Je to rovnaký nezmysel, ako zástavka Pri Sade - jednak z názvu nevieš pri akom sade a ten sad je rovnako veľký, že zástavka "pri sade" môže byť hocikde (ako prezidentská záhrada).
A iba to ukazuje na nevedomosť ľudí, ktorí stoja za názvami, pretože názov Aupark je rovnako historický, ako napr. Blumentál, alebo Zuckermandel. Áno, nazvali podľa toho aj komerčný objekt, ale to nie je dôvod, aby sa nepoužil aj historický názov, ktorý je zároveň veľmi dobrý orientačný bod.
Mňa by zaujímalo, ako sa vôbec v DPB dohrabali k idei nazvať zastávku podľa niečoho, čo od nej ani nevidno a je tak veľké, že značná časť ľudí tam vchádza z úplne inej strany... Bola by azda hneď vedľa ležiaca "Fak. architektúry" príliš komerčným názvom? A nemali by sme potom premenovať aj zastávku STU?
Zastávka Prezidentská záhrada, tiež by som kukal ako vyoraná myš. Samozrejme presne viem kde sa Prezidentská záhrada nachádza, ale fakt by som nevedel o akej zastávke má byť reč.
z cyklu premenovanie zastavok v praxi:
"...pripadalo nám to tak, že ani bratislavčania nepoznajú svoje mesto. Chceli sme vedieť, kde je zastávka Prezidentská záhrada. Pýtali sme sa troch ľudí, ani jeden z nich to nevedel, až nás nakoniec nasmerovala jedna dáma. Namiesto doprava, kadiaľ by sme to mali bližšie, nás smerovala doľava k Prezidentskému palácu." (zdroj https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8409-Vylet-do-Bratislavy/)
je príliš veľké scifi mať v prípade navýšenia výkonov bratislavskej MHD 2 protichodné okružné a-bus linky okolo centra na spôsob brnenských a-44 a a-84?
Predstavujem si to takto:
a10: červený most-patrónka-brnianska-pražská-šancová-krížna-karadžičova-závlek cez otočku AS-Dostojevského rad-nábrežie-mlynská Dolina-patrónka-červený most
a11: AS-karadžičova-krížna-vajnorská-škultétyho-kukučínova-šancová(kvôli obsluhe Trnavského mýta bez zachádzky cez Miletičku)-pražská-brnianska-pri suchom mlyne-červený most-patrónka-mlynská dolina-nábrežie-dostojevského rad-AS
Najväčší problém je nájsť v centre 2 otočky s voľným miestom na 5-minútové prestávky. Pôvodne som rozmýšľal Hlavnú stanicu a Most SNP, ale o oboch tu ostatní píšu, že sú preplnené.
Vďaka tomu by sa teoreticky mohli oslabiť až rozdeliť transverzálne autobusové linky a namiesto toho posilniť radiálne začínajúce na tomto okruhu.
Idem práve Otokarom a napriek tomu že je deň je vo voze tma, hlavne keď sme šli po Prievozskej tak v Tom stromoradí bolo až nepríjemné v interiéri... Možno nejaké slabšie osvetlenie by si žiadalo mať v takéto zamračené dni
Mne sa viackrát stalo (mimo IDSBK), že keď ma kontrolovala napríklad košická posádka v rychliku do Zvolena, že malo problem zoskenovat kartičku Junior (do 26 rokov), ale vysvetlili mi to s tým, že sa to stáva minimálne a skontrolujú e-lístok ručne (rozumej nástup výstup a či sedí číslo vlaku)
Takže to skôr vidim na malé muchy toho odbavovacieho systému Zebry
Vedel by mi niekto kompetentný vysvetliť, prečo sa už nedajú zobraziť viaceré schémy (napríklad mestské dráhy) a či je tento krok zo strany adminov trvalý? Ďakujem!
Používali ste v poslednej dobe niekto lístky v IDS BK appke vo vlakoch? Lebo dostávam reporty že vlakvedúci majú v poslednej dobe nejaký problém to nascanovať.
K Sitine: Je mi jasné, že normy sa stále sprísňujú, avšak naozaj je pri dvojrúrovom tuneli potrebná ešte jedna extra úniková rúra?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
shaggy
A iba to ukazuje na nevedomosť ľudí, ktorí stoja za názvami, pretože názov Aupark je rovnako historický, ako napr. Blumentál, alebo Zuckermandel. Áno, nazvali podľa toho aj komerčný objekt, ale to nie je dôvod, aby sa nepoužil aj historický názov, ktorý je zároveň veľmi dobrý orientačný bod.