Pretože vyššie prítlaky zase ničia vedenei a armatúry. On chce byť pán súdruh inžinier Pertinax súčasne moderný (ťahové armatúry, diódové deliče) ale tak, aby nič nemusel robiť (dvadsiatky cez výhybky, pevné alebo mechanické kríže, pevné svorky).
I.
V Brne jednak majú o dosť vyššie prítlaky, jednak nerozhoduje tá pevná svorka - celé Taliansko je na pevných svorkách - ale krivosť vedenia medzi tými pevnými svorkami #vomitvomit# .
I.
Preco mas pocit, ze prave Blaguss by tu mal zvysovat prepravny standard a ostatni by ho mali naopak znizovat? Nech sem pride akykolvek prepravca, jeho prvoradou snahou IMHO bude presunut sem vsetky dosluhujuce autobusy z "domovskej" oblasti. A s nakupom novych vozidiel to tiez nebude slavne -- Blaguss-neBlaguss -- preco by mali kupovat drahsie vyrobky, ked mozu kupit Karosy?
Pri fotke http://imhd.sk/ba/fotky/_00005/e7301a42.jpg je nespravny popis (najnovsi update), lebo voz nevchadza do zastavky, ale je uz dobrych 10 metov za nou a ide do Dubravky.
No pevna svorka je proste pevna svorka ? Napriklad sranda v Brne, kde maju takych parovodov s pevnymi svorkami plno a lietaju cez ne. Ale u nas take vynalezy fungovat dobre nebudu, lebo u nas dobre nufunguju ani novsie technologie stavby vrchneho vedenia ?
Viem-pozeral som to, ale neda sa s tym nieco robit (aspon teoreticky ☺ )? Inak ja som tam v zivote nezazil, ze by vyhodilo palice...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023