Áno, ale nie je to zbytočné meniť? Jedine sa mohla mýliť 21 s 50, ktoré však nemajú ani jedno spoločné nástupište, alebo možno s 83/84, kde zatiaľ nejazdia vozidlá s LED displejmi. 31/39 mohli tiež zostať tak, ako sú, lebo tiež nemajú spoločné nástupište s 96 a spolu majú interval 5/10 minút.
Ak sa 2 linky s tou istou farbou nikde nestretnu, tak si myslim, ze je to OK pouzit. Predsalen mas limitovane mnozstvo farieb a svetlo zelena a limetkovo zelena na LCD displejoch bude vyzerat rovnako.
Tá zelená, ktorú dostala 21 je skoro rovnaká ako má 96. Keď som si pozrel mapu nočných liniek, tak N53 dostala farbu podobnú 21 (možno preto zmenili dennú) a N31 nejakú vyblednutú zelenú. Naozaj nechápem, ako má táto zmena zlepšiť cestovanie cestujúcim, keď budú mať 2 rôzne linky skoro rovnakú farbu?
To, že sa môže v trolejbusoch prepravovať iba jeden kočík je dosť nešťastné, pretože najmä doobeda je úplne bežné, že sa stretne v jednom vozidle viac kočíkov. Ak by sa ale do takej 30/31Tr aj naskladali 2 kočíky bokom, tak by tam boli na seba a na opierku tak natlačené, že by sa ani nemohli veľmi prevrátiť. Napr. v 29/30T je ich oveľa nebezpečnejšie dávať bokom. V trolejbusoch je celkovo dosť stiesnený interiér. Lepšie by bolo, ak by sa vpredu vymontovali 4 sedadlá a zostali by tam iba 2 sklápacie sedadlá a jedna modrá štvorka. Potom by sa tam zmestili nielen 2 kočíky za sebou, ale aj viac stojacich cestujúcich.
PP IDS BK A.10.5: Vo vozidle sa smie súčasne prepravovať jeden kočík alebo invalidný vozík. Vodič môže povoliť prepravu ďalších kočíkov alebo invalidných vozíkov, ak to podmienky vo vozidle dovoľujú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Depebe