Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: diky #250847:
Tu by pomohlo asi 37 BOJNICKÁ cez Most SNP.
Reakcia na: Malic #250849:
nuz, len v minulosti boli vyjazdy a dojazdy bezne oznacene linkou ku ktorej patria, co bolo urcite uzitocnejsie ako nejaka sipka....
Reakcia na: Malic #250849:
A píše niekto, že ich treba zrušiť? Každý spoj je len plus pre cestujúceho.
Lenže načo mi je spoj, ktorý príde na zastávku a nenastúpim do neho, lebo je anonymný? Áno, skalní cestujúci s IT znalosťami to zvládnu, ale MHD je určená pre všetkých a nie je to online hra.
budte radi, ze tu funguju dojazdy a vyjazdy a ze tieto jazdy nie su vedene ako sluzobne. My slovaci vieme fakt na vsetko dobre len pindat... Nie aby ste sa tesili, ze sa mozete zviest dalsim spojom navyse. A ze aj vdaka tomu mozu vase ranne/vecerne spoje mat hustejsi interval.
Reakcia na: diky #250847:
Napr. dojazd 30 z Podvorníc ide cez Lipského, no nezachádza k Tesco Lamač. A takýchto divočín je kvantum.
Asi pomôže len nejaká pokuta.
Reakcia na: B K #250822:
No napríklad linka 37 má dojazd Bojnická, aj linka 30 má dojazd Bojnická no každá po inej trase, jedna okružnou jazdou a druhá napriamo... poznám ľudí, čo nastúpili na linku 37 a nechtiac previezli inde... pôvodne chceli využiť dojazd 30 🙂 Ale hej to šípkovo v Petržalke je hrôza
Reakcia na: Kompostovymuz #250810:
toto je celkom fajn otázka, škoda, že ostala bez odpovede, nakoľko ozaj takto aby človek používal dvojo aplikácií
Reakcia na: Klepeto #250844:
Možno sú to zahraniční vodiči. V bývalom sajuze sa s nejakým pristavovaním k obrubníkom nikto netrápi. Na Ukrajine bežne trolejbus zastavil aj dva metre od obrubníku (aj keď poloha trolejového vedenia bez problémov umožnila pristaviť k hrane).
Reakcia na: 6503 #250839:
Nechcem nijak znižovať snahu vodiča vyhovieť menej mobilnému cestujúcemu pri nástupe, no zastávka Alexyho zrovna nie je tá, kde by bol problém pristaviť vozidlo k hrane obrubníku aj celkom blízko bez toho aby dotyčná pani mala problém nastúpiť do vozidla. Hlavne posledné roky badám veľmi ignorantské správanie vodičov busov a t-busov s tým pristavovaním k obrubníku. Viem, že nie vždy je to možné hlavne ako sú to malé zastávkove zálivy a príde tam kĺb, zastávky v oblúku alebo s rozbitými vyklonenými obrubníky do dráhy. Ale oni majú problém normálne pristaviť vozidlo aj ku kasselákom. Takže ak zastavil 50 cm od hrany obrubníku (nič výnimočné) čo už robí naozaj problém starším urobiť taký dlhý krok, tak sa nedivým, že musel takto pomôcť. Pritom by nemusel. Takže v tomto smere by možno pochvala mala znieť, že svoju nedokonalosť v ovládaní a pristavení vozidla pre ľahké nastupovanie zachránil práve tým, že išiel vyklopiť plošinu. Možno to tak nebolo, nebol som pri tom, ale za tým vzdialeným pristavovaním si stojím a badám to už dosť často. Ľudia musia vyslovene vystúpiť na vozovku a potom urobiť krok na schod obrubníku aby sa dostali na chodník.
Reakcia na: Maremi #250840:
Pisateľ prispevku asi myslel vývoj v zahraničí, alebo zakúpené licencie zo zahraničia na diely použitévo Favorite. Samotná výroba bola rozhodnutím strany výhradne v Československu.
Reakcia na: Maremi #250840:
To je taká trojštvrtinová pravda ale stále lepšie ako ten blud, čo napísal Pavol86.
Naša všemocná strana a vláda potrebovala šetriť devízy, tak sa snažila všetko vyrábať doma ale na niektoré neopomenuteľné veci aspoň vyčlenila peniaze na nákup licencií.
Vrátim sa ešte k téme vláčikovania 83/84. Dôvod je očividne ten, že meškanie linky 83 na Kutlíkovej sa prenáša aj na opačný smer (smer Dúbravka), lebo aj teraz si 4910 preniesla rovno 4 minúty, vďaka čomu idú 83 a 84 opäť takmer za sebou. 84 má v Ovsišti dlhšiu prestávku, takže tam tento problém nevzniká.
Reakcia na: S499.1023 #250837:
žiadnu, však favorit bol preto naprd lebo ho vyrábal len domáci priemysel( z rozhodnutia strany). Až felda pod vw bol v podstate favorit taký aky mal byť povodne na 1x podla nakresu toho taliana? co ho dizajnoval len ho nebol schopny nas priemysel tak vyrobit
Poslal som dnes pochvalu do DPB, ale davam to aj sem:

"dnes doobeda nastupovala na zastavke Alexyho starsia pani do autobusu (Mercedes Capacity). Zial nevedela vystupit z chodnika do vozidla. Skusala to opakovane, ale nezvladala to. Nakoniec zostala stat na zastavke, ze pocka dalsi autobus. Vodic linky 83, cislo vozidla 4931 vystupil, zlozil plosinu pre vozickarov a pani po nej v pohode presla do vozidla! Vacsina by asi zavrela dvere a sla dalej. Takze pochvala a velky respekt tomuto vodicovi!" 👍
Reakcia na: B K #250836:
Keby bol na zastávke CP linky >, nepoviem nič. Ale takto? L71 ide z Vrakune označená ako >, hoc v CP je to linka 71 s vyznačeným dojazdom. Takýchto anomálii je pri tom viac. Proste ako píšeš aj ty, buďto dať na tie zastávky CP napr. linka 83>, alebo iba >. A na výjazde môže byť normálne 83.
Reakcia na: pavol86 #250832:
Ktorú polku dielcov robili zahraničné automobilky?
Reakcia na: samezzko #250833:
Ako môže pochopiť niekto kadiaľ ide spoj, ak nemá na zastávke CP, nevie aký si má kúpiť lístok (ako zistím minúty bez CP?), nevie kde zastavuje.
Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.
Reakcia na: Valec #250834:
Do Vianoc tradične celé Staré Mesto sa zapcháva. V apríli na tých istých cestách prázdno.
Reakcia na: zakaznik #250829:
Ty tu žiješ prvý rok? Lebo plnú 29. augusta v jesenných mesiacoch si pamätám na dennom poriadku minimálne posledných 5 rokov čo tadiaľ zvyknem chodievať, bežne sa kolóna začínala na úrovni bývalého Mamuta.
Reakcia na: SuchSoft #250827:
pokiaľ viem, šípky zaviedli preto lebo ostatné dojazdové spoje majú rovnakú trasu do depa. vytvára to lepšiu orientáciu a pochopenie kadiaľ a ako ide spoj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.