie, a asi neboli celkom presne, takze OK, za nepresnosti a mylne zavery sa vsetkym ospravedlnujem, nikto nie je neomylny.
Ale inac, sam sebe si tak trochu protirecis, ked v jednom prispevku pises, ze dvojnapravaky jazdili dlhe roky bez problemov, a v dalsom ze im praskali ramy pojazdov a lamali sa kasne, co mi ako bezproblemova prevadzka nepripada...:)
S tym rozpadavanim som zrejme mylne generalizoval vlastnosti niektorych dnesnych vozov (cize koncepcne starych tak 20-30 rokov) aj na nove tramvaje, ale kedze s nimi nemam skusenosti, mozem sa mylit, hoci si myslim ze to ukaze skor cas - karoseria pocas jazdy dost pracuje, a ked vydrzi takto pracovat 10-20 a viac rokov bez rozpadnutia, potom sa bude dat povedat ze je dobra.
A podla mojho skromneho nazoru koncepcia samonosnej karoserie je omyl prirody, a budem si to mysliet dovtedy, kym ma niekto nepresvedci ze sa mylim, ale zatial sa o to nikto nepokusil
Ale inac este raz sorry vsetkym za moje nevedomosti, mam sa este co ucit a sam to dobre viem, hoci to nie vzdy tak vyzera.
Beus:Tak tentokrat si to prepiskol,plne suhlasim s Quakemanom.V casoch dvojnapravakov sa kolajnice spojene rozchodnicami ukladali priamo na sotolinu.Quakeman:A ked tu budu predvadzat metrove Combino (len tak mimochodom,s akou sirokou skrinou?) tak to znamena ze ostane metrovy rozchod?Nevidim suvislost.Vsak ine ako metrove Combino tu predvadzat nemozu a to este neznamena,ze sa nemoze Petrzlenka postavit na 1435 a Combino kupit normalnerozchodne.
Re Beus: vydieť na tvojom príspevku že sa pasuješ za odborníka a prd vieš.1)"v casoch dvojnapravakov neboli trate tak zufalo neudrziavane ako dnes"-a to si Ty pamätáš ako to bolo lebo ja nie,dokonca z dobových prameňov som sa dozvedel že v niektorých rokoch boli niektoré trate v takom stave že bola premávka obmedzená na 5Km.2)"dvojnapravaky mali pevny pojazd zvareny z hrubych ocelovych profilov v ktorom boli vsadene cele napravy, a na ktorom bola kasna de facto len polozena, a takato konstrukcia sa ti len tak lahko nerozpadne"-omyl,boli nytované a praskaly rámi pojazdov a lámali sa drevené karosérie kôly velkému množstvu neodpruženej hmoty čoho dôkazom sú zachované niektoré his.vozy na ktorých sa zosiloval pojazd a drevené priečky karosérie."naproti tomu dnesne vozy s pevnymi "podvozkami" v podstate podvozky ani nemaju, maju len samonosnu skatulu, do ktorej su osadene solo kolieska, a kazdy najmensi zachvev pociti cela kysna, ktora sa svojou pevnostou zdaleka nechyta na pojazdy dvojnapravakov, a je podstatne nachylnejsia na postupny rozpad otrasmi"-další omyl,podvozky majú a to dokonca s dvojitým vypružením.A čo sa týka tvrdenia že sú náchylnejšie na rozpadávanie ako staré vozy to dúfam nemyslíš ani zo srandy,to sú akože všetci výrobcovia sprostý aby vyrábali nejaké šroty čo by asi povedali odborníci zo Siemensu,bombardieru atď.3)Zisti si a uvydíš.
re S449.1023: na nikoho neutocim, pozri vokol seba ako to vyzera. ano, mas pravdu, zoznam treba doplnit a ukoncit rozsudkom znejucim kopat do analu po kazdej radiale az k hranici mesta a spat!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jenki