Možno by ten problém odpadol alebo aspoň čiastočne ak by sa predĺžila 40 pod Most SNP. Ale asi to už ten návrh padol, jednak nespoľahlivosť 27tr a cyklopruhy.
Áno, v projekte TIOPu dá počítalo aj so zastávkou MHD pri tunelíku. Ale keďže nateraz sa nerieši ani železničné nástupište, nebude ani bus zastávka.
Rezerva pre električku znamená čo, že medzi cestou (určite v nezmenenom stave) a bytovkami nechajú 6 metrový pás buriny?
Inak páči sa mi, že taký veľký projekt začína I. etapou uprostred poľa.
pozerajuc ten obrazok mam dojem ze niektore tie piktogramy tam autor nahadzal tak ako sa mu zachcelo.... skus sa pohybovat od Tvojho cerveneho kruhu po pravom dolnom okraji po tej ceste co ide paralelne s nim, a najdes tam jednu taku podozrivu dvojicu ktora asi ak tak mala byt inde (a to je mozno aj odpoved na Tvoju otazku )
Ono by sa ani nemusela točiť na kruháči, ale jazdila by stále na svoju terajšiu konečnú. Stačilo by ak by sa odklonila k VW namiesto cez starú DNV práve cez sídlisko DNV a pokračovala by po tom vonkajšom obchvate k žst, a k VW s tým, že by ešte mohla obslúžiť so zachádzkou Mláku.
Starú DNV naozaj postačuje obsluhovať L20 a L21.
Možno sa práveže snažil dodržať tie predpisy, podľa ktorých (ani trolejbus) NESMIE zastaviť a stáť na zastávke (§ 25 písm. f) zákona o cestnej premávke)
Absolútne žiaden problém, otočí sa na kruháči a vráti sa rovnako, ako prišiel. Ak by bol problém s časom, tak v smere do mesta bude obsluhovať zastávky na južnej strane Eisnerovej, v smere z mesta na severnej strane Eisnerovej. Taký "moták".
Neviem moc nepoznám situáciu v DNV... Ale určite máme linky, kde je interval alebo kapacita horšia ako 29
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek