Ako je to vlastne s parkovaním týchto kolobežiek ? Buď stoja na chodníku alebo na trávniku, tam však nepatria. Skúšal som volať MestaPo kvôli odťahu, ale nereagovali.
Našiel som video z roku 1977: https://youtu.be/3RUhepEi_xc?t=146
Zdá sa, že trolejbusové vedenie na Mostovej je už odstránené, ale 2. koľaj na Vajanského nábreží vrátane trolejového vedenia stále čakala na predĺženie po Šafárikovo námestie. Obrovská škoda, že to nebolo realizované! Nemuseli by sme mať nekonečné výluky a neboli by ani neutíchajúce sťažnosti Filharmónie, ako ich električky rušia.
Rozmýšľam, prečo to dnes v REX-e do Nitry hlásilo, že vlak je intergovaný v IDS BK ako linka S65, keď podľa CP aj podľa displeja vo vlaku ide o linku R55. Ďalšia perlička bola, keď pri opustení východzej stanice zahlásilo "IDS ŽSK", ale to možno bola len chyba (šum/zaseknutie) reproduktoru (mám video dôkaz, keby niečo )
Nejaký článok vyšiel už rok dozadu že ako by to mohli vyzerať ... Bol to síce článok bez 2kolajne trate ale riešil problém Vajanského...
Celkovo ak by bola trať pojazďovana autobusmi od Chatám Sófer po Šafko by to bolo super
Joj a teraz tam máme cyklodialnicu ktorá zobrala pruh och
Škoda že sa to vtedy nepresadilo a kľudne by vyšla aj za súčasných podmienok 2kolajna trať, 2 pruhy pre autá a ochranný pruh pre cyklistov... Prípadne užšia verzia obojsmernej oddelenej cyklotrasy ..
1. Áno, plánovalo sa viesť 2-koľajnú trať až na Šafko. Zatrhli to - ako inak - policajti - KDI. V rámci plynulosti a bezpečnosti premávky... veď to všetci poznáte... nie je možné viesť 2-koľajnú trať po Vajanského nábreží. Tak sme tu mali dve 1-koľajné trate až do r.1979, kedy sa plánovalo zrušenie trate na Hl. stanicu a to by znamenalo 8 liniek cez Šafko. Preto sa v lete narýchlo zdvojkoľajnila trať v Mostovej a Jesenského.
2. Pred SNG bolo kompletné vyústenie trate z Mostovej aj s napojením na plánovanú 2-koľajnú trať na nábreží, teda aj so zjazdovou výhybkou. A hneď za ním pravá koľajová spojka. Bola využitá pri zdvojkoľajňovaní Jesenského a Mostovej. V jednej fáze rekonštrukcie sa totiž električky z Jesenského dostali na novú koľaj na Mostovej, teda do protismeru a na správnu koľaj sa dostali až pred galériou. Časom bolo všetko vrátane spojky odstránené.
Prosím vás, aká je frekvencia čistenia vozidiel v DPB? A sleduje niekto čistotu vypravených vozidiel? Takéto špinavé vozidlá jazdia v meste. To aby ste sa báli nastúpiť do vozidla že sa zašpiníte.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek
https://youtu.be/3RUhepEi_xc?t=146
Zdá sa, že trolejbusové vedenie na Mostovej je už odstránené, ale 2. koľaj na Vajanského nábreží vrátane trolejového vedenia stále čakala na predĺženie po Šafárikovo námestie. Obrovská škoda, že to nebolo realizované! Nemuseli by sme mať nekonečné výluky a neboli by ani neutíchajúce sťažnosti Filharmónie, ako ich električky rušia.