Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: QUAKEMAN #26998:
Az na to, ze 1) v casoch dvojnapravakov neboli trate tak zufalo neudrziavane ako dnes; 2) dvojnapravaky mali pevny pojazd zvareny z hrubych ocelovych profilov v ktorom boli vsadene cele napravy, a na ktorom bola kasna de facto len polozena, a takato konstrukcia sa ti len tak lahko nerozpadne, kedze vsetko si odniesol pojazd, ktory znesie fakt vela; naproti tomu dnesne vozy s pevnymi "podvozkami" v podstate podvozky ani nemaju, maju len samonosnu skatulu, do ktorej su osadene solo kolieska, a kazdy najmensi zachvev pociti cela kysna, ktora sa svojou pevnostou zdaleka nechyta na pojazdy dvojnapravakov, a je podstatne nachylnejsia na postupny rozpad otrasmi; 3) ako si prisiel na to, ze vozidlo s pevnymi podvozkami je lacnejsie ako s otocnymi? 🙂
Reakcia na: QUAKEMAN #26998:
Keby to tak bolo, tak suhlasim. Ale mam pocit, ze usetrene peniaze by sa "pouzili" akurat na znizenie dotacie pre dopravny podnik... ?
Podlľa mňa sa sem vozidlo s pevnými podvozkami hodí,však a j staré vozy mali pevné podvozky a boli v prevádzke dlhé roky a bez problémov.A okrem toho vozy s pevnými podvozkami sú lacnejšie a ušetrené peniaze sa môžu investovať do úprav a opráv kolajového zvršku.
bígmac:Preco tu utocis na zasluzileho šotouška:)?Potom by bolo treba zoznam doplnit,nech sa niekto neciti ukrivdeny:).
Reakcia na: Andy #26988:
Vari niekto tvrdil, ze je problem vyrobit Trio ci Anitru na 1000 mm rozchod? Otazka je, ci sa vozidlo s pevnymi podvozkami do Bratislavy hodi. Ja si myslim, ze vzhladom na stav nasich trati urcite nie. Som velmi zvedavy na tu chystanu elektricku s otocnymi podvozkami z DPO Inekon...
re color: ja si taky ulf kludne dokazem predstavit aj v dunaji. a vsetkymi clankami. inak mam navrh, komu to dat otestovat. combino, ulf, eurotram, astru, satru, trio, vektru, anitru, cokolvek, aj jedine dvojkolie s vencom ozubenia a trakcakom. a ani kontroler mu netreba, aspon nebude mat co napalit... len aby to zvonec malo, najlepsie dobre peprny, potom ani brzdy netreba, vsak on to uz o cosi zapre... (dr.dpt.ing.vozokurvic rych***sky) jedna sluzba nim obsadena = 10rokov skusobnej prevadzky a tisice barierovych testov...
To fakt chcete Combino?
Reakcia na: bigmac #26992:
A predstavil si si ULF na nasej exkluzivnej jedinej na svete vyhybky samoprehadzowacej Hlawnostanicnej? Dva clanky na prve nastupiste, dva na druhe a tri zas na prve ? ? ?
re tr3mp, ulf: no, to vobec nie je zla myslienka... konecne by ta husenkova draha mala aj svoju husenku... krasna predstava, ako sa tam vlni po tych trabustich glajzach v blate polozenych... 😃
Reakcia na: QUAKEMAN #26986:
Ako je to s tým Combinom? Kedy by sa malo testovať?
Inak predpokladám, keďže sa začína pomerne seriózne hovorí o rozšírení električkovej siete, že začnú pracovať jednotliví výrobcovia elín a okrem testovacích autobusov sa začnú zjavovať aj testovacie električky. Takže sa môžeme tešiť na pekné fotky Combina vychádzajúceho z tunela, ULFu na Miletičke či vykoľajený Eurotram na výhybke na hlavnej stanici ?
Reakcia na: Andy #26988:
Sam si si na to aj odpovedal - "v Skodovke"... ?
Reakcia na: Andy #26985:
Načo? Veď aby sme mohli mať regionálnu dopravu, čo všetko spasí ... ?
Jedna otazka - preco sa vlastne neda vyrobit nieco astro-anitro-vektroidne v Skodovke, co by malo rozchod 1000mm?
Reakcia na: QUAKEMAN #26986:
Zeby 1015mm? ?
Re S499.1023 :Combajn sa má prezentovať a jazdiť po Bratislave tak hádaj aký rozchod.
Reakcia na: S499.1023 #26983:
Pokial sa pamatam, tak jediny rozhodujuci argument DPB pre zmenu rozchodu je to, ze na 1000mm su drahsie vozidla. Ale ked uz kupia kombajny, tak naco menit rozchod.
re rozchod: 1000 kontra 1435mm. padlo tu vela nazorov pre/proti 1000/1435. co takto vytvorit rozchodove okienko? a uplne seriozne, so 4mi stlpcekmi v poradi vyhody 1000, nevyhody 1000, vyhody 1435 a nevyhody 1435? za predpokladu seriozneho prispievania podstatnymi vecami je to sanca ziskat ucely prehlad a na zaver podtrhnute scitane aj objektivny nazor na problematiku...?
QUAKEMAN:Combino sa robi na rozchody asi tak od 900 do 1676 mm,tak moze byt hocijaky:)
Hehe a ja som sa dopočul že sa tu bude tento rok prezentovať Combajn od siemensa,tak hádajte aký rozchod bude v Petržálke.
Andy:Bol som vsade,ale na Trencianskej som terazky cakal na smradobus do Engerau,lebo som bol na trhu kvety kupovat,tak som ju podrobnejsie prestudoval.#vomit_me#:).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.