Reakcia na: S499.1023 #25362:
Ale samozrejme, otazka dizajnu je osobna vec, mne sa T3 nepacili nikdy, takze ja nemozem povazovat rekonstrukciu za nedostojnu a za nevydareny tuning Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3. Ten nizkopodlazny vlek ma, uznavam, jednu nevyhodu. Je to vlek. Bud sa teda babicky naucia, ze bez schodov to je vzadu a zacnu sa trepat tam (lenze mozno sa nezacnu, bo sa budu bat ze vlek = nepritomnost vodica = kriminalita), alebo namiesto vleku skonstruujeme nieco podobne, ale ako bezmotorovy riadiaci vozen a zaradime na predok supravy
Sarko
Najlepšie je zvoliť takýto postup:
1) http://www.prazsketramvaje.cz/
2) vpravo v lište tlačidlo "Další města"
3) link "Novinka ve vozovém parku ostravských tramvají"