Neviem prečo. Hlavne v centre mesta je potreba zahustiť niektoré úseky zastávkami a nábrežie je dobrým príkladom. Doteraz je dobrá sprostosť, že L4 v smere na Šafko nemá zastávku aspoň na úrovni námestia Ľ.Š. 900 m respektíve 975 m medzizastávkový úsek si môžeme riešiť na rýchlostných radiálach, ale nie v centre.
Predpokladám, že kým sa otvorí zastávka Vodná veža, tak sa tá trať definitívne rozpadne. To, v akom stave je tá trať a ako tam s cestujúcimi hádže zo strany do strany nie je hodné centra hlavného mesta Slovenskej republiky. Hanba, otras, zlyhanie.
Pre tých, ktorých zaujíma história starých električiek v Bratislave, dávam do pozornosti článok k 50. výročiu ukončenia ich premávky v časopise Dráha 2024/11.
Áno je ... Jedná sa o 7105, keď si dáš do vyhľadávania vozidlo 7105 na fotkách je vidieť aj trolejbus vedľa električky:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek