Stále mohli jazdiť 31Tr ako predtým s horším intervalom ale takmer 2nasobnou kapacitou...
Len chcel DPB nejaké rozumné využitie pre 30TRDG tak ich použili na linku 33 kde sú nárazové problémy
Spoj ide kazde 2-3 minúty v špičke
Za 10 minút je tam kapacita 3x60+110x6 máme hodina a to je cca 1700-1800 ľudí z DD smer Riviéra...
Predtým chodili 31Tr/25Tr čo bolo v špičke s linkou 32 dokopy 20 odchodov za hodinu o priemernej kapacite 110 ľudí takže 2200 ľudí za hodinu...
Aby bola zachovaná rovnaká kapacita tak by museli nasadiť ďalšie 2 vozidla v špičke kde by zaručili 2 minútový interval a kapacitu 2100 ľudí ..
Petto : Veru tak, len Skoda, ze kvoli upchatym Kramarom sice ide 32 kazdych 10 min ale realne asi moc nie.. Zas 33 je husta, ale kus miesta zabera i deges motor.. Aktualne to je asi na dlhacoch najlepsie ako sa dalo, z toho co je dostupne.. To by som aj ja mohol povedat o Racianskej radiale, ze sa tlacia ako sardinky..
Mesto si musi zacat objednavat viac vykonov, inak sa to nezlepsi..
Zial. Ine vychodisko na 33 uz nie je. Rano je tam interval cca 2,5 minuty medzi 7 a 8.hodinou pri 32,33. Dlhe trolejbusy zial nie su - jedine by ich museli tahat a nocovat bez udrzby na konecnej.
32 ide o 7.hodine: 00 10 20 30 40 50
33 pomedzi kazdy odchod L32 3x
Mohol by som sa spýtať? Prosím nedali by sa dať nijaké posilové spoje na rannú 33 aj 32? Každé božie ráno idem z Dlhé diely na Riviéra a furt sme natlačení ako sardinky. Dá sa to vyriešiť alebo dp bude na to kašľať keď im napíšem. Ďakujem za odpoveď vopred!
Nie sú to len tie prípoje, ale aj zdrojoví/cieľoví cestujúci z tých vynechaných staníc, ktorí zrazu budú mať v špičke hodinu dieru.
Ale osobne očakávam že tieto IC zamaskované za Ex sa po pol roku až roku zrušia, len potom si to už nikto nevšimne lebo to bude len pridanie pár zastávok na Ex.
Hlavne je blbé, že poobede zrýchlili zrovna ten expres, na ktorý sú prípojné vlaky vo Vrútkach a Kraľovanoch, na ktoré sa logicky nebude dať prestúpiť, čiže musíš ísť z Bratislavy o hodinu skôr alebo ísť s prestupom navyše, čiže zrýchleným expresom do Žiliny, osobákom do Vrútok a tam prestúpiť na rýchlik smer BB. Na Oravu obdobne. Čiže pre cestujúcich smer Turiec a Orava tieto zrýchlené expresy nijako nepomôžu, skôr im dopravu skomplikujú a predĺžia.
Uvidíme, ako to dopadne. Možno, keď sa to neosvedčí, tak im pri marcovej alebo júnovej zmene grafikonu doplnia zastávky a spravia z nich normálne expresy.
Jak vraciame späť v čase???
Proste keby to stojí aspoň v 1 stanici z týchto je to OK...
Na vetve ZA-KE to nezastavovanie je tiež také... Ale tam nebol taký hodina ale väčšinu dňa 2h a sem-tam nejaký IC vlak...
Hoc všetci cestujúci by si zaslúžili rovnaké podmienky a to že sa zrušili IC vlaky a nahradili 2 Expresmi je tiež taký ustúpok...
Tieto nočné spoje by mohli byť skúšobné aspoň piatok-nedela...
Vtedy by mali najväčší potenciál na využitie... Časom podľa situácie by sa mohli rozšíriť
A to by naozaj nemuseli byť všetky linky o tej 1 ráno...
Veľa ľudí chodí Expresmi aj na trase BA-Trncin kvôli rýchlosti takže sa zloženie vlaku vystrieda...
Uvidíme čo to spraví po 15.12
Ja verím že prehodnotia nezastavovanie expresov minimálne v PU/PB
Áno
V tomto prípade priame spojenie BA-Presov vynecháva Kysak...
Ale tam to nevidím ako problém keďže by sa dalo v Margecanoch prestúpiť na vlak smer Kysak..
Len teda by to muselo byť zorganizované že do 15 minút po príchode vlaku smer Prešov by šiel Osobák smer Kysak/KE
Obávam sa že v podmienkach ŽSR sa z toho ten nočák aj tak nebude stíhať skoro nikdy. Pridanie nočákov o 1:00 by sa dosť hodilo (nie len kvôli tomuto).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
Len chcel DPB nejaké rozumné využitie pre 30TRDG tak ich použili na linku 33 kde sú nárazové problémy
Spoj ide kazde 2-3 minúty v špičke
Za 10 minút je tam kapacita 3x60+110x6 máme hodina a to je cca 1700-1800 ľudí z DD smer Riviéra...
Predtým chodili 31Tr/25Tr čo bolo v špičke s linkou 32 dokopy 20 odchodov za hodinu o priemernej kapacite 110 ľudí takže 2200 ľudí za hodinu...
Aby bola zachovaná rovnaká kapacita tak by museli nasadiť ďalšie 2 vozidla v špičke kde by zaručili 2 minútový interval a kapacitu 2100 ľudí ..