napr. v Belehrade boli take sranda supravy, (ja som si ich nazval ze K5A4),
predstav si, Klbovu T6ku spriahnutu do supravy s taku istou T6kou akurat opacne otocenou:
juracke vozy v UDJDSK: Reko na T3P: 7783+84, 7785+86, 7787+88, 7800, CO: 7833+34 mala by vyjst v takomto radeni. VP: 7773+74. SP: 7809+10, 7823+24, 7807+08, 7769+70, tzv. Nyulvillamos alebo Zajovagon
Čo sa týka umiestňovania pantografov na K2YU vzadu, doplním, že v Sarajeve boli takto umiestňované košové zberače už z výroby, a to na požiadavku DP, ktorý tak chcel ostať verný spôsobu umiestnenia zberača (v minulosti tyčového), ktorý je zvonku sťahovaný trolejbusovým sťahovákom a takisto aj z dôvodu menšieho znečistenia uhlíkom. Ťažko však posúdiť, či je to z hľadiska bezpečnosti vhodný spôsob. Do Sarajeva bolo takto z ČKD dodaných 20 ks T3YU a celkovo 90 ks K2YU. PvvSa by som doplnil len toľko, že pantograf sa umiestňuje vpredu len v prípade úplných rekonštrukcií vojnou zničených K2YU, takže si myslím, že s umiestnením vzadu ich ešte zostane väčšie množstvo. V Sarajeve som sa stretol aj s takými špecialitami ako úplne odstránený (zakrytovaný) vetrák a podobne, ale o tom bližšie na diskusii www.transport.imhd.sk.
Btw.. Lidicky. Neodporucili by ste mi dobru autoskolu, ktora sa da robit aj pri zamestnani na plny uvazok a da sa zaplatit napriklad na 3 mesacne splatky?
Co sa tyka tym brigad, tak ja teraz mam v prepocte asi 156 sk na hodinu. Predtym som mal okolo 50-70 na hodinu. A cez prazdniny som robil za cca 50-200 sk na hodinu, to ale nebolo platene od hodin, preto len priblizne... Tu v Bratislave je velmi jednoduche najst taketo rozne brigady a rozneho charakteru. Ale nesmies ist cez agentury, ale priamo, pretoze inak zarabas o nieco menej.
add J a jeho vymysly, resp.vyplody: Rad pocuvas a citas sam seba? Nie? Tak sa mi to asi len zdalo... Som za diskusiu ale pochop prosim, ze stacilo. naozaj vdaka srdecna!
Akademická obec v ČR nám poplatky závidí. "Škoda", že ich nevie oceniť aj naša akademická obec, ktorá je proti. Aspoň to tak vyplýva z článku zo štvrtkovej Pravdy.
Pri výpočte toho, čo všetko neplatíš si zabudol na dopravu. Mesačne vynakladaná čiastka na dopravu Tebou a mnou sa totiž vôbec nedá porovnať.
Prehnaná spotreba služieb zdravotníctva? Čiže cesta povedie tak, že ak keď sa budem cítiť chorý, budem sa skúšať liečiť naslepo sám a až keď sa mi stav dramaticky zhorší, niekto ma do nemocnice odvezie... Hej, tak si to myslel?
Mne môže byť ako študentovi jedno, či mi bude rozhodujúca čiastka vynaložených peňazí na štúdium vrátená po 15 rokoch, keď sám neviem, aku začnem všetky tie pôžičky splácať hneď po škole.
Re #25765 J - posledný odstavec: Héééj? To u vás v Blave tak funguje??? 60-80 Sk na hodinu?
Väčšina z vás na záver svojho príspevku píše, že dúfa, že to bude posledný príspevok na danú tému. Ja viem, že je to značný OT, ale niekedy sa nedá nereagovať. Ja teda nepíšem, že je to posledný príspevok na túto tému, ale verím, že to čoskoro skončí samo.
Takže rodičia platia za Teba bývanie, stravovanie z vačšej časti (cez víkend komplet, cez týždeň raňajky, vačšinou večere), výdavky na štúdium, fotenie a neviem ešte čo. A z čoho by si platil školné, chlapče? Naozaj takíto budú učiť moje deti?
I.
Občan ČR samozrejme MÁ právo na bezplatné štúdium v SR. Osobne by som sa zdržal komentára k téme, o ktorej nemám prehľad. Problém je ale v tom, že občania ČR sa Ti vyxxrú na štúdium na pochybnej škole, ktorú im nikde neuznajú, keď im pri tom ešte slovenské úrady robia zvrhlé byrokratické obštrukcie atď.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Čo sa týka umiestňovania pantografov na K2YU vzadu, doplním, že v Sarajeve boli takto umiestňované košové zberače už z výroby, a to na požiadavku DP, ktorý tak chcel ostať verný spôsobu umiestnenia zberača (v minulosti tyčového), ktorý je zvonku sťahovaný trolejbusovým sťahovákom a takisto aj z dôvodu menšieho znečistenia uhlíkom. Ťažko však posúdiť, či je to z hľadiska bezpečnosti vhodný spôsob. Do Sarajeva bolo takto z ČKD dodaných 20 ks T3YU a celkovo 90 ks K2YU. PvvSa by som doplnil len toľko, že pantograf sa umiestňuje vpredu len v prípade úplných rekonštrukcií vojnou zničených K2YU, takže si myslím, že s umiestnením vzadu ich ešte zostane väčšie množstvo. V Sarajeve som sa stretol aj s takými špecialitami ako úplne odstránený (zakrytovaný) vetrák a podobne, ale o tom bližšie na diskusii www.transport.imhd.sk.