Odpoviem za Jenkiho, lebo to uz kamsi pisal: osemnastmetrove Trollino sa da cakat vtedy, ked si ho niekto objedna. DPO ho nebude stavat len preto, aby sa s nim mohlo predvadzat.
Okrem toho vraj slovensky drazny urad sa vyziva vo svojom uradovani, takze cakajte prietahy.
Ked uz sa bavime o vhodnosti alebo nevhodnosti jednotlivych typov vozidiel pre Bratislavu, uvedomte si jedno: Ani Trollino, ani 24/25 Tr este nemaju za sebou tolko rokov prevadzky, aby sa dalo povedat - toto je trolejbus, ktory vydrzi 20 rokov bez udrzby a toto je trolejbus, ktory sa do piatich rokov rozpadne. Su na to prilis mlade. Nieco z toho sa da odvodit z existujucich autobusovych verzii, ale nie vsetko. Preto by som nehanil 24/25 Tr ani neprechvaloval Solaris, ale pockal si na prax. Idealne by bolo objednat od kazdeho typu desat kusov a po roku-dvoch vyhodnotit, ktory typ bol na udrzbu nenarocnejsi a ten potom kupovat vo velkych seriach. Ale to je asi prilis logicke myslenie na bratislavske pomery, kde VSETCI, a to sa tyka aj dopravnych fandov, AUTOMATICKY POCITAJU s tym, ze udrzba bude stat za hovno este roky rokuce. Lenze bezudrzbove kastle typu 9Tr alebo I-280 sa uz nevyrabaju a uz nebudu. Holt sa bude musiet aj Bratislava prisposobit celemu vyspelemu svetu a zacat s poriadnou udrzbou. Cely vyspely svet sa totiz neznizi kvoli par debilom v DPB na ich uroven.
(Jedine, ze by sa ostrovskej Skode podarilo vyrabat este stare 14 a 15 Tr v nejakom dcerskom zavode niekde na vychod od Uzhorodu a Bratislava by ich kupovala )
Ja myslim toto: #25782) "Po lavej strane je este priestranna chodba, sucastou ktorej su zbytky socialnych zariadeni a sprch. Tato cjodba nas dovedie az na povrch - do arealu rozostavaneho stalinovho muzea. Konkretne na latrinu. A vy sa nachadzate na jej dne" Ci to nebude ta zavalena chodba.
to, co spomina DuPe v #25872 (vyzerajuce ako bezpecnostny vyklenok za potrubim) je na fotke http://kraviny.t-o-m-i.sk/tunel/zmensene/DSCN0663.JPG , vnutro krytu je na tych ostatnych fotkach
ked bude cas, pojdeme nakuknut aj do tej chodby, ktoru spominas... teda ak to najdeme a je to pristupne (a ak tam nebude plno bezdakov)
Uvedom si ale, aky dlhy cas budu tie trolejbusy v Bratislave sluzit. A teraz si poloz otazku: Ktora skrina myslis, ze vydrzi viac (ci uz co sa tyka udrzby krompacom alebo rozbitych ciest): Agora alebo Solaris?
Jenki: Kedy sa asi da cakat klobasa z Ostravy? V poslednom Zpravodaji (teda v poslednom, co je na webe), sa pise, ze prvy prototyp TAM 1050C6 uz je hotovy, medzicasom uz asi budu hotove aj ostatne... Kedy sa teda da cakat cele ST18AC?
Eury: 21Tr by mala kazdym dnom zacat jazdit. Caka sa uz iba na nejaku odpoved z nejakeho uradu. Bez toho nemoze jazdit s ludmi, lebo za to by boli velke sankcie... Ale vraj vsetko je v poriadku, a caka sa iba na tu odpoved...
Ta strelnica je jedna vec -- ja som pisal, ze vedla nej (blizsie k Novemu mostu), je v hradnom kopci dalsi priestor, v ktorom od roku 1994 fungoval U.club (predtym tam bol rockovy klub), ktory sa po zmene majitelov v minulom roku premenoval na Ucko. Oficialne stranky tychto priestorov najdes na http://www.uclub.sk a http://www.ucko.sk, mnozstvo fotiek priestoru z kadejakych akcii najdes na smazkarskych weboch bajkonur.sk, rave.sk a podobne (aj ked z priestoru tam vacsinou vela neuvidis). Klub je v priestoroch byvaleho krytu postaveneho za sociku, vchadza sa donho dlhou uzkou chodbou (hladky beton), ktora je rozdelena na dve casti bezpecnostnym uzaverom. Na konci sa rozvetvuje na dve sirsie rovnobezne vyrazene chodby ("povrchova uprava" velmi podobna tej v samotnom elektrickovom tuneli), ktore sluzia ako hlavne miestnosti klubu (neviem posudit, co vsetko je z priestoroveho usporiadania priestoru povodne a co sa pocas tych x rokov prevadzky pomenilo, vybetonovalo ap.). Nikde, ani vzadu, tam nie je zjavny prechod do tunela (snad okrem malickej vetracej sachty) ani do inych casti krytu. To neznamena, ze tam v minulosti byt nemohol -- pravdepodobne bol zabetonovany. Okrem toaliet (miestnosti popri uzkej pristupovej chodbe), miestnosti pre vystupujucich a malej satne (obe su sucastou tych vacsich chodieb, su len oddelene) tam ziaden dalsi priestor nie je.
Neviem, ci to bol Ucko, bolo to male - tak 5x4 metre, oficialne to bol PC hracsky klub, ale bol tam maly bar (alco-nealco) a za nim ta strelnica. To viem sto % - bol som tam niekolko raz strielat. Bolo to otvorene v Po a Stv od 17 do 21 (ak si dobre pamatam). Ci to este existuje - neviem.
Mas podrobnejsie info o tom kryte, pripadne nejake odkazy ?
Vdaka
Ak mu v kopci stále behá 1-2, mal by si tlačidlom žiadaný stupeň podržať. Aj prešovské Angory takto prehadzujú, ale tie nemajú možnosť priamej voľby stupňa. Žiaľ.
Pod celym hradom bol/je pomerne velky protiatomovy kryt. V priestoroch byvaleho krytu sa vedla Vodnej veze nachadzal aj byvaly U.clubu, teraz Ucko. Z neho sa ale dalej do tunela dostat nedalo (a ak ano, boli tieto priechody zabetonovane).
Re #26470 Spectre: Mna by aj zaujimalo, preco sa objednalo usporiadanie 2+2 v casti za klbom. 2+1 by pri natrieskanom buse nemuseli Ik435 zvladnut?
Ahojte ? Pozeral som si to nove sci-fi a je to fakt super ? A dokonca som aj jeden z mala ktory pozna tajnu trasu 44ky - len tusim ze Ribanova ma byt s makkym i ?
A diskusia o trolikoch: Ja by som bral aj 25 aj trolina - nie som sice ziadny expert, skvor taky uvedomelejsi cestujuci - ale ci jedno, ci druhe, urcite by to bol sqwely posun vpred ? Lebo ma mrzi, ze troliky v Blave sa moc nerozvijaju... Vsak ziadna nova trat uz dlho nepribudla aj ked ix bolo planovanyx tolko... ...ja by som bol celkom rad keby prisli aspon nejake 21 a 22 ? PS:21Tr by uz mala pomaly jazdit v premavke, vsak? Nevie niekto, ci uz jazdi a kde?
Nie je to za tym zavalom ta chodba, co mala viest pod latrinu pod stalinovym muzeom #25839), ktora sa v dosledku otrasov zavalila ?
Inak, viem o dalsom tuneli, ktory ma vchod vedla Vodnej veze. Do tunela sa da dostat cez kratku (asi 10 m) betonovu chodbu, ktora bola prerazena asi relativne nedavno (odhad: pocas studenej vojny - je dost uzka, pokryta hladkym betonom) a ma na konci dvoje pancierove dvere, ake sa pouzivali do protiatomovych krytov. Jedny vedu vraj do skladu (tiez mozno cast tunela) a druhe do male miestnost, kde sa nachadza nejaky pocitacovy klub a bar. Za touto miestnostou je samotny tunel, ktory sa vyuziva ako verejna strelnica pre majitelov revolverov a pistoli. (stav z roku asi 2001 - vtedy som tam bol naposledy). Podla obsluhy strelnice (pan na dochodku) sa tunel tiahne az pod hrad a v strede sa rozbocuje na dva tunely. Tie su vraj na konci zabetonovane. Viac podrobnosti nevedel. Viete niekto nieco viac ?
Jo jo... U 741 ma to az tak nestve, lebo ten autobus je celkovo serbel, ale dost nechapem, preco ked v DPB kupovali Ik435 si ich neobjednali s VOITHkou, ale so Zubatym Fekalom... #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit# #vomit#
Mozno nove prevodovky funguju tak inteligentne, ako pises, avsak pri jazde s nejakou Karosou B741 u nas mam pocit, ze to nefunguje ani tak, ako popisoval J s tou Toyotou ? ?
Vynimocne s tebou suhlasim s ohladom na to, ze vlcak ti uvita vacsiu kapacitu vozidla. O vhodnosti Angory do BA podmienok sa vsak da polemizovat... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Okrem toho vraj slovensky drazny urad sa vyziva vo svojom uradovani, takze cakajte prietahy.
Ked uz sa bavime o vhodnosti alebo nevhodnosti jednotlivych typov vozidiel pre Bratislavu, uvedomte si jedno: Ani Trollino, ani 24/25 Tr este nemaju za sebou tolko rokov prevadzky, aby sa dalo povedat - toto je trolejbus, ktory vydrzi 20 rokov bez udrzby a toto je trolejbus, ktory sa do piatich rokov rozpadne. Su na to prilis mlade. Nieco z toho sa da odvodit z existujucich autobusovych verzii, ale nie vsetko. Preto by som nehanil 24/25 Tr ani neprechvaloval Solaris, ale pockal si na prax. Idealne by bolo objednat od kazdeho typu desat kusov a po roku-dvoch vyhodnotit, ktory typ bol na udrzbu nenarocnejsi a ten potom kupovat vo velkych seriach. Ale to je asi prilis logicke myslenie na bratislavske pomery, kde VSETCI, a to sa tyka aj dopravnych fandov, AUTOMATICKY POCITAJU s tym, ze udrzba bude stat za hovno este roky rokuce. Lenze bezudrzbove kastle typu 9Tr alebo I-280 sa uz nevyrabaju a uz nebudu. Holt sa bude musiet aj Bratislava prisposobit celemu vyspelemu svetu a zacat s poriadnou udrzbou. Cely vyspely svet sa totiz neznizi kvoli par debilom v DPB na ich uroven.
(Jedine, ze by sa ostrovskej Skode podarilo vyrabat este stare 14 a 15 Tr v nejakom dcerskom zavode niekde na vychod od Uzhorodu a Bratislava by ich kupovala )