Považujem za čudné vysielať posledné spoje liniek 4 a 9 zo Zlatých Pieskov a z Ružinova okolo 19.00 a navyše obmedziť aj linku 5, ktorá opúšťa Komisárky okolo 20.30. Bývam v Karlovej Vsi a sa stáva sa, že vo večerných hodinách musím niekoľko krát prestupovať, čakať dlho na zástavkách, aby som sa dostala domov, čož mi vadí. V podstate to znamená, že večer sa plynulo dostanem domov iba z Hlavnej Stanice a zo Šafka, čo je v podstate centrum mesta.
Ďalej mi dosť vadia ranné preplnené električky a to, že od odchodu skupiny elektirčiek smerujúcich pod Nový most musím na ďalšiu čakať 10 minút, čo tak trochu to tam zhustiť, hm?
V smere do Dubravky treba ist 11kou na Jesenskeho, prestupit na 12. V opacnom smere 12kou na Safko a prestupit na 11. Nadvaznost je zabezpecena
Re #26243 fobust: Myslim si, ze kazdy sa najde tam, kam patri. Ak sa niektori nasli medzi neschopnymi, patria asi tam; naopak, ak sa videli medzi nadsencami, tak nimi su
Co sa tyka for a nazorov - je ovela lahsie urazit sa a vsetko skoncit, ako si vyargumentovat, ze pravdu maju oni... (Alebo sa to vyargumenovat neda, vsakze... :o) ) Ale mozno je to tym, ze castokrat (aj ked neviem preco) musia obhajovat aj veci, proti ktorym sami su (napr. zastavka Kooperativa)...
Ja celu situaciu nekomentujem. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze ked som vypustil svoj nezavisly pohlad na MHD, tak to vela ludi v DPB nastvalo, ale aj takych, o ktorych by som to necakal. Ja som tam napisal, ze MHD funguje vdaka hrstke ludi v DPB, ktori su nadsenci dopravy. Zvysnych som si tam podal. Bol som sklamany, lebo o niektorych ludoch som bol presvedceny ze su nadsenci dopravy, ale ked som vnimal ich reakcie, tak som pochopil, ze sa nasli medzi neschopnymi parazitmi, co mi je velmi luto, lebo ked som pisal o nadsencoch MHD, tak som myslel prave na nich. Je to tazke. Velmi dobre vedia ako to je a ze mam aj pravdu (nakoniec mi to aj povedali) ale je skoda ze to nepochopili vsetci a ihned. A teraz ten list ohladom 7085... Ja chapem ze pre nich je vsetko jedno, ale mali by robit rozdiely medzi Klubom, iMHD a indiviualnymi ludmi, ktori nie su clenom ani v klube ani v iMHD. To, ze sa tu v diskusnom fore nieco pise je fakt, ale tak isto maju aj oni moznost sem prispiet a obhajit sa. Ja som nemalo krat obhajoval DPB, ked ludia nan nadavali za veci za ktore nemoze, ale to neznamena ze budem zatvarat oci pred tym, za co naozaj moze. Osobne prajem hrstke nadsencov MHD v DPB aby sa im tam darilo.
S tým vyčítaním J-ovi za oclhadenie vzťahov s DPB by som, mládenci, už skončil. Jediná chyba, ktorej sa J dopustil, bola tá, že použil fotky iMHD. To by súdruhovia inžinieri VTSN a MTMIS mohli konečne pochopiť. Takže výsledok je:
1) J použil neoprávnene fotky z iMHD.
2) Jeho kritika bola plne oprávnená ale nemala nič spoločného s iMHD.
3) Pokiaľ mi je známe, tak ing. MTMIS nereagoval tak, ako reagoval, na email o 7085 ale na našu diskusiu tu a inicitatívu na stránkach Bratislavy proti premenovaniu zast. Predstaničné námestie.
A keď už sme pri diskusii o osvetlení vo vozidle: Slušný vodič pri vjazde do zle osvetleného úseku vnútorné osvetlenie stlmí ale po príchode do civilizovanejších končín ho zase rozsvieti. Lenže kopa vodičov žiarivkami nesvietila snáď v živote a to je o niečom inom.
I.
Vcera vecer som fotil 7783+7784 v Dubravke. Kedze som nemal sirokohuly objektiv, tak som aj so stativom vyliezol do cesty. A taky idiot sa tam vyrutil a zrazil mi fotak aj so stativom. Lepsie povedane do neho silnejsie kopol, fotak sa ocitol na zemi. Nuz, fotil som potom dalej... ?
Pardon, to malo ist asi do dispecera. Asi urcite. ?
K tomu osvetleniu: Nebolo by vhodne pri objendavani novych vozov specifikovat, aby sa v prednej casti dalo osvetlenie stlmit? Mozno by sa potom na nom nemuseli pachat rozne upravy balkanskeho typu. (V tomto ale vodicov absolutne chapem.)
L94 a L90 maju jeden problem -- su to linky s vyrazne narazovym charakterom prepravnych poziadavkov. Vies si predstavit 15 m bus na L94, ked zacina/konci vyucovanie na Vazovovej a okolitych skolach? Rovnako zopar spojov L90 rano je nekrestansky plnych. Povies "tak tam pridam specialny spoj na dany cas", ale kto/co Ti ten spoj bude robit?
To, ze oboma linkami cestujes prave v case, ked nie su spickove prepravne naroky, ale len (pod)priemerne a v 18 m sa teda da sadnut (este sa mi snad nestalo, aby L94 alebo L90 poobede/vecer v smere z mesta viezla vzduch, vzdy su takmer vsetky sedadla obsadene), neznamena, ze tam mozes bez problemov nasadit 15 m vozidla. To je asi ako keby si povedal, ze supravy 2x T3 vozia mimo spicky vzduch, tak na tie linky dajme radsej K2 a v spicke zahustime interval...
Moj nazor na 15 m busy je asi taky, ze su len ako prilepsenie pre linky, kde v sucasnosti premavaju 12 m a nestacia (L33, L50 a urcite mnoho dalsich, ktorech pomery nepoznam).
pre mna za mna si nainstaluj v aute do kabiny aj halogen a sviet si s nim priamo do oka... Zaujimave ze sa zvladnes pohybovat po ulici pri verejnom osvetleni, ale v buse ti nestaci (pritom je tam takmer rovnake svetlo ako vonku).
btw ja osobne dost poznam a aj chodim linkami po usekoch kde verejne osvetlenie nie je a vonku mas okrem svitu mesiaca jedine tak svetla od oprotiiducich vozidiel...
PS: nezvyknem nadavat, ale dnes ma to ze zdrbavas vodicov za blbosti proste dost stve... ako keby si ty bol neomylny... (co zrovna ty mas asi najvacsiu zasluhu na tom v akom stave su v sucasntosti vztahy s DPB... na tvojom mieste by som asi najblizsi rok cusal ako vos pod chrastou...)
Tým prvým slovkom si myslel asi seba, že? KeĎd s niekym nesúhlasíš boju dôstojne a bez urážok.
Zvláštne, že iným vodičom zasvietené nevadí. Akurát tomuto áno. Keď má vlčiu tmu nech nejazdí s busom. Ja si v aute zažnem a vôbec mi to nevadí a to aj mimo obce.
Busy sa pohybujú po meste kde je dobre funkčné verejné osvetlenie. To prípadnú zrkadlovitosť pri vnútornom osvetlení minimalizuje. A tí vodiči ktorým to vadí to vymysleli zásterkou na kabíne. Nie je na zájazdovom autobuse aby nesvietil. Po voze sa ľudia pohybujú a aby videli potrebujú aby svietili lampy.
hovado, ja som rad ked mi taky voz dojde, aspon vidim von... (a stretnut voz z ktoreho nevidi von ani vodic teda neni velmi dobre)
pripadne aspon ked sa najde vhodny vodic co pri vyjazde do oblasti kde nie je verejne osvetlenie stlmi svetlo, to sa ale bohuzial dnes uz stava velmi zriedka...
PS: ja do autobusu nechodim citat knihy ani studovat bunkove zlozenie koze spolucestujucich, ale bezpecne sa odviezt do ciela a k tomu je myslim vecer menej osvetlenia v interieri vozidla napomocne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ja celu situaciu nekomentujem. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze ked som vypustil svoj nezavisly pohlad na MHD, tak to vela ludi v DPB nastvalo, ale aj takych, o ktorych by som to necakal. Ja som tam napisal, ze MHD funguje vdaka hrstke ludi v DPB, ktori su nadsenci dopravy. Zvysnych som si tam podal. Bol som sklamany, lebo o niektorych ludoch som bol presvedceny ze su nadsenci dopravy, ale ked som vnimal ich reakcie, tak som pochopil, ze sa nasli medzi neschopnymi parazitmi, co mi je velmi luto, lebo ked som pisal o nadsencoch MHD, tak som myslel prave na nich. Je to tazke. Velmi dobre vedia ako to je a ze mam aj pravdu (nakoniec mi to aj povedali) ale je skoda ze to nepochopili vsetci a ihned. A teraz ten list ohladom 7085... Ja chapem ze pre nich je vsetko jedno, ale mali by robit rozdiely medzi Klubom, iMHD a indiviualnymi ludmi, ktori nie su clenom ani v klube ani v iMHD. To, ze sa tu v diskusnom fore nieco pise je fakt, ale tak isto maju aj oni moznost sem prispiet a obhajit sa. Ja som nemalo krat obhajoval DPB, ked ludia nan nadavali za veci za ktore nemoze, ale to neznamena ze budem zatvarat oci pred tym, za co naozaj moze. Osobne prajem hrstke nadsencov MHD v DPB aby sa im tam darilo.