Co sa tyka 49ny - cely problem je v tom, ze stale nie je vybudovany ten kusok vedenia od Vojenskej nemocnice na Patronku. A kedze kdejaky starosta pozaduje prestup na hrane na Patronke smerom na Kramare (co je ale dost logicke po zruseni 37ky), 49na je stale v prevadzke... Keby bol ten kusok drotu, tak tade chodi 212ka a je svaty pokoj
Aha, ďakujem za snahu priblížiť mi linku 204 ? . Mohol si napísať ex-219 a pochopil by som možno hneď ? . Tam ale nikdy nebola frekvencia na klobásu, terazky je?
Keby bolo po mojom, tak sólo trolejbusy vôbec nebudú, také zvrátené linky ako 210 by som zrušil a srdciarov s onkológmi by som riešil zachádzkou. Nemocnicu Krásna Hôrka zrušili, 49 presmerovali, aké má teraz morálne právo na existenciu autobusová linka celá pod drôtmi???
I.
hmm tvoj prispevok mi pripomenul zazitok zo vcera ktory som sem chcel pridat:
Siel som vcera dopoludnia (chvilu pred desiatou) pesi zo stanice na zastavku na predstanicnom/SAV (prestup z 201 na nieco co pojde na kramare ) a za mnou sli 2 pani a rozpravali sa, jedna z nich sa stazovala tej druhej, ze v bratislave byvala neviem kolko vela rokov (~40+ ) ale ze teraz ked pride za detmi do BA tak odkedy precislovali linky ze nevie cim ma cestovat... (toto je len volny vyklad rozhovoru, jasne ze na precislovanie nadavali viacej )
Ja viem, to čo som Ti napísal je postoj DP. Osobne si myslím, že sóla by stačilo generálkovať, klobásy sú podstatne akútnejšie. Musím pozrieť to linkové vedenie, lebo po kajdizácii som sa z toho už nikdy nedokázal spamätať a teraz si pletiem linky.
Re #26415 d3ko: 219? To ešte máme? Či to je dačo plánované v sci-fi:-)?
I.
No minimalne takych 5 klobas na 212 chyba akutne. Trosku zlepsit doprava by sa dala napriklad 10 klbakmi na 208, ktora chodi kazdych 8-9 minut a v spicke je riadne natrieskana... Tym samozrejme nehovorim, ze kratke netreba, ale tych 5 klobas je potrebnych okamzite... Az potom by som uvazoval o kupe kratkych vozov.
Uz som im do redakcie TN napisal "prijemny" mail Je jedno, ci si to zobrali z papierovej verzie, alebo z netu (domnievam sa skor, ze to brali z toho druheho). Bol tam napisany copyright u kazdej fotky, aj u celeho materialu.
Nie, v Bratislave dožíva obrovské množstvo sólo vozidiel. Klobás chýbe maximálne 20 - ešte doplniť na 212, ex-217 (neviem, aké to má teraz číslo) a koniec. Čo chceš jazdiť na 210 s klobásami? Alebo k srdciarom?
Sice ja som ten projekt odovzdaval spolu s Mikeom, Milatom a J Ing. Durkovskemu ked bol este starosta Stareho mesta, tak to mohli zobrat odtial. Takze v pohodicke. ? Ael vela sa tesim ako to teraz ukazuju, lebo velmi dobre si pamatam, ako sudruh lunacek napadol ten projekt, tvrdil ze neriesi problemy dopravy, ze elektricka je nezmysel a pod. ?
Ty koxso, oni tam pouzili materialy z iMHD, vratane mojej mapky. ? Ale to mi nevadi, lebo bolo to pre spravnu vec. d3k0, vies ty o tom nieco? Pytali sa aspon o povolenie? Lebo tie fotky nie su moje a ja neviem ci dotycny autori nebudu mat nejake namietky. Vsak tam je napisane copyright. ?
No, kedze sa mi ani za svet nedari connectnut na Pieskovisko (Sicko, netusis v com je problem? ?), nemozem "zaktualizovat" CP. Snad sa mi to podari rano... Takze ododnes neplatia CP 34, 75, 81, 83, 84, 93, 96, 513 a 514 ? A na konkurencii hladat nemusite. Aktualne tam nic nie je ?
Hovoriť sa može čo chce, ale mať jeden trolejbus nejakého typu je vysoko neracionálne. Je tu ale ešte jedna možnosť - škodováci hovorili, že keby získali ve%lkú zákazku, tak Ostrov reaktivujú. Takže keby si BA objednala napr. 100 ks 21TrAC:-)...však už aj Ikarus raz BA zachraňovala:-).
I.
Ako pozeram, zmylil som sa, da sa na to pripojit aj cez HTTP (co sa nie vzdy da), ale standardne sa aj tak pouziva MMS protokol. HTTP je povolene asi kvoli ludom, ktorym su za firewallom alebo idu cez NAT...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0