Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ďakujem DPB za pridanie nočného spoja do Vajnor o 3.20. Posledný nočák totiž chodil niečo po jednej a tak som musel z centra do Vajnor občas aj pešo, v lete je tých 10km v pohode, ale v zime je to horšie, ale človek aspoň stačí vytriezveť. ? Vedel by ni tu ešte niekto poradiť, aké rádiostanice používa DPB vo vozidlách MHD, resp. na dispečingu?
Reakcia na: Mat3j #26797:
Thank you
Nepoznate niekto nejaku stranku, kde su nejake info o MHD BA typu najdlhšia linka a pod. ?
Reakcia na: Piotr BA #26792:
V podstate ide o to, ze jedno forum je malo, tak sa nazvalo Dispecerske, pretoze niektorym ludom tu vadili rozne vypravy a tak. Ja by som privital este jedno forum, Off-topicove ?
Reakcia na: Piotr BA #26792:

V diskusnom fore sa keca vseobecne o doprave, aj ked spravidla nie vzdy o mestskej, niekedy je tu aj uplne off topic tema, napr. software, etc... V dispecerovi sa pise vyprava, vyluky a ine dispecerske zalezitosti. Pisu sa tam aj cisla dlhodobo odstavenych vozov alebo ine zaujimavosti... ?
Reakcia na: Piotr BA #26792:
Prepac teraz je na dispeceri plodna tema takze sa ti to zda, inak sa tam pise o vozidlach a tak:-)
Mohol by mi niekto vysvetliť, aký je rozdiel medzi diskusním fórom a dispečerom? Mne sa to zda rovnake. ?
Reakcia na: Jan Kochlik #26784:
Toto su stranky o MHD a skladovanim a distribuciou nelegalneho softwaru sa nezaoberaju ani tieto stranky, ani tu diskutujuci. Okrem toho, MS FP je programovy balik o velkosti niekolko desiatok MB, cize cez vacsinu rozumnych mailovych serverov by 100-200MB mail zarucene nepresiel.

Re #26780 Esicko: Uhm, niekolko veci som si neuvedomil, dik za vysvetlenie, uz budem mudrejsi 😉
Reakcia na: Andy #26785:

Ja som raz cestoval do Ziliny, uz neviem presne cim, asi Zemplin, proste vlak zacinal v BA. Samozrejme ze ho pristavili, ludia nastupili a potom si niekto vsimol, ze sluzobak ma pokazenu elektriku (nekuril ci co), tak bola sranda. Najprv zozadu nabehol kocur a roztrhli supravu (s cestujucimi - ostali sme stat v tuneli). Potom sa rychlo zhanal iny sluzobak, medzitym akysi cvok skocil z Jaskacu s krikom "ja sa zabijem" do kolajiska, sposbil dalsi chaos, supravu treba zasa spojit, bola tam policia, etc, proste sranda (udajne to prezil, iba si dolamal nohy). Odisli sme s meskanim nieco vyse pol hodiny... V Ziline sme meskali uz iba 15 minut a ako som zistil bol prichod do Kosic sice zmeskany, odchod do Humenneho ale uz na cas. ?
Reakcia na: Jan Kochlik #26784:
Neviem, co to ma s MHD... Ziadny software vsak nelegalne kopirovat nebudeme 😃
Reakcia na: Sarko #26787:
Pre tých, ktorí nepoznajú skratky - http://www.geocities.com/grosi48/SKokresy.html
Pozerám, že na rozprúdenie diskusie stačí aj jeden vtip. 🙂

Čo sa týka mojich skúseností, v rokoch 2002 a 2003 som na úseku KE-TN precestoval spolu cca 100 jázd, na úseku KE-BA cca 10 jázd, na úseku KE-ZV tiež cca 10 krát a raz na úseku KE-CA. Aj keď k meškaniu vlakov dochádzalo kvôli rôznym rekonštrukciám, stretol som sa z môjho pohľadu aj s bezdôvodnými meškaniami, napr. pravidelne v úseku PU-ZA alebo LM-RK. Ak by som to mal vyjadriť v číslach, celkovo som sa až v 50% prípadoch stretol s meškaním do 10 min., čo je podľa mňa dosť veľké číslo. Pri cestovaní s potrebou prestupu som sa s meškaním stretol až v 80%, a to úplne pravidelne napr. na R420 Excelsior (KE-Praha-Cheb) s prestupom v ZA. Takisto v ZA som sa stretol aj s podržaním odchodu R432 Beskyd s odchodom o 15:55 až na 20 minút, z dôvodu meškania vlakov ako zo smeru z BA, tak aj zo smeru z KE. Na menej frekventovaných tratiach som sa s meškaním nestretol alebo len s minimálnym.
Reakcia na: Andy #26775:
Par rokov dozadu si EC-cka vozili meskanie z CR, kde ich naberali na vystavbe koridorov. Amicusom som isiel nespocetnekrat, vzdy bez meskania. Rastislav uz chodi z Bratislavy , takze zo Sturova meskat nemoze ☺.
I.
Reakcia na: COLOR #26783:
No nieco mi hovor, ked som cestovaval do Ziliny a spat pred par rokmi, tak to bolo vzdy nieco hrozne. Raz sme sa pohli z hlavnej stanice, za nou sme zastali a stali sme asi hodinu. niekedy inokedy zas v Povazskej Bystrici sme stali asi hodinu.
Potom zas inokedy sme v Puchove stali pol hodinu, pohli sme sa, presli sme kusok, potom sme sa otocili, presli na inu kolaj, presli sme cez Puchov, potom sme sa zase pred Puchovom otocili, to vsetko sa este raz opakovalo, a potom sme uz pokracovali 🙂
Dobry den. neposlal by mi niekto na mail, Microsoft FrontPage 2000? Vopred Vam dakujem ?
Ja mam tiez nemilu skusenost, ked sme sa vybrali fotit lokalky na zapadnom Slovensku, ale pred Ciferom (nie Krasnanmi) s nami dvakrat trhla princezna a v Ciferi sme zostali stat. Asi po 20 minutach vypravca zastavil prechadzajuci nakladny vlak a vymenil lokomotivy. Dosli sme do Trnavy a uz sme nestihli pripoj neviem kam (ale mal to byt najzaujimavejsi usek ?). Tak sme leteli na bus, ktory sme zastavili ked odchadzal a dost sme kvoli tomu museli zmenit plan 😞
Reakcia na: Vladimír #26781:
Júúúj, tak teraz som si spomenul ešte na nejaké osobáčiky. Ale to sú už chronické "meškače", ktoré meškajú od prírody vždy 🙂 Hmmm... 8.00 z PO do KE... klasika 😃
Reakcia na: S499.1023 #26772:
Súhlasím, o ZSSK si myslím svoje, ale v zásade mám skúsenosť, že vlaky skutočne chodia na čas. Tam u nás na východe je síce meškaniami preslávená legendárna Tarnovia, ale tá ide s meškaním už od Poľska.
Podľa mojich pozorovaní sú príchody vlakov do staníc (a to aj osobných aj rýchlikov) tak v rozmedzí +- 2-3 minúty. S odchodmi mám skúsenosť, že tie sú úplne presné. Ale ja cestujem väčšinou na východnom a strednom Slovensku...
Reakcia na: Beus #26779:
Kedze je tu troska modra tema a ja som snad aj rozumny vypravca, k tomu meskaniu vlakov a pripojom asi tolko. To, ktory pripojny vlak na ktory a kolko ma cakat je pevne dane pomockou Cakacie casy a opatrenia pri zmeskani vlakov, takze akykolvek vypravca jej nedodrzanim riskuje premiovy postih. Musime si uvedomit aj dalsiu vec, ze napriklad zmeskanim jedneho vlaku sa toto meskanie napr. na jednokolajke prenasa na ine vlaky (na protivlak pri krizovani napr.), takze casto dochadza k dalsiemu naväzbeniu meskania na ine vlaky. V uzloch cakanie na pripoje neraz suvisi aj s tym, ze neodidenim pripojneho vlaku nacas, o par minut na tuto kolaj uz ma vchadzat iny vlak a tento vlastne nema kolaj a vznika nasledny chaos. Pocnuc GVD 2003/04 uz maju cakaci cas aj vlaky kategorii IC EC, podobne ako v CR.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.