Guľatá červená pre smerovú žltú a zelenú je možno vo Viedni, ale nie u nás. Teda aspoň do zmeny značiek a návestidiel z pred dvoch rokov taká kombinácia povolená nebola.
Skôr by som to videl na informovanie cestujúcich k začiatku rekonštrukcie prvej etapy vajnorskej radiály, ktorá už mala byť dávno rozbehnutá nakoľko sa pomaly blížime k polovici júla. No z neschopnosti mesta ukončiť súťaž a vyhodnotiť realizátora v normálnom termíne evidentne preserú na reko polovicu leta a začnú až v auguste.
Predpokladam Zmeny Ostredky - Trnavka a Zahorska Bystrica - Lamac. Edit: Mozno sa tam ukazu aj info o zdrazovani listkov a zmenach koli Baterkovym T-busom. Napr. 44, 40
Principiálne na nejakej frekventovanej ceste aj keď je prikázaný smer doprava + plechová šípka, tak by mohol byť problém odbočiť hlavne v špičke, čiže tá zelená má zmysel.
To uz fakt mohli radsej pri tej komplet rekonstrukcii tych 30 metrov potiahnut cestu a spojit to so zastavkou/zjazdom na DD a zrusit 1 zbytocny semafor. A este by to aj nelakalo aby isli cez trat, tak tam mohli tych par metrov dat nejaku barieru.
Zaujímalo by ma, či je tam "guľatá" oranžová a zelená (so šípkou doprava), alebo "šípkovitá". Resp. ako vyzerá červená, lebo tá dnes často býva "guľatá" aj pre "smerovú" žltú aj zelenú.
Ja ale aj tak nerozumiem. Je tam príkazaný smer jazdy vpravo. Zároveň je tam plechová zelená šípka vpravo. Čiže semafor tam má akú funkciu? Aby som nemusel pred križovatkou zastaviť, ak bude svietiť zelená?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max